صورتی از رنگ‌ های محبوب خانم‌ هاست که دختران جوان و نوجوان به آن علاقه زیادی دارند. رنگ صورتی از رنگ های شاد و روشنی است که خانم ها اغلب در فصل بهار و تابستان مانتویی با این رنگ خریداری می کنند تا در کنار احساس خنکی استایل زیبا و جذابی داشته باشند. بسیاری افراد که مانتو های صورتی رنگ دارند، نمی دانند که مانتو صورتی با چی ست میشه و ترکیب آن با کدام پوشش و رنگ شیک تر است. مانتو صورتی اگر با ست و ترکیب رنگ مناسب با سایر ملزومات حجاب مانند هدشال، توربان، هد روسری و… پوشیده شود، استایل جذابی به شما می بخشد.

  مانتو صورتی با چه رنگی ست می شود

بهترین رنگ ها برای ست کردن با مانتو صورتی

بسیاری از افرادی که مانتو صورتی رنگ دارند در انتخاب رنگ سایر ست ها مانند شال، یقه حجاب، شلوار، کیف و کفش و حتی رنگ اکسسوری ها سردرگم می شوند و نمی دانند که مانتو صورتی با چی ست میشه! خوشبختانه صورتی از رنگ های خنثی است که به راحتی با بسیاری از رنگ های سرد، گرم و خنثی ست می شود. این رنگ زیبا با رنگ های زیر هماهنگ می شود:

ترکیب مانتو صورتی با رنگ خاکستری

ترکیب مانتو صورتی با رنگ خاکستری

از آنجایی که رنگ خاکستری از رنگ های خنثی است به خوبی با رنگ صورتی هماهنگ می شود‌. به طور کلی رنگ خاکستری روشن تا تیره مکمل رنگ صورتی است. ترکیب شال، روسری، کیف و … به این رنگ با مانتو صورتی استایل بسیار شیکی را به شما می بخشد.‌

ترکیب مانتو صورتی با رنگ سفید

رنگ سفید از رنگ های متعادل بوده که با تمام رنگ ها هم خوانی دارد. ترکیب سفید با هر رنگی از جمله صورتی زیبایی و جلوه آن را دوچندان می کند. می توانید مانتو صورتی را با ست هایی به رنگ سفید بپوشید و سلیقه خود را به رخ همگان بکشید.‌

ترکیب مانتو صورتی با رنگ نوتر

بدون اغراق رنگ نوتر زیباترین و بهترین رنگ در ترکیب با مانتو صورتی است. پوشیدن شال، روسری، هد بند و … به این رنگ در ترکیب با صورتی ترکیب بسیار شیکی را ایجاد می کند.

ترکیب مانتو صورتی با رنگ آبی

رنگ آبی از رنگ های بسیار زیبایی است که با مانتو صورتی ست می شود.‌ انواع طیف رنگ آبی از روشن تا تیره با رنگ صورتی هم خوانی دارند و استایل شیکی را برای شما ایجاد می کنند‌. می توانید شلوارهای جین یا کتان را در طیف های مختلف رنگ آبی با مانتو صورتی رنگ ست کنید.‌

ترکیب مانتو صورتی با رنگ سبز

رنگ سبز نیز از رنگ های متناسب با رنگ صورتی است. البته این رنگ طیف های مختلفی دارد، رنگ سبز کمرنگ یا آووکادویی با مانتو صورتی هماهنگی بیشتری دارد. ترجیحا شال، کیف یا کفش خود را در این رنگ انتخاب کنید.

ترکیب صورتی با رنگ مشکی در استایل

ترکیب صورتی با رنگ مشکی در استایل

مشکی از رنگ های بسیار محبوب است که با تمام رنگ ها حتی رنگ های روشن مانند صورتی ست می شود و زیبایی خارق العاده ای را ایجاد می کند. ترکیب صورتی و مشکی یک ترکیب کلاسیک و جذاب است و در تمام ایام سال می توان از این ترکیب استفاده کرد.‌

ترکیب مانتو صورتی با رنگ قرمز

رنگ قرمز و صورتی از رنگ های مکمل هم دیگر هستند. ترکیب این دو رنگ در استایل روزانه، ترکیب بسیار شیک و جذابی را به وجود می آورد‌. اگر دوست ندارید که در زمان پوشیدن مانتو صـورتی رنگ استایل دخترانه ای داشته باشید، رنگ قرمز گیلاسی را با مانتو صـورتی روشن ست کنید‌‌.

ترکیب مانتو صورتی با کرمی

کرمی از رنگ های خنثی و بسیار زیباست که در ترکیب با مانتو صورتی ظاهر بسیار زیبایی را به وجود می آورد. رنگ کرمی طیف های مختلفی دارد و هر طیف آن را با توجه به میزان روشنی یا تیره بودن رنگ صـورتی مانتو انتخاب کنید.‌ کرم از رنگ‌ هایی است که برای تمام افراد با پوست روشن و تیره هم مناسب است و چهره و استایل آنها را جذاب تر می کند.

ترکیب صورتی با رنگ و طرح پلنگی

ترکیب مانتو صـورتی با ست هایی با طرح پلنگی بسیار جذاب و شیک است. این ترکیب استایل مجلسی و مجللی را به شما می بخشد. ترکیب طیف های مختلف رنگ صورتی به خصوص صورتی کالباسی با پوشش پلنگی یک استایل بسیار جذاب و شیک است که فقط افراد خاص زیبایی آن را درک می کنند.

نحوه ست کردن مانتو صورتی در استایل

نحوه ست کردن مانتو صورتی در استایل

مانتو صـورتی یکی از لباس های محبوب بین بانوان است که در کمد اغلب خانم ها در سنین مختلف یافت می شود‌.‌ مانتو صـورتی را می توانید با شال، توربان، کفش، کیف و شلوار در رنگ های مختلف ترکیب کنید تا یک ست جذاب داشته باشید.

ست کفش با مانتو صورتی

مانتو صـورتی با کفش هایی به رنگ سفید هماهنگی دارد. از آنجایی که کفش نقش زیادی در زیبایی استایل شما دارد در انتخاب آن وسواس زیادی به خرج دهد. در انتخاب رنگ کفش اگر نمی دانید که مانتو صـورتی با چی ست میشه، باید گفت که علاوه بر سفید کفش های طوسی، خاکستری، قهوه ای تیره و بژ رنگ با آن ست می شوند و ترکیب زیبایی را پدید می آورند.‌

کیف مناسب با استایل مانتوهای صورتی

انتخاب کیف برای مانتو صـورتی رنگ کار دشواری نیست. می توانید کیف خود را ست با کفش تان انتخاب کنید و استایلی جذاب پدید آورید. کیف هایی به رنگ نوتر، سفید، خاکستری و طیف های مختلف رنگ صورتی ترکیب بسیار جذابی به وجود می آورند. همچنین علاوه بر رنگ کیف با توجه به مجلسی یا اسپرت بودن مانتو به سبک کیف و کفش هم اهمیت دهید.‌

بهترین رنگ شال و روسری برای پوشیدن با مانتو صورتی

بهترین رنگ شال و روسری برای پوشیدن با مانتو صورتی

ست کردن مانتو صـورتی با شال ترکیب بسیار جذابی را به وجود می آورد‌ مانتوهای صـورتی رنگ با انواع شال به رنگ سیاه، سفید، خاکستری ست می شوند. همچنین می توانید شال هایی با چند رنگ را انتخاب کنید که یکی از رنگ های پس زمینه آن در طیف رنگ صـورتی مانتو باشد. با این انتخاب مانتو شما جلوه بیشتری خواهد داشت و همه سلیقه شما را تحسین خواهند کرد.

شلوار مناسب

انتخاب نوع و رنگ شلوار یکی از سخت ترین انتخاب ها برای مانتو صـورتی رنگ است. بسیاری از افراد نمی دانند که برای مانتوهای صـورتی شلوار جین یا پارچه ای را انتخاب کنند! با توجه با اینکه مانتو صـورتی یک استایل تابستانه است از شلوارهای نخی و کتان استفاده کنید. شلوارهایی به رنگ خاکستری تیره، مشکی، قهوه ای تیره و سفید با مانتو صورتی هم خوانی دارند‌. البته این مانتو را می توان با شلوارهای جین به رنگ آبی کم رنگ هم ست کرد و استایل جذابی را به وجود آورد. به طور کلی در انتخاب شلوار برای مانتو صورتـی به دنبال جنس و رنگی باشید که کاملا با آن هماهنگ است.

جمع بندی

مانتو صورتی با چی ست میشه؟ از بهترین رنگ ها می توان به خاکستری، سفید و کرم اشاره کرد. ترجیحا اول اکسسوری های خود مانند هد، توربان، یقه حجاب و… را در یکی از رنگ های ست با مانتو صـورتی استفاده کنید‌.‌ پس از اینکه به جذابیت این ترکیب پی ببرید، سایر عناصر استایل خود را در این رنگ انتخاب کنید. برای خرید انواع ملزومات حجاب به فروشگاه عفاف و حجاب مشهد مراجعه کنید و از تنوع بالای محصولات لذت ببرید.

رپورتاژ / ۳۰۹۹۵۴

source

توسط salamathyper.ir