بردلی کوپر به ساخت فیلم The Hangover 4 علاقه‌مند است

بردلی کوپر در سال‌های گذشته بیشتر به سراغ شخصیت‌های جدی‌تر رفته است، با این وجود نه تنها با ایده ساخت فیلم خماری ۴ (The Hangover 4) مشکلی ندارد، بلکه از آن استقبال نیز می‌کند. 

بردلی کوپر در کنار اد هلمز، زک گالیفیاناکیس، هدر گراهام، جاستین بارتا، کن جونگ و جفری تامبور در یکی از محبوب‌ترین فرانچایزهای کمدی تاریخ ایفای نقش کرده است. او با حضور در برنامه The New Yorker Radio Hour از ایده ساخت The Hangover 4 استقبال کرد و گفت که عاشق تیم بازیگری این فیلم است. 


مطلب پیشنهادی:۱۰ تا از بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکمنمایش حماسه افتخار و انتقام
۱۰ تا از بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم

با این وجود به نظر می‌رسد که کارگردان این سری فیلم‌، علاقه چندانی به بازگشت به هنگ‌اور نداشته باشد. بردلی کوپر اشاره کرد که فکر نمی‌کند تاد فیلیپس (Todd Phillips) به ساخت قسمت چهارم این سری راضی شود. تاد فیلیپس در حال حاضر روی فیلم‌های جدی‌تری مثل Joker: Folie à Deux کار می‌کند. 

فیلم Hangover 4

قسمت اول در The Hangover در سال ۲۰۰۹ اکران شد و توانست ۴۶۹ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشته باشد. دنباله هنگ اور نیز فروش بسیار خوبی در باکس آفیس تجربه کرد و توانست در سال ۲۰۱۱ بیش از ۵۸۶ میلیون دلار بلیت به فروش برساند. فیلم The Hangover Part III نیز در سال ۲۰۱۳ با بودجه ۱۰۳ میلیون دلاری کران شد، اما تنها ۳۶۲ میلیون دلار فروش داشت.

Maestro جدیدترین فیلم بردلی کوپر است که اکران آن از چند روز پیش آغاز شده و بازخوردهای خوبی نیز کسب کرده است.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های آنا د آرماس که باید تماشا کنیدبازیگری که خیلی زود در هالیوود جا افتاد
بهترین فیلم‌های آنا د آرماس که باید تماشا کنید


بررسی پلی استیشن 5 اسلیم

بردلی کوپر به ساخت فیلم The Hangover 4 علاقه‌مند است - ویجیاتو

source

توسط