سئو سایت
جوئل دیویس یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Mighty Social است. برنده جایزه Deloitte Fast 50, FT 1000 & Inc Europe. سخنران بازاریابی فناوری

Getty همه‌گیری و قرنطینه‌های متعاقب آن تأثیرات متعددی بر زندگی ما داشته است، یکی از آنها این است که به فضاهای مجازی مجوز جدیدی برای دیده شدن به عنوان یک کانال بازاریابی داده شده است. به هر حال، اگر تجربیاتی که ما به صورت آنلاین داریم کمتر از تجربیاتی که هنگام بیرون رفتن یا تماشای تلویزیون داریم واقعی نباشد، تأثیر بازاریابی در آن فضاها نیز باید به همان اندازه مؤثر باشد.
ما به نقطه‌ای مهم رسیده‌ایم که در آن فناوری، با استفاده از فناوری‌هایی مانند 5G، هوش مصنوعی و پردازش ابری لبه‌ای، سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا به‌طور یکپارچه دنیای مجازی و فیزیکی را به هم متصل کنند.
تلاش های اولیه برای مهار این نوع اکوسیستم کمی حیله گر بود. در سال‌های 2000 تا 2001، سروصدای زیادی پیرامون بارکدخوان دستی – CueCat – وجود داشت که به کاربران اجازه می‌داد یک بارکد را اسکن کنند تا آنها را به یک صفحه وب ببرند. در آن زمان، این فناوری بسیار پیشرفته ای بود، اما این واقعیت که شرکت پشت آن دیگر وجود ندارد نشان می دهد که پیوند دنیای مجازی با دنیای فیزیکی هنوز راه زیادی در پیش دارد.
و در واقع، چقدر از آن زمان به بعد پیشرفت کرده ایم. همانطور که ما به واقعیت افزوده و مجازی دست می زنیم و طیف وسیعی از فناوری های پوشیدنی را به کار می بریم، اکنون چشم انداز ما در افق آینده ای قرار گرفته است که به دنبال “آنچه در آینده می آید” برای خلاقیت انسان است.
چه آینده ای برای بازاریابی در انتظار شماست؟
به عنوان بازاریاب، بسیاری از ما اکنون می دانیم که به ظاهر غیرممکن، احتمالاً حداکثر چند دهه دیگر است. توانایی حرکت یکپارچه در محیط‌های دیجیتال مختلف برای ارائه تجربیات AR و VR سرگرم‌کننده و مقرون‌به‌صرفه، اصل متاورس است و مجموعه‌ای از فرصت‌ها را باز می‌کند که به طور مکرر اینترنت را آنطور که می‌شناسیم متحول می‌کند.
اطلاعات بیشتر از بهترین شرکت‌های بیمه مسافرتی ADVISORByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditorBest برنامه‌های بیمه مسافرتی Covid-19ByAmy DaniseEditor وقتی به ایده تماشای جهان از طریق عینک‌های AR و استفاده از فناوری‌های همهجانبه عادت می‌کنیم، می‌توانیم شروع کنیم به تعریف آینده بازاریابی دیجیتال.
ده سال بعد، اجتماعی احتمالاً تلفیقی یکپارچه از آنلاین و آفلاین خواهد بود. من معتقدم که متاورس، که ممکن است در حال حاضر هنوز آینده‌نگر به نظر برسد، به جریان اصلی تبدیل خواهد شد. بسیاری از اجزای کلیدی آن که از قبل وجود دارند، پالایش خواهند شد و فناوری‌های جدید که به نیازهای ناشناخته ما پاسخ می‌دهند، در ترکیب بافته می‌شوند.
پهنای باند فوق سریع، هدست های واقعیت مجازی سبک وزن و دنیای مجازی همیشه روشن در حال حاضر اینجا هستند. UX گسترش یافته احتمالاً بدیهی تلقی خواهد شد و واقعیت افزوده واقعیت مجازی و واقعیت مجازی را برای ایجاد جهان های مجازی ایجاد می کند که در آن همه ما در تعامل هستیم. من فکر می‌کنم که برندها، مراقبت‌های بهداشتی، سرگرمی و آموزش، همگی در دنیای دیجیتالی که برای بهبود زندگی ما طراحی شده‌اند، همراه می‌شوند. محتوا همانطور که می دانیم به طور فزاینده ای غنی تر می شود، زیرا یاد می گیریم در این محیط های جدید حرکت کنیم. آن روزهای تمرکز بر وب‌سایت‌های دوستدار سئو احتمالاً با تجارب AR بهبودیافته که از محتوای غنی از اطلاعات برای افزایش درک برند استفاده می‌کنند، جایگزین خواهد شد.
تا سال 2032، من همچنین پیش‌بینی می‌کنم که توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) به خودی خود وارد شوند. همانطور که متاورس گسترش می یابد، امثال NFT ها نیز فراتر از ارزش افزودن به آثار هنری دیجیتال، میم ها و آواتارهای بازی های ویدئویی به جایگزینی اسناد قانونی با قراردادهای هوشمند تغییر خواهند کرد. با تسلط بر تجارت الکترونیک، به خوبی می توانیم شاهد زمانی باشیم که هر چیزی که خریداری می کنیم با NFT همراه باشد. اما پتانسیل NFT ها بسیار فراتر از احراز هویت است – دنیای سرگرمی های زنده می تواند فراتر از یادگاری های فعلی ما تغییر کند – خودکارها و تی شرت ها می توانند به یادگارهای قدیمی تبدیل شوند. من پیش‌بینی می‌کنم شرکت‌کنندگان در کنسرت سرگرمی‌های زنده را تجربه کنند و یک دارایی دیجیتال انحصاری و شخصی را به‌عنوان یادگاری به دست آورند.
شاید به نظر برسد که در این فرافکنی از آینده ما چندان به اجتماعی اشاره نشده است. در واقع، به مرور زمان، من فکر می‌کنم اجتماعی احتمالاً به یک اصطلاح اضافی تبدیل می‌شود، زیرا به بخشی ذاتی از زندگی روزمره ما تبدیل می‌شود.
از هم اکنون آماده سازی را شروع کنید.
در حالی که برای برخی ممکن است دنیایی دور از استراتژی‌های بازاریابی فعلی‌شان به نظر برسد، یکی از بهترین راه‌ها برای استفاده از این فرصت‌های جدید، اجازه دادن به تخیل شما است. صرف نظر از محصولی که بازاریابی می کنید، با تجزیه و تحلیل موانع فعلی که با آن روبرو هستید شروع کنید. به این فکر کنید که چگونه می توانید تعاملات مشتریان خود را با برند خود بهبود بخشید.
بهترین تجربه ممکنی را که می‌توانید به مشتریان آنلاین خود ارائه دهید، مشخص کنید، چالش‌هایی را که محصولتان می‌تواند به آنها کمک کند را حل کنید و سپس به این سفر مجازی برگردید و نقاط بالقوه را مشخص کنید. چه بخواهید مشتریان شما کالای شما را به صورت مجازی امتحان کنند، سبد خرید خود را با خود همراه داشته باشند، زیرا از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر می روند، نظرات دوستان خود را بپرسند یا آخرین عطر شما را استشمام کنند، همه این موارد ممکن است، و مهم است که فکر کنید. در پیش.
امثال آموزش همه جانبه نوید می دهد که جذاب تر و قانع کننده تر و بسیار در دسترس تر باشد. هرکسی در بخش مربیگری، خواه گلف، تنیس یا سخنرانی در جمع باشد، می‌تواند از مشتریانی استفاده کند که هرگز مجبور به ترک خانه‌های خود نمی‌شوند – دنیا به معنای واقعی کلمه برای استفاده از زمین‌های گلف و کلاس‌های مدیتیشن تا سفرهای دوچرخه‌سواری در این کشور است. Provence را می توان به هر کسی در هر کجا تحویل داد. من فکر می کنم بوها، صداها و احساسات به زودی بخشی از آنچه ممکن است خواهد بود.
در واقع، موانع واقعی در حال حاضر تنها در ذهنیت سنتی ما وجود دارد که ممکن است هنوز از چگونگی دستیابی به این امر جلوگیری کند. ارتباط انسانی ما با داستان آماده است تا بر مقاومت انسان در برابر تغییر غلبه کند. من سناریوهای آینده را پیش‌بینی می‌کنم که در آن اجتماعی نحوه تجربه ما از کار و زندگی فراغت را تعریف می‌کند – با اطلاعاتی که به راحتی در دسترس است و تشنگی برای فرو رفتن بیشتر در پتانسیل‌هایمان.
شورای تجارت فوربس مهمترین سازمان رشد و شبکه سازی برای صاحبان و رهبران مشاغل است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. جوئل دیویس جوئل دیویس یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Mighty Social است. برنده جایزه Deloitte Fast 50, FT 1000 & Inc Europe. سخنران بازاریابی فناوری “>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط salamathyper