زودانزالی مشکلی رایج در بین اکثر آقایان است و برای درمان و بهبود آن دست به هر کاری میزنند.اما باید بدانید انتخاب روش درمانی درست اثرات مثبت چشمگیری در بهبود عملکرد جنسی شما و حتی بهبود روان و ذهن شما خواهد داشت.عملکرد جنسی بهتر با داروهای گیاهی بدون عوارض روشی درست است که با مصرف برخی از داروهای گیاهی مؤثر در درمان زود انزالی در کنار داشتن تغذیه سالم و رعایت نکات مهم، محقق می‌شود.استفاده از قرص تقویت جنسی آقایان با مشورت پزشک می‌تواند این مشکل را تا حدی بهبود بخشد.در این مطلب به معرفی قوی‌ترین قرص گیاهی زودانزالی همچون قرص ایکس اید، قرص آفرودیت، قرص سینورکس آر ایکس و کپسول پاورگل می‌پردازیم و درمان های طبیعی و خانگی موثر برای بهبود این عارضه را توضیح می‌دهیم.

داروخانه آنلاین ویتامین کده همواره بهترین محصولات درمانی که دارای درصد بالایی از رضایت مصرف کنندگان است و همچنین کیفیت بالایی دارند را در سایت خود معرفی می‌نماید تا بتواند در راستای بهبود سلامت مردم با ارائه تخفیفات ویژه گامی موثر در سلامت جسم و ذهن افراد برداشته باشد.

بهترین داروهای گیاهی زودانزالی بدون عوارض

در جدول زیر قرص‌های گیاهی موثر در بهبود زودانزالی موجود در داروخانه را آورده‌ایم که با داشتن ترکیبات گیاهی سبب بهبود عارضه زودانزالی در آقایان می شوند.در ادامه مکمل‌های گیاهی زیر را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

قرص گیاهی زودانزالی در داروخانه ترکیبات مکمل
قرص ایکس اید
جینسینگ،ویتامین‌های گروه B،خارخاسک،زینک و منیزیم
کپسول سینورکس آر ایکس
عصاره گوارانا،جنسینگ،آرژنین،تریبولوس،عصاره دانه جو
قرص آفرودیت
زعفران، خارخسک، زنجبیل و دارچین
کپسول پاورگل جنسینگ،رویال ژلی،عصاره دامیانا،زینک و ویتامین C

زودانزالی مردان؛ علت و درمان

عارضه زودانزالی آقایان یکی از مسائل مهم و مساله‌ساز برای زوجین است. انزال زودرس (PE) یک نگرانی رایج برای سلامت جنسی در بین مردان است که با ناتوانی در به تاخیر انداختن انزال در طول فعالیت جنسی مشخص می‌شود و منجر به احساس پریشانی و ناامیدی می‌شود. در حالی که علل دقیق انزال زودرس می‌تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد، عوامل متعددی می‌توانند در بروز آن نقش داشته باشند.

عوامل روانی: عوامل روانی نقش بسزایی در انزال زودرس دارند. اضطراب عملکرد، استرس، افسردگی، مسائل مربوط به رابطه و تجربیات جنسی گذشته می‌تواند به این مشکل کمک کند. افکار منفی و شک به خود می‌تواند چرخه ای از اضطراب ایجاد کند که موضوع را تشدید می‌کند. پیگیری درمان یا مشاوره می‌تواند به رفع این عوامل روانی و درمان کمک کند.

عوامل بیولوژیکی: برخی عوامل بیولوژیکی ممکن است در انزال زودرس نقش داشته باشند. سطح غیرطبیعی هورمون، به ویژه سطوح پایین سروتونین، با این وضعیت مرتبط است. سروتونین یک انتقال دهنده عصبی است که در تنظیم خلق و خو و انزال نقش دارد. استعداد ژنتیکی و حساسیت غیر طبیعی آلت تناسلی نیز می‌تواند نقش داشته باشد. مشاوره با یک متخصص می‌تواند به تعیین اینکه آیا هر یک از عوامل بیولوژیکی زمینه‌ای سبب این مشکل می‌شود، موثر است.

اختلال نعوظ (ED): انزال زودرس می‌تواند با اختلال نعوظ همراه باشد. ترس از دست دادن نعوظ ممکن است منجر به عجله در فعالیت جنسی شود که منجر به انزال زودرس می‌شود. درمان مشکلات زمینه ای اختلال نعوظ، مانند دارو یا درمان، می‌تواند به کنترل انزال زودرس کمک کند.

عوامل سبک زندگی: برخی از عادات سبک زندگی می‌توانند منجر به زودانزالی شوند. مصرف بیش از حد الکل، سیگار کشیدن و مصرف مواد مخدر غیرقانونی می تواند بر عملکرد جنسی تأثیر بگذارد و این مشکل را تشدید نمایند. داشتن یک سبک زندگی سالم، از جمله ورزش منظم، رژیم غذایی متعادل و خواب کافی، می‌تواند بر سلامت جنسی تأثیر مثبت بگذارد.

عوارض جانبی داروها: برخی از داروها، مانند برخی داروهای ضد افسردگی یا داروهایی که برای درمان فشار خون بالا استفاده می‌شوند، ممکن است عوارض جانبی داشته باشند و منجر به انزال زودرس شوند. اگر علت مصرف دارو باشد، مشورت در مورد گزینه‌های جایگزین یا تنظیم دوز با یک متخصص می‌تواند مفید باشد.

قوی‌ترین قرص گیاهی زودانزالی

در این بخش به توضیح بیشتر مکمل‌های گیاهی که در جدول بالا معرفی نمودیم، می‌پردازیم.لازم است بدانید این قرص ها در دسته تقویت جنسی قرار دارند و به بهود نعوظ و عملکرد جنسی و اختلالات زودانزالی کمک می نمایند.لینک هر محصول قرار داده شده تا بتوانید با بررسی بیشتر قرص گیاهی درمان انزال زودرس را متناسب با شرایط خود انتخاب نمایید.

1. قرص ایکس اید

ایکس اید مکمل گیاهی تقویت جنسی شناخته شده در بین بانوان و آقایان است که با داشتن ترکیباتی همچون گیاه بزشاخدار،خارخاسک،جنسینگ کره ای،ویتامین های گروه B,E و زینک و منیزیم در بهبود اختلال نعوظ و زودانزالی آقایان اثرات درمانی مثبتی دارد.مصرف قرص ایکس اید سبب بهبود عملکرد جنسی مردان و رفع اختلالات انزال زود رس می‌شود.

  • مکمل گیاهی و تخصصی تقویت جنسی بانوان و آقایان
  • حاوی ویتامین های ب ، زینک، جنسینگ و ترکیبات گیاهی موثر در افزایش میل جنسی
  • بهبود سرد مزاجی زوجین
  • کمک به رفع اختلالات جنسی
  • بهبود عملکرد جنسی زوجین
  • افزایش میل و قوای جنسی
  • افزایش انرژی

قرص ایکس اید

2.قرص سینورکس آر ایکس

قرص تقویت جنسی سینورکس (STP.Pharma Sinorex Rx) نوعی قرص تاخیری است که در درمان زودانزالی و بهبود اختلالات نعوظ موثر واقع می شود.اختلال نعوظ، که به عنوان یکی از اختلالات جنسی رایج محسوب می‌شود، به وضعیتی اشاره دارد که در آن فرد نمی‌تواند کنترلی مطلوب بر زمان بروز انزال داشته باشد. این موضوع ممکن است باعث ایجاد استرس، نگرانی و افزایش ناراحتی در زندگی جنسی فرد شود.ویژگی‌های قرص سینورکس:

  • کمک به افزایش قوای جنسی
  • جلوگیری از زود انزالی
  • کمک به افزایش انرژی و کاهش خستگی
  • رفع اختلالات نعوظ
  • افزایش میل جنسی

قرص سینورکس آر ایکس

3. قرص آفرودیت

قرص آفرودیت (Goldaru Aphrodit) مکمل گیاهی تقویت جنسی زنان و مردان ، تشکیل شده از گیاهانی همچون خارخاسک، زعفران، دارچین و زنجبیل می باشد که اثرات مثبتی در درمان زودانزالی و اختلالات نعوظ و همینطور بهبود کیفیت اسپرم دارد.مصرف قرص تقویت جنسی آفرودیت سبب افزایش تمایلات جنسی در خانم و آقا و رفع ناتوانی جنسی می گردد.

  • بهبود ناتوانی(اختلال نعوظ)
  • رفع انزال زودرس
  • بهبود کمبود تمایلات جنسی و عقیمی مردان
  • افزایش دهنده تمایلات جنسی در بانوان

قرص آفرودیت

4. کپسول پاور گل

کپسول گیاهی پاورگل گل دارو (Powergol Capsules) با داشتن عناصر مهمی همچون سلنیوم،جنسینگ،رویال ژلی و ویتامین های E,C در افزایش میل جنسی، تقویت قدرت باروری، بهبود اختلالات نعوظ ، افزایش گردش خون در اندام تناسلی و بهبود زودانزالی اثرات درمانی مطلوبی دارد.ویژگی‌های کپسول پاورگل :

  • کمک در رفع ضعف و ناتوانی قوا در مردان
  • بهبود زودانزالی
  • حاوی عصاره خشک سبل، عصاره خشک دامیانا، پودر ریشه جین سینگ و عصاره یوهمبین
  • حاوی ژل رویال و ویتامین E و C

کپسول پاور گل

لیست گیاهان دارویی موثر در بهبود زودانزالی

عارضه انزال زودرس (PE) می‌تواند یک وضعیت ناراحت کننده برای مردان باشد و بر رضایت جنسی آن‌ها تأثیر بگذارد. در حالی که گزینه‌های درمانی مختلفی وجود دارد، برخی از افراد درمان طبیعی زود انزالی با استفاده از گیاهان دارویی را به عنوان یک روش جایگزین یا مکمل ترجیح می‌دهند. در این بخش، بهترین گیاهان برای انزال زودرس و اثرات و فواید  آن‌ها بررسی خواهیم کرد.بهترین درمان گیاهی زودانزالی را طبق لیست گیاهان زیر بخوانید:

آشواگاندا (Withania somnifera):

یک گیاه سازگار با  بدن با سابقه استفاده طولانی در طب آیورودا است. به دلیل توانایی آن در کاهش استرس، بهبود عملکرد جنسی و رسیدگی به مسائلی مانند انزال زودرس شناخته شده است. آشواگاندا به تعادل سطوح هورمونی، کاهش اضطراب و ارتقای سلامت کلی جنسی کمک می کند.

خارخاسک (Tribulus terrestris):

گیاهی است که معمولاً در سیستم‌های طب سنتی برای تقویت عملکرد جنسی و رفع نگرانی‌های مربوط به انزال زودرس استفاده می‌شود. این گیاه سطح تستوسترون را افزایش می‌دهد و سلامت کلی جنسی را بهبود می‌بخشد.

زعفران (Crocus sativus):

زعفران یک ادویه باارزش است که به دلیل خاصیت تقویت‌کننده جنسی شناخته شده است. به طور سنتی برای بهبود عملکرد جنسی و تاخیر در انزال استفاده می‌شود. زعفران ممکن است به تنظیم سطح سروتونین کمک کند، که می‌تواند مزایایی در کنترل و بهبود انزال زودرس داشته باشد.

میخک (Syzygium aromaticum):

میخک یک ادویه با خواص دارویی بالقوه است. به طور سنتی برای تقویت عملکرد جنسی و رفع مشکلاتی مانند انزال زودرس کاربرد دارد. میخک ممکن است اثرات بی حس کننده داشته باشد که به طور بالقوه می‌تواند انزال را به تاخیر بیندازد.

جینکو بیلوبا:

جینکو بیلوبا یک گیاه شناخته شده است که از عملکرد شناختی پشتیبانی می‌کند و گردش خون را بهبود می‌بخشد. برای مدیریت زودانزالی با افزایش جریان خون در ناحیه تناسلی و ارتقای سلامت کلی جنسی مفید باشد.

کاتوابا (Trichilia catigua):

کاتوابا گیاهی در آمریکای جنوبی است که به دلیل خاصیت تقویت جنسی خود شناخته شده است. به طور سنتی برای بهبود عملکرد جنسی و تاخیر در انزال استفاده می شود. Catuaba همچنین ممکن است به کاهش اضطراب و افزایش رضایت کلی جنسی کمک کند.

راه‌ حل‌های طبیعی برای بهبود زود انزالی

در کنار مصرف انواع مکمل‌های گیاهی و دمنوش‌های طبیعی برای بهبود این عارضه انجام یکسری حرکات ورزشی و عضلانی اثرات بسیار مثبتی در رفع اختلالات جنسی دارند.در قسمت زیر کاربردی‌ترین روش‌های بهبود زودانزالی را بخوانید:

تکنیک Start-Stop:

تکنیک start-stop یک روش ساده و موثر برای کنترل انزال است. در طول فعالیت جنسی، زمانی که احساس نزدیکی به انزال می‌کنید، مکث کنید و تحریک را متوقف کنید تا زمانی که میل به انزال فروکش کند. فعالیت جنسی را از سر بگیرید و در صورت لزوم این روند را تکرار کنید. به تدریج، می‌توانید قبل از استراحت، مدت زمان تحریک را افزایش دهید و در نهایت کنترل بهتری بر انزال به دست آورید.

تکنیک فشار دادن:

مشابه تکنیک شروع-ایست، تکنیک فشار می‌تواند به تاخیر در انزال کمک کند. هنگامی که میل به انزال را احساس می کنید، یا شما یا همسرتان باید محکم فشار دهید. فشار را برای چند ثانیه حفظ کنید تا احساس انزال کاهش یابد. فشار را رها کنید و به فعالیت جنسی ادامه دهید. تمرین منظم تکنیک فشار می تواند کنترل انزال را افزایش دهد.

تمرینات کف لگن (کگل):

تقویت عضلات کف لگن می‌تواند به کنترل بهتر انزال کمک کند. تمرینات کف لگن که به نام کگل نیز شناخته می شود، عضلات مسئول انزال را هدف قرار می دهد. برای انجام کگل، ماهیچه هایی را که برای توقف جریان ادرار در میانه استفاده می شوند، شناسایی کنید. این ماهیچه ها را برای چند ثانیه منقبض کرده و نگه دارید، سپس آنها را شل کنید. برای تقویت عضلات کف لگن و بهبود کنترل انزال، این تمرین را چند بار در روز تکرار کنید.

تکنیک‌های تنفس عمیق و آرامش:

استرس و اضطراب می تواند انزال زودرس را تشدید کند. درگیر شدن در تمرینات تنفس عمیق و تکنیک های تمدد اعصاب می تواند به آرامش ذهن و کاهش اضطراب کمک کند. تنفس عمیق را با دم به آرامی از طریق بینی، پر کردن ریه ها و سپس بازدم از طریق دهان تمرین کنید. علاوه بر این، تکنیک‌های آرام‌سازی مانند آرام‌سازی پیشرونده عضلانی، مدیتیشن یا یوگا را برای تقویت حس آرامش و کاهش اضطراب عملکرد بررسی کنید.

جمع بندی داروهای گیاهی درمان زودانزالی

عارضه زودانزالی مشکلی قابل کنترل و درمان است.در این مطلب اثرات داروهای گیاهی را بر بهبود زودانزالی و اختلالات جنسی بررسی کردیم و بهترین قرص‌های گیاهی زودانزالی و گیاهان دارویی را معرفی نمودیم.شما می توانید با دریافت مشاوره پزشکی رایگان از متخصصین ویتامین کده، بهترین مکمل تقویت جنسی و بهبود نعوظ را متناسب با شرایط خود و با بهترین قیمت خریداری نمایید.

source

توسط salamathyper