سئو سایت
جیمز مول مالک و بنیانگذار htmull است، یک آژانس بین المللی بازاریابی دیجیتال و طراحی وب با مشتریان در تمام صنایع.

وب سایت gettyA فروشنده 24 ساعته شماست که فروشگاه آجر و ملات شما کرکره ها را می کشد. این وجود دارد تا به مشتریان شما اطلاعات شبانه روزی بدهد و به آنها اجازه دهد محصولات را به راحتی از هر کجا و در هر زمان خریداری کنند. یک وب سایت بهینه و یک استراتژی دیجیتالی با ساختار مناسب برای رشد و موفقیت بلند مدت شما حیاتی است. به عنوان افشا، شرکت من htmull ارائه دهنده راه حل های بازاریابی دیجیتال و طراحی وب است.
صاحبان کسب و کار باید به خاطر داشته باشند که آنچه شما وارد می کنید همان چیزی است که به دست می آورید. یک برنامه بازاریابی دیجیتالی با ساختار ضعیف، نرخ موفقیت پایینی را به همراه خواهد داشت. صرف زمان برای تجزیه و تحلیل مخاطب یا مشتری مورد نظر خود برای یک استراتژی موفق حیاتی است. همچنین به خاطر داشته باشید که اگرچه استراتژی شما در مراحل اولیه نتیجه نمی دهد، تجزیه و تحلیل داده های شما می تواند به شما کمک کند استراتژی خود را تغییر دهید.
در اینجا هفت دلیل برای سرمایه گذاری در وب سایت و استراتژی بازاریابی دیجیتال آورده شده است.
1. یک استراتژی سئو بهینه می تواند رشد ارگانیک را ارتقا دهد.
سئو مخفف بهینه سازی موتورهای جستجو است و فرآیند رتبه بندی وب سایت شما در صدر جستجوهای اینترنتی است. سئو با داشتن یک وب سایت بهینه و با ساختار مناسب برای کلمات کلیدی و عبارات مورد نظر مرتبط با تجارت شما به دست می آید.
اطلاعات بیشتر از بهترین شرکت های بیمه مسافرتیByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditor بهترین برنامه های بیمه مسافرتی Covid-19ByAmy DaniseEditor تلاش های موثر سئو همچنین به خزیدن کارآمد و فهرست بندی مجدد وب سایت شرکت شما در موتورهای جستجو مانند Google، Bing، Yahoo، DuckDuckGo و غیره کمک می کند. رتبه بندی کنید و رقبای خود را دفع کنید.
بدون داشتن یک وب سایت برای کسب و کار خود، فرصت رشد ارگانیک و قرار گرفتن در معرض کسب و کار خود را از دست می دهید.
2. می توانید از وب سایت خود برای بیان داستان خود استفاده کنید.
یک وب سایت با طراحی خوب می تواند به جذب مخاطبان هدف شما کمک کند و به آنها مکانی را بدهد تا درباره شرکت شما اطلاعات بیشتری کسب کنند و داستان، ماموریت، محصولات و خدمات شما را با جهان به اشتراک بگذارند. با استفاده از تکنیک‌های سئو، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که وب‌سایت شما در نتایج موتورهای جستجو بالاتر به نظر می‌رسد و پیدا کردن شما را برای مشتریان بالقوه آسان‌تر می‌کند. همچنین می توانید از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ وب سایت خود و ارتباط با مشتریان یا مشتریان بالقوه استفاده کنید. یک استراتژی بازاریابی دیجیتال می تواند به شما کمک کند تا به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید و داستان خود را به شیوه ای جذاب و موثر بیان کنید.
3. یک وب سایت خوب و استراتژی بازاریابی دیجیتال می تواند به تغذیه بقیه کانال های بازاریابی شما کمک کند.
محتوا بهترین ابزار برای سرمایه گذاری در یک استراتژی بازاریابی دیجیتال قوی است، زیرا راه های مختلفی برای استفاده مجدد از آن وجود دارد. به عنوان مثال، ممکن است یک پست وبلاگ ایجاد کنید و یک پادکست در مورد همان موضوع بسازید. این محتوا می تواند به شما در اجرای یک کمپین بازاریابی ایمیلی کمک کند. همه آن کانال های بازاریابی، ترافیک را با پتانسیل تبدیل به سایت شما باز می گرداند.
حفظ در مسیر تولید محتوا برای رسانه های اجتماعی شما می تواند دردسر بزرگی باشد. با تولید محتوای قوی و با کیفیت، می توانید پیام خود را در رسانه های اجتماعی مجدداً به اشتراک بگذارید بدون اینکه نگران ایده های جدید باشید. رسانه های اجتماعی به دلایل زیادی برای موفقیت کلی کسب و کار شما بسیار حیاتی هستند.
• می تواند به گسترش دسترسی به محتوای شرکت شما کمک کند.
• می تواند داستان شرکت و ارزش های تجاری شما را به طور موثر به اشتراک بگذارد.
• رسانه های اجتماعی تعامل با مشتریان شما را افزایش می دهند.
• نتایج موتورهای جستجو به شما امکان می‌دهد نمایه‌های کسب‌وکار آنلاین خود را به راحتی نمایش دهید، و به افراد بیشتری کمک می‌کند تا بفهمند که عمدتاً چه کار می‌کنید و همچنین موقعیت مکانی شما را نشان می‌دهد.
4. حضور دیجیتالی باعث ایجاد آگاهی از برند می شود.
داشتن یک وب سایت خوب و یک نمایه رسانه های اجتماعی فعال می تواند به طور قابل توجهی به مشتریان بالقوه کمک کند تا کسب و کار شما را کشف کنند و در مورد آن بیاموزند. سئوی ارگانیک ترافیک را به سمت سایت شما هدایت می کند و در نتیجه باعث افزایش شناخت برند می شود.
5. آنها ممکن است کلید کمک به شما در برنده شدن در بازی جستجوی اجتماعی باشند.
مشتریان شما معمولاً قبل از خرید از شما یا استخدام خدمات شما، درباره کسب و کار شما تحقیق می کنند. امروزه، این جستجو ممکن است نه تنها در موتورهای جستجویی مانند گوگل، بلکه در پلتفرم هایی مانند یوتیوب نیز انجام شود که به کاربران اجازه می دهد در مورد مارک های مورد علاقه خود جستجو کنند.
یک استراتژی بازاریابی دیجیتال موثر به شما کمک می کند در جستجوهای رسانه های اجتماعی برنده شوید اگر:
• یک نمایه فعال در تمام محتوای رسانه های اجتماعی قرار دهید.
• کانال هایی را که مخاطبان هدف شما به طور مرتب استفاده می کنند، تعیین کنید.
• مطمئن شوید که نمایه رها شده ندارید.
• محتوای خود را به طور منظم با محتوای جذاب و مرتبط به روز کنید تا مخاطبان هدف از وب سایت بازدید کنند و اطلاعات بیشتری کسب کنند.
• از تمام زمینه های موجود برای به اشتراک گذاشتن داستان برند خود استفاده کنید و پیوندهایی را برای کمک به برجسته شدن کسب و کار خود اضافه کنید.
• همیشه سعی کنید در محتوا و سایت شبکه های اجتماعی خود برندسازی ثابتی داشته باشید.
• از کلمات کلیدی و هشتگ ها برای بهبود دید خود استفاده کنید.
6. نظرات مشتریان می تواند ارزشمند باشد.
بررسی ها نه تنها این پتانسیل را دارند که بر تصمیمات مصرف کننده تأثیر مثبت بگذارند، بلکه می توانند اعتبار شرکت شما را نیز بهبود بخشند. به همین دلیل است که آنها ابزار عالی دیگری برای استفاده برای بازخورد در مورد محصولات یا خدمات شما هستند. می‌توانید از پلتفرم‌های بررسی محبوب، از جمله Yelp، Google Business Reviews، Facebook، Trip Advisor یا حتی یک API تعبیه‌شده در وب‌سایت خود، نظرات خود را دریافت کنید. بررسی محصولات و خدمات از دیگر راه های عالی برای بهبود سئو است.
7. وب سایت و استراتژی بازاریابی دیجیتال شما می تواند به افزایش تعامل مشتری کمک کند.
داشتن تعامل مستقیم با مشتریان برای افزایش فروش بسیار مهم است و رسانه های اجتماعی بستر مناسبی را برای انجام این کار بدون سرمایه گذاری در نرم افزار اضافی فراهم می کنند. این منجر به مزایای بسیاری برای تعامل مشتری می شود.
• می توانید علایق مشتریان خود را از طریق پروفایل های اجتماعی عمومی مشاهده کنید.
• می توانید نظرات مثبت کسب کنید و آنها را دوباره به عنوان پست به اشتراک بگذارید.
• می توانید قبل از اینکه آن نظرات به بررسی های تأثیرگذار بر SEO تبدیل شوند، به بازخورد منفی بپردازید.
• می توانید بینش هایی در مورد کارهایی که می توانید بهتر انجام دهید به دست آورید، سپس محصول خود را برای فروش بهتر بهبود بخشید.
• می توانید از هشتگ ها و DM ها برای تشویق محتوای تولید شده توسط کاربر که اغلب قانع کننده تر است استفاده کنید.
• می توانید با تأثیرگذاران صنعت شریک شوید تا اقتدار، دنبال کردن، اعتبار و فروش خود را افزایش دهید.
آیا برای جهش آماده هستید؟
سرمایه گذاری در یک وب سایت و استراتژی بازاریابی دیجیتال ساختاریافته برای موفقیت شرکت شما حیاتی است. می تواند بر رشد کسب و کار، شناخت برند، اعتبار، سهولت دسترسی و رضایت مشتری تأثیر مثبت بگذارد.
شورای توسعه کسب و کار فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران فروش و توسعه بیز است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. جیمز مول جیمز مول، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت htmull، یک آژانس بین المللی بازاریابی، سئو و طراحی وب است. مشخصات اجرایی کامل جیمز مول را اینجا بخوانید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط salamathyper