آشنایی با تسبیح نقره

یکی از ارزشمندترین زیورآلات از لحاظ معنوی، تسبیح نقره است. تسبیح نقره ترک برای نیایش و شمارش ذکرهای مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد. نقره از گذشته‌ های بسیار دور تاکنون جز فلزهای محبوب بوده زیرا علاوه بر جلوه زیبا از خواص و فواید درمانی برخوردار می باشد.
تسبیح نقره ترک دارای طرح‌ ها و مدل‌ های مختلفی است که هر کدام از آن ها زیبایی و جذابیت منحصر به فردی دارند. این مدل تسبیح‌ ها از عیار بالایی برخوردارند و به دلیل داشتن کیفیت بی نظیر مورد استقبال قرار گرفته‌ اند.
انواع تسبیح نقره ترک از لحاظ شکل ظاهری و تعداد دانه‌ با یکدیگر متفاوتند. به طور کلی این تسبیح‌ ها ۳۳ دانه ای و یا ۱۰۱ دانه‌ ای ساخته می‌ شوند. فلز نقره در دسته درخشنده ترین فلزات قرار می گیرد و انرژی فوق العاده‌ ای دارد. تسبیح‌ های نقره در کشورهای اسلامی دارای متقاضیان زیادی هستند. بهترین و زیباترین جواهرات نقره در کشور ترکیه ساخته می‌ شوند. زیرا در این کشور برای ساخت تسبیح از نقره استرلینگ استفاده می‌ شود که کیفیت مطلوبی دارد.


خواص تسبیح نقره ترک چیست

فلز نقره جز فلزات ارزشمند و مفید برای بدن است. خرید تسبیح نقره و استفاده از آن مزیت‌ های بی‌ شماری برای سلامتی به ارمغان می‌ آورد. جواهراتی که با استفاده از این فلز طراحی و ساخته می‌ شوند، قادر به دفع انرژی‌ های منفی هستند. فلز نقره در پیشگیری از مبتلا شدن به بیماری‌ های مختلف موثر است. در ادامه 3 مورد از مهمترین خواص آن را برایتان شرح می‌ دهیم.


بیشتر بخوانید:

خاصیت ضد میکروبی

بر اساس تحقیقات مهم‌ ترین فایده فلز نقره برای بدن خاصیت ضد باکتریایی و ضد میکروبی آن است. این فلز با از بین بردن باکتری‌ ها و میکروب‌ ها تاثیر بسزایی در حفظ سلامت بدن دارد. به همین خاطر از فلز نقره برای ساخت تجهیزات پزشکی استفاده می‌ کنند. برخی از عفونت‌ های پوستی با استفاده از این فلز قابلیت درمان دارند. افرادی که از تسبیح نقره ترک برای شمارش ذکر روزانه استفاده می‌ کنند، کمتر دچار بیماری‌ های ویروسی می‌ شوند.

تنظیم دمای بدن

فلز نقره منجر به بهبود گردش خون خواهد شد. تسبیح نقره ترک با تنظیم نمودن حرارت بدن می‌ تواند سطح انرژی فرد را به صورت قابل توجهی افزایش دهد. امروزه تلفن همراه جز جدا نشدنی از زندگی روزمره محسوب می‌ شود که امواج الکترو مغناطیسی آن به سلامت بدن آسیب وارد می‌ کنند. خرید تسبیح نقره ترک و استفاده از آن در طول روز موجب خنثی کردن این امواج می‌ شود.

تشخیص اسیدیته بدن

قرارگیری فلز نقره در برابر مواد سمی باعث تغییر رنگ طبیعی آن می‌ شود. زمانی که رنگ تسبیح نقره تیره می‌ شود، نشان دهنده آن است که سطح سدیم بدن افزایش یافته است. اسیدهای آمینه‌ ای که در عرق بدن وجود دارند، با تسبیح نقره واکنش می‌ دهند.

راهنمای خرید تسبیح نقره ترک اصل

فلز نقره‌ ای که برای ساخت تسبیح مورد استفاده قرار می‌ گیرد، از دو یا چند عنصر تشکیل می‌ شود. در نتیجه در زمان خرید تسبیح نقره ترک باید به عیار آن توجه نمایید. ساده‌ ترین شیوه برای پی بردن به عیار تسبیح نقره توجه به کد درج شده بر روی تسبیح است. بر روی انواع تسبیح نقره اصل عیار آن درج می‌ شود. نقره‌ ای با عیار ۹۲۵ بهترین نقره موجود در بازار است که با استفاده از شمش نقره و دو عنصر نقره و مس تشکیل می‌ گردد.
توجه به کیفیت و درخشندگی تسبیح نقره ترک در هنگام خرید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر شما در زمان خرید بر روی تسبیح کد آن را مشاهده ننمودید، حتماً درباره عیار آن از فروشنده سوال بپرسید. بررسی تمامی بخش‌ های تسبیح به شما کمک می‌ کند که به کیفیت آن پی ببرید. چک کردن بند مورد استفاده برای ساخت تسبیح، در انتخاب تسبیح نقره درجه یک تاثیر بسزایی دارد.
یکی از راهکارهایی که به شما کمک می‌ کند تا بتوانید نقره اصل و درجه یک را از نوع تقلبی تشخیص دهید، آن است که در هنگام خرید تسبیح نقره از یک آهنربا استفاده نمایید. عدم جذب تسبیح نقره ترک به آهنربا نشان دهنده اصالت کالا می‌ باشد. زیرا این فلز فاقد خاصیت مغناطیسی است.
در زمان خرید تسبیح نقره ترک اصل به دانه‌ های آن توجه نمایید. دانه های تسبیح اصل دارای ظاهر کاملاً صاف و یکدست هستند و زیبایی منحصر به فردی دارند. قبل از خرید تسبیح نقره ترک تمامی طرح‌ ها و مدل‌ های آن را مشاهده کنید. پس از مشاهده و مقایسه انواع تسبیح با توجه به سلیقه خود و بودجه‌ ای که مد نظر دارید، بهترین مدل را خریداری نمایید.

بهترین روش خرید تسبیح نقره ترک

بهترین شیوه برای خرید تسبیح نقره ترک، خرید از یک فروشگاه معتبر می باشد. فروشگاه اینترنتی کافه سیلور با فعالیت چندین ساله خود در بستر اینترنت موفق به جلب اعتماد و رضایت مشتریان شده است. انواع تسبیح نقره ترک که در این فروشگاه به فروش می‌ رسد، فاکتور و مهر معتبر دارد. خرید و فروش انواع تسبیح نقره از تهران و ارسال به شهرستان ها از طریق این فروشگاه در کوتاه‌ ترین زمان ممکن انجام می شود.
عرضه مدل‌ های مختلف از تسبیح نقره در فروشگاه کافه سیلور به مشتریان کمک می‌ کند تا بر اساس سلیقه‌ ای که دارند، اقدام به خرید نمایند. ارسال تسبیح نقره به تبریز، اصفهان، کردستان، هرمزگان و سایر شهرستان‌ ها در اسرع وقت صورت می‌ پذیرد. افرادی که از شهرستان‌ های مختلف قصد خرید تسبیح نقره ترک اصل را دارند، می‌ توانند با خیالی آسوده از طریق این فروشگاه اقدام به ثبت سفارش کنند.

قیمت تسبیح نقره

انواع تسبیح نقره ترک با قیمت‌ ها و کیفیت‌ های مختلفی به فروش می‌ رسند. دو عامل در قیمت نهایی تسبیح تاثیر بسزایی دارند. یکی از این دو عامل، وزن نقره مورد استفاده برای ساخت تسبیح است و عامل دیگر اجرت ساخت می باشد. معمولاً برای ساخت تسبیح هایی با طرح خاص و منحصر به فرد، زمان زیادی صرف می‌ شود. به همین خاطر طرح‌ های خاص دارای قیمت بیشتری هستند. کیفیت و جلوه زیبای تسبیح نقره ترک سبب ترغیب افراد زیادی برای خرید می‌ شود.

source

توسط salamathyper.ir