ابوبکر عرازپوردر گفت و گو با «صدای بورس» با اشاره به اینکه کار گزاری بانک مسکن از سال ۷۴ فعالیت خود را آغاز کرده است گفت:کارگزاری بانک مسکن از جمله کارگزاری های خوش نام در این صنعت است که در بازار های بورس اوراق بهادار ، بورس کالا و بورس انرژی فعال است.

مدیر بورس کالا و انرژی کارگزاری بانک مسکن افزود: در سال ۸۹ که کارگزاری بانک مسکن در بورس کالا و انرژی فعالیت خود را آغاز کرد توانست با شرکت های بزرگی همچون هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی پارس، کارخانه صنایع کابل سازی افق البرز، شرکت بانیار پلیمر گنبد وسایر شرکت های بزرگ وبه نام صنعت کشور همکاری کند.

وی ادامه داد: کارگزاری بانک مسکن در زمینه بورس کالا با صنایع فولادی و پتروشیمی و در بورس انرژی در حامل های انرژی، گاز و غیره فعالیت دارد و از برنامه های آتی این کارگزاری و همچنین گروه مالی مسکن این است که در بحث معاملات مسکن فعال شوند.

عرازپور گفت: یکی از پروژه هایی که در دستور کار داریم فروش مسکن متری است که نه تنها برای سرمایه گذاران خرد ، بلکه برای سرمایه گذاران کلان نیز که می خواهند سودی مطمئن، ‌به صورت مستمر و بالاتر از درصد سود بانکی کسب کنند بسیار جذاب خواهد بود.

مدیر بورس کالا و انرژی کارگزاری بانک مسکن تاکید کرد: در آینده بحث معاملات مسکن در بورس کالا را بیشتر پیگیری خواهیم کرد و در نظر داریم گزارش تحلیلی و کارشناسی برای مشتریان و سرمایه گذاران خود برای بالا بردن اطلاعات آنان تهیه کنیم.

source

توسط