شیرآلات ساختمانی
متخصصان املاک و مستغلات به شما خواهند گفت که آشپزخانه ها و حمام ها خانه ها را می فروشند. اگر به آنچه در این دو فضای کلیدی برای املاک یا فعالیت‌های تجاری شما جالب است علاقه دارید، انجمن ملی آشپزخانه و حمام چهار گرایش دارد که ارزش کاوش را دارند.
این سازمان تجاری پیشرو که نماینده طراحان، تولیدکنندگان، خرده فروشان و سایر متخصصان صنعت است، نمایشگاه صنعت آشپزخانه و حمام را هر ساله تولید می کند. رویداد 2019 در لاس وگاس از 19 تا 21 فوریه در مرکز کنوانسیون برگزار می شود. Elle H-Millard، مدیر روابط صنعتی NKBA، انتظار دارد که این روندها را در سراسر نمایشگاه مشاهده کند:
شناورسازی
در حالی که ممکن است این پدیده ای باشد که شما آن را بیشتر با فضای بیرونی یا زندگی دریایی مرتبط می کنید، میلارد شناورسازی را بخشی از روند رو به رشد سلامتی می داند: « شناور بودن فواید سلامتی باورنکردنی دارد و حس واقعی آرامش، تنظیم مجدد و راحتی را ارائه می دهد. برندهایی مانند توتو موافق هستند. وان شناور آن، که تجربه بی وزنی با مزایای اضافی جت های ماساژور را به حمام کنندگان ارائه می دهد، در KBIS 2019 به نمایش گذاشته می شود. میلارد خاطرنشان می کند: “علاقه زیادی به مخازن محرومیت حسی و احساس شناور بودن وجود داشته است.” شرکت‌های دیگر در حال حاضر مخازن شناور را برای استراحت می‌سازند، اما به‌طور خاص طراحی، قیمت یا اندازه‌ای برای حمام اصلی ندارند. موفقیت توتو می تواند رقبا را تحریک کند.

فلوتاسیون در وان الهام گرفته از فضانوردان به حمام اصلی شما می آید.
TOTO
پرینت سه بعدی
میلارد پیش بینی می کند: «پرینت سه بعدی امسال در KBIS سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد. سازندگان روی تجهیزات و ساخت نمونه های اولیه عالی سرمایه گذاری کرده اند که به محصولات واقعی در KBIS تبدیل خواهند شد. DXV و Kallista، دو برند لوکس این صنعت، جوایزی را برای شیرهای چاپ سه بعدی خود در نمایشگاه های قبلی KBIS به دست آورده اند.
Jean-Jacques L’Henaff، معاون طراحی LIXIL Americas (شرکت مادر DXV) گفت: «در حالی که چاپ سه‌بعدی برای سال‌ها برای ایجاد نمونه‌های اولیه پلاستیکی مورد استفاده قرار می‌گرفت، این اولین شیرآلات مسکونی آماده عرضه به بازار بودند که از فلز چاپ می‌شدند.» میلارد خاطرنشان می‌کند: «چاپ سه بعدی به تولیدکنندگان اجازه می‌دهد تا محدودیت‌ها را با گزینه‌های مواد، فرآیند، هزینه و کیفیت کالاها پیش ببرند. بسیاری در حال حاضر از این فناوری در برخی از مراحل عملیات خود استفاده می کنند، و احتمالاً در چند سال آینده زمانی فرا خواهد رسید که محصولات کاملاً به این روش تولید شوند – و کاملاً غیرقابل توجه.

این یکی از اولین شیرآلاتی است که از طریق پرینت سه بعدی تولید شد.
DXV
کنترل صدا
میلارد می‌گوید: «فعال‌سازی صدا همچنان بر صنعت آشپزخانه و حمام، از جمله همه چیز، از لوازم خانگی گرفته تا آینه، تأثیر می‌گذارد. محبوبیت الکسا و گوگل هوم آمازون باعث ایجاد راحتی با این فناوری ها و قدردانی از راحتی آنها شده است. در حالی که اگر بپرسید آینه جدید با صدای فعال روی دیوار روشویی ممکن است به شما نگوید چه کسی زیباتر از همه است، اما می تواند به شما بگوید که برای رفت و آمد صبحگاهی شما چه ترافیکی و آب و هوایی خواهد داشت. وسایل و لوازم با صدای کنترل شده همچنین می توانند حمام شما را با دمای دلخواه و حالت اسپری شروع کنند، یک گلدان را تا سطح مورد نظر در حالی که در اتاق راه می روید پر کنند، اجاق گاز را روشن کنند و از راه های بی شمار دیگری زندگی شما را ساده تر کنند. برای نسخه هایی از این دست به مارک هایی مانند Séura، Kohler، JennAir و Dacor، در میان دیگران، نگاه کنید.

کنترل صدا در آشپزخانه به راحتی به آماده سازی غذا می افزاید.
داکور
ظاهر جدید
برای کسانی که از فولاد ضد زنگ و طلا خسته شده اند، ظاهر جدیدتری برای آشپزخانه یا حمام خود وجود دارد. Millard مشاهده می کند: «تمرینات تخصصی از جمله لوازم خانگی، سخت افزارهای تزئینی و لوله کشی در حال افزایش هستند. مشکی مات به یک روکش محبوب برای سخت افزار و شیر آب تبدیل شده است و برندهای متعددی از آن در سری جدید خود استفاده می کنند. لوازم خانگی مشکی مات نیز به شدت در حال پیشرفت هستند و جایگزینی جذاب برای ضدزنگ مستعد اثر انگشت هستند.
“صاحبان خانه خلاقیت بیشتری را به خانه های خود وارد می کنند. و تولیدکنندگان با زیبایی و نوآوری بی‌نظیر پاسخ می‌دهند. او می‌افزاید: «به عنوان مثال، کوهلر در حال معرفی روکش‌های زیبا با رنگ آمبره و رزگلد است. اختلاط و تطبیق نیز در حال افزایش است. به این ترتیب، اگر از یک نگاه خسته شوید، ظرف پنج یا 10 سال کمتر چیزی برای جایگزینی وجود دارد.

روکش های مشکی مات به شدت در حال ترند هستند.
Dornbracht، موجود در Ferguson Bath, Kitchen & Lighting Gallery
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Jamie GoldFollowing من یک مشاور طراحی سلامتی و مربی سلامت دارای گواهی کلینیک Mayo هستم با 20 سال فعالیت در حوزه ساختمان، طراحی خانه و بازسازی. کتاب سوم من، Wellness by Design، که در سپتامبر 2020 توسط Simon & Schuster منتشر شد، برنده جایزه معتبر Bruss Book Award شد. در سال 2021. در اکتبر 2023، یک فصل جایزه با عنوان «درس هایی برای اینکه اکنون چگونه زندگی می کنیم» را در وب سایت خود منتشر کردم. من علاوه بر نوشتن، در مورد موضوعات طراحی سلامتی برای کنفرانس های منطقه ای و ملی صحبت می کنم و برای شرکت های صنعت طراحی و تحلیلگران مشورت می کنم.

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط salamathyper