کد خبر : 1980715 |
27 آبان 1402 ساعت 12:28 |
5.6K بازدید |

3
دیدگاه


هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، معتقد است که کمک داور ویدئویی تمایلی به دخالت در صحنه خطا روی او نداشت.

اعتراض کاپیتان انگلیس: VAR نخواست دخالت کند!

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی انگلیس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 روبروی تیم ملی مالت به میدان رفت و موفق شد این تیم را با دو گل از سر راه بردارد. 

گل اول سه شیرها در این بازی روی اشتباه بازیکن حریف و با گل به خودی به ثمر رسید و کین موفق شد گل دوم تیمش را در دقیقه 75 وارد دروازه مالت کند تا خیال گرت ساوت‌گیت از کسب سه امتیاز این دیدار راحت باشد.

یکی از اتفاقات بحث برانگیز در این بازی در نیمه اول رخ داد که دروازه‌بان مالت خطایی روی کین در محوطه جریمه انجام داد، اما داور بازی به جای اعلام ضربه پنالتی تصمیم گرفت کارت زردی را به کاپیتان انگلیس به دلیل تمارض نشان دهد. 

1955611

این موضوع باعث عصبانیت و اعتراض بازیکنان و هواداران حاضر در ورزشگاه ومبلی شد اما تصمیم داور تغییری نکرد و کمک داور ویدیویی هم این تصمیم را تایید کرد تا بازی ادامه پیدا کند.

کین پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با BBC در این باره اظهار داشت: «من تعجب کردم که این تصمیم تغییر نکرد، اما داور تصمیمش را گرفته بود. گاهی کمک داور ویدیویی تصمیم می‌گیرد که در این مسائل دقت نکند، اما باید به این مسائل عادت کرد. 

فوتبال همین است و چنین اتفاقاتی هم بخشی از بازی است. من فقط روی بازی و این واقعیت متمرکز هستم که ما توانستیم پیروز شویم و امیدوارم که بتوانیم در تابستان آینده (در یورو) در سید اول قرار بگیریم.

source

source

source

توسط