ایران خودرو دیزل شرایط فروش اقساطی وانت فوتون تونلند G7 بنزینی اتوماتیک را ویژه آبان 1402 اعلام کرده است. این پیکاپ با قیمت قطعی یک میلیارد و 885 میلیون تومان در شش روش اقساطی مختلف با پیش‌پرداخت 188 میلیون تومان با اقساط یک تا چهارساله به فروش می‌رسد. موعد تحویل خودرو هم بسته به شرایط فروش، هفته آخر آذر یا هفته آخر دی 1402 خواهد بود.

1-قیمت: قیمت خودرو به‌صورت قطعی می‌باشد.

-2 سود انصراف: در صورت انصراف از خرید، طبق جدول فوق سود انصراف به مبالغ پیش‌پرداخت (مشروط بر گذشت یک ماه از ثبت‌نام) تا تاریخ انصراف تعلق می‌گیرد.

3-نحوه ثبت‌نام: ثبت‌نام صرفاً از طریق سایت شرکت و به‌صورت اینترنتی بوده است. همچنین ضروری است پیش‌پرداخت اولیه نقدی از کارت بانکی مالک قرارداد واریز گردد و چک‌های مدت‌دار تکمیل مالی نیز متعلق به مالک قرارداد یا بستگان درجه‌یک ایشان باشد.

4-در صورت ثبت‌نام و عدم احراز شرایط فوق ضمن منفسخ شدن قرارداد، متقاضی در سال 1402 امکان ثبت‌نام در هیچ‌یک از طرح‌های فروش شرکت را نخواهد داشت و مطابق ضوابط شرکت وجه پیش‌پرداخت ظرف مدت بیست روز به حساب وی عودت داده می‌شود.

5-تغییر نام و صلح امکان‌پذیر نمی‌باشد و اسناد خودروها به نام خریدار صادر می‌گردد.

6-به‌محض تکمیل ظرفیت این شرکت حق دارد نسبت به توقف طرح اقدام نماید.

7-هزینه شماره‌گذاری هر دستگاه به‌صورت علی‌الحساب 7,040,571 ریال می‌باشد که در قیمت فوق لحاظ و به مبلغ پیش‌پرداخت اول نقدی اضافه شده است. چنانچه از تاریخ تکمیل مالی تا زمان تحویل خودرو بر اساس اعلام مراجع قانونی ذی‌ربط تغییر یابد، مابه‌التفاوت هزینه محاسبه و قبل از تحویل خودرو از خریدار دریافت خواهد شد.

8-هزینه بیمه شخص ثالث بر عهده مشتری می‌باشد که علی‌الحساب هزینه بیمه شخص ثالث یک‌ساله به مبلغ 48,598,708 ریال در قیمت فوق لحاظ شده است و مابه‌التفاوت هزینه پس از بیمه نمودن خودرو از سوی بیمه‌گر و اعلام قیمت نهایی، محاسبه و دریافت خواهد شد. لازم به ذکر است خریدار می‌بایستی تا زمان تحویل نسبت به تعیین شرکت بیمه‌گر اقدام نماید و در صورت عدم اعلام خریدار، شرکت نسبت به اخذ بیمه شخص ثالث از یکی از شرکت‌های بیمه‌گر اقدام خواهد نمود.

9-امکان تحویل خودرو در محل نمایندگی به‌صورت رایگان وجود خواهد داشت.

source

توسط