اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های ترسناک موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی موبایلی Silent Hill: Ascension همراه ویجیاتو باشید.

بازی‌های ژانر ترسناک، درست همانند گوهری نایاب‌اند که نمی‌توان به همین راحتی نادیده‌شان گرفت. سال‌هاست که این سبک از بازی‌ها در میان گیمرها حضور دارند و تجربیات بسیار جذابی را نیز ارائه کرده‌اند. بطوری که اگر همین‌ حالا سری به دنیای بازی‌های ویدئویی بزنید، فرنچایزهای شاهکاری را پیدا خواهید کرد که بدون شک دوست داشتنی‌اند. از سری بازی‌های رزیدنت اویل بگیرید، تا فرنچایز Outlast و دد اسپیس؛ همگی دست به دست هم داده‌اند تا نمایشی فوق‌العاده داشته باشند. اما بدون شک این فرنچایز سایلنت هیل است که تبدیل به نمادی برای صنعت ویدیوگیم شده و همچنین امروزه اکثر گیمرها بازی‌های ترسناک را با سایلنت هیل می‌شناسند.

بازی‌های ترسناک از آن‌جایی جذاب‌اند که می‌توانند عجیب‌ترین ترس‌ها را در گیمرها بیدار کنند. این سبک از بازی‌ها درست همانند سفری تاریک به عمیق‌ترین احساسات انسانی‌اند و نوع متفاوتی از ترس را بازگو می‌کنند. از طرفی خلاقیت بازی‌سازها نیز تاثیر بسزایی در جذابیت هرچه بیشتر بازی‌های ترسناک داشته است. دست بازی‌سازها در ساخت این سبک از بازی‌ها کاملا باز است و آن‌ها می‌توانند عجیب‌ترین ایده‌هایشان را به روی پرده نمایش برسانند. بنابراین دقیقا به همین دلیل است که شما می‌توانید تنوع بی‌نظیری از بازی‌های ترسناک را پیدا کنید که حرف برای گفتن دارند.


مطلب پیشنهادی:بازی West Gunfighter یکی از جاه‌طلبانه‌ترین جایگزین‌های موبایلی Red Dead Redemption استبه غرب وحشی خوش آمدید
بازی West Gunfighter یکی از جاه‌طلبانه‌ترین جایگزین‌های موبایلی Red Dead Redemption است

منتهی این موضوع صرفا پایان راه نبود. با تولد پلتفرم موبایل و افزایش محبوبیت بازی‌های موبایلی؛ فرصتی فراهم شد تا بازی‌سازهای بزرگ و کوچک، پایشان را به دنیای پلتفرم موبایل نیز باز کنند. همین اتفاق کافی بود تا فضای رقابتی موبایل گیمینگ، دوست داشتنی‌تر از همیشه باشد. پای بازی‌های متنوعی به دنیای پلتفرم موبایل باز شده بود و عناوین ترسناک نیز؛ در راس آن‌ها قرار داشتند. بازی‌هایی که عملا گیمرها را تا حد مرگ می‌ترساندند و طرفداران بسیاری نیز داشتند.

source

توسط