پورشه پانامرا 2024 در تریم استاندارد و 4، به پیشرانه 2.9 لیتری V6 با 348 اسببخار قدرت و 500 نیوتنمتر گشتاور مجهز شده که نسبت به نسل قبل با 23 و 50 واحد افزایش در قدرت و گشتاور همراه شده است.
شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت پورشه پانامرا 2024 به ترتیب 5 ثانیه و 270 کیلومتر برساعت اعلام شده است. این ارقام برای نسخه چهار چرخ محرک 4 به ترتیب 4.7 ثانیه و 268 کیلومتر برساعت خواهد بود.
از مجموع چهار مدل E-Hybrid در خانواده پانامرا 2024، فعلا تنها از مشخصات توربو E-Hybrid اطلاع داریم. این مدل به پیشرانه 4 لیتری V8 توئین توربو با توربوشارژرهای اصلاحشده و یک موتور الکتریکی یکپارچه در گیربکس هشت سرعته PDK مجهز شده است. این مجموعه با خروجی 670 اسببخار قدرت و 928 نیوتنمتر گشتاور، شتاب صفر تا صد در 3.2 ثانیه و حداکثر سرعت 312 کیلومتر برساعت را فراهم خواهد کرد. بنابر اعلام پورشه، تحمل گشتاور توسط گیربکس افزایش یافته در حالی که موتور برقی این مدل با 187 اسببخار قدرت و 448 نیوتنمتر گشتاور در همراهی با مجموعه باطری 25.9 کیلووات ساعت، میتواند برد حرکتی برقی نزدیک به 85 کیلومتر را فراهم کند.
پورشه پانامرا 2024 به صورت استاندارد به سیستم تعلیق بادی دو سوپاپی همراه با مدیریت تعلیق فعال مجهز شده است، که کنترل فشردهسازی و برگشت کمکفنر را به صورت مجزا انجام میدهد.
گذشته از قابلیت فرمانپذیری محور عقب، سامانه سواری فعال پورشه یا PAR نیز به صورت سفارشی در سری E-Hybrid ارائه میشود. بنابر اعلام پورشه، این سامانه از بالا رفتن دماغه در هنگام شتابگیری و پایین آمدن این بخش در هنگام ترمزگیری، جلوگیری خواهد کرد.
source