هدفون دی جی
دخترم هم برای پروژه های مدرسه و هم برای یوتیوب فیلم و ویدیو می سازد. او در این کار بسیار خوب است، ممکن است اضافه کنم. اما من هم مغرضانه هستم. صرف نظر از این، او گاهی اوقات با استفاده از یک دوربین SLR دیجیتال که بیش از یک سال برای خرید آن ذخیره کرده بود، ضبط می کند. گاهی اوقات برای راحتی بیشتر، او فقط آیفون 6 قدیمی خود را برمی دارد. بنابراین وقتی من این فرصت را پیدا کردم که کیت ویدیویی جدید Shure MV88+ را بررسی کنم — یک راه حل همه کاره ضبط موبایل ابداع کرد — از او پرسیدم که آیا آن را بررسی می کند بیرون او از فرصت استفاده کرد.

کیت ویدیویی Shure MV88+
شور
حتی به جعبه هم دست نزدم. وقتی رسید، او آن را گرفت و دوید — فقط در چند دقیقه در استودیوی اتاق خوابش مغازه راه انداخت. طبق گزارش‌ها، این کیت با تمام ابزارهایی که برای ضبط ویدیو و ضبط با موبایل نیاز دارد، از جمله میکروفون خازنی دیجیتال استریو ممتاز، سه‌پایه Manfrotto PIXI، گیره تلفن، پایه کفش دوربین، و کابل‌های iOS و USB-C ارائه می‌شود. برای انعطاف پذیری و سازگاری MV88+ مجموعه ای از گزینه های تنظیم خلاقانه را برای پوشش انواع مختلف ضبط ارائه می دهد. بنابراین، یک نویسنده گلف مانند من می‌تواند از آن برای ضبط صوت مستقیم در حین مصاحبه با کسی، ویدیو در یک کنفرانس مطبوعاتی، یا برای ضبط نوار تاب گلف کسی در محدوده رانندگی استفاده کند. بیشتر مردم دوست خواهند داشت که چگونه کیفیت هر ویدیوی خانگی را که می گیرند افزایش می دهد. نکته جالب این است که چقدر کوچک و سبک وزن است — نیازی نیست برای بازی های فوتبال بچه ها کوله پشتی پر از وسایل بچسبانید. در واقع، کیت شامل یک کیسه رول آپ نئوپرن است تا تمام لوازم جانبی شما را در یک مکان نگه دارد.
شما همچنین دسترسی رایگان به برنامه های صوتی و تصویری ShurePlus MOTIV دارید که ضبط حرفه ای و کنترل روی صفحه را امکان پذیر می کند و به شما امکان ذخیره و اشتراک گذاری محتوای خود را در قالب های مختلف می دهد. یک خروجی هدفون داخلی برای نظارت در زمان واقعی وجود دارد.
دختر من نمی‌توانست از این که کیفیت صدا با استفاده از میکروفون کیت بسیار بهتر از صدای مستقیم از تلفن هوشمند یا دوربین دیجیتالش باشد، دست بکشد – که قبلاً فکر می‌کرد فوق‌العاده بود. می‌توانست ظرافت‌هایی را که او می‌خواست، بدون وارد کردن سر و صدا تشخیص دهد. میکروفون نیز به خوبی و ثابت در نگهدارنده خود قرار می گیرد. با طراحی، سازنده محصول را تبلیغ می کند که بتواند صدایی بکر را برای چندین تنظیم به شما ارائه دهد. همه چیز را با جزئیات استریو ضبط می کند و پنج حالت از پیش تعیین شده DSP را ارائه می دهد. پایه تلفن همراه نیز با تنظیمات موجود شما سازگار است، به طوری که می توانید آن را با یک کانکتور به هر سه پایه متصل کنید. به هر حال ساخت و ساز تماماً فلزی است و حس خوب و قابل توجهی به آن دارد. بعلاوه، تنظیم زاویه دوربین روی گوی چرخان و همچنین تا کردن/باز کردن پاها آسان است.
شاید اگر وقتی بچه‌هایمان کوچک‌تر بودند، این موضوع را داشتیم، شاید بخواهیم این روزها برگردیم و آن ویدیوها را تماشا کنیم. درعوض، من به نوعی خجالت می کشم که از فیلم های لرزانم رنج ببرم. اما من مطمئن هستم که وقتی دخترم و دوستانش فیلم‌هایشان را در یوتیوب ارسال می‌کنند، مردم برای سال‌های آینده از آن‌ها لذت خواهند برد.
Scott KramerFollowingمن یک نویسنده ساکن کالیفرنیای جنوبی هستم که عمدتاً در گلف و فناوری شخصی مهارت دارد. تحصیل در رشته علوم کامپیوتر در کالج، و سپس کار کردن به عنوان برنامه نویس/مهندس نرم افزار برای حدود یک دهه، اشتیاق من را به ابزارهای پیشرفته و پیشرفته امروزی برانگیخت. من نمی توانم هر زمان که هر نوع فناوری شخصی جدید و جالبی را می بینم جلوی خودم را بگیرم. من احساس می کنم مجبورم بیشتر آن را بررسی کنم و ببینم در مورد چیست. و حتی اگر شخصاً هیچ استفاده‌ای از آن نداشته باشم، همیشه به این فکر می‌کنم که برای چه کسی مناسب‌تر است. نوآوری های جدید هیجان انگیزی هر روز ظهور می کنند که آینده را شکل می دهند و زندگی را ساده می کنند. و امیدوارم از طریق کلمات این ستون چشم تو به آن دنیا باشم. اگر سبک نوشتاری مکالمه من تکمیل کننده نیازهای محتوایی شماست، لطفاً یک خط به من بدهید.">

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط salamathyper