بیوگرافی ویدا افشاری (آدیداس) بلاگر +‌عکس و ماجرای کامل مرگ و خانواده

ویدا افشاری (ویدا افشار) همسر پیمان آدیداس و بلاگر متولد سال ۱۳۸۱ در تهران بوده و شب گذشته در یک تصمیم ناگهانی به زندگی خود پایان داد. او با خوردن چند قرص برنج اقدام به خودکشی کرد و درگذشت. ویدا افشار بعد از فوت همسرش با دوست صمیمی وی به نام آبراهام وارد رابطه عاشقانه شده بود. ادامه بیوگرافی ویدا افشاری همراه با عکس و ماجرای کامل مرگ وی را از مجله حرف تازه بخوانید

بیوگرافی ویدا همسر پیمان آدیداس +‌عکس و ماجرای کامل مرگ

ویدا افشاری بلاگر و همسر پیمان آدیداس متولد ۱۳۸۱ بلاگر و خواننده بوده و به تازگی رابطه ی عاشقانه ای با آبراهام شروع کرده بود. این زوج در زمینه موسیقی فعالیت داشتند و به گقته برخی کاربران با هم ازدواج کرده بودند

خانواده

این دختر جوان در خانواده ای در تهران متولد شد. او یک خواهر دارد و روز گذشته با مرگ خودخواسته فوت کرد.

بیوگرافی ویدا افشار همسر پیمان آدیداس

سوابق

ویدا افشاری بلاگر و خواننده بوده و از ۱۵ سالگی وارد حرفه موسیقی شده است. ویدا در سبک دیس لاو فعالیت میکرده با خوانندگان مثل میلاد راستاد ، امید کرمی و آبراهام همکاری داشته است

بیشترین همکاری و هم خوانی ویدا با همسر سابقش پیمان ادیداس بوده است.

بیوگرافی و ماجرای کامل مرگ ویدا همسر پیمان آدیداس با قرص برنج

ماجرای کامل مرگ ویدا با قرص برنج

ویدا افشاری در تاریخ ۱۱ تیر ماه با قرص برنج خودکشی کرد. او با یک استوری خبر از اقدام به خودکشی داده بود و گویا خبر مرگ خودش را داده و طلب بخشش کرده است. در نهایت او ۱۱ تیر ماه ۱۴۰۳ در بیمارستان شهدای تجریش تهران درگذشت

به گزارش رکنا ؛ طبق گزارشی که به بازپرس موسی رضازاده از شعبه ۱۱ دادسرای ناحیه ۲۷ تهران رسیده است وید ا با شوهر دومش در سفر شمال بودند که اختلاف پیدا می کنند و در همانجا آبراهام از ویدا عذرخواهی می کند و قول می دهد در تهران جبران کند دیشب وقتی سمت تهران حرکت می کنند در مسیر هم بین آنها اختلاف شدید در می گیرد تا جاییکه در همان جاده از هم جدا می شوند و ویدا با تصمیم خطرناکی بعد از رسیدن به خانه اش در شمال تهران سوار بر خودروی تویوتایش به ناصرخسرو می رود و از یک گاریچی می خواهد کمکش کند قرص برنج بخرد تا شوهرش را بترساند وقتی گاریچی با او برای خرید قرص برنج می رود در بازگشت می بیند گاری اش به سرقت رفته است و خواستار خسارت می شود ویدا از او می خواهد همراهش نزد شوهر او در تجریش برود تا به دروغ قرص برنج بخورد و آبراهام را بترساند و بعد پولش را تمام و کمال می گیرد آن دو به در خانه آبراهام می روند که در آنجا ویدا قرص برنج را واقعی می خورد و با حالت تهوع و درد شدید او رابه بیمارستان می رسانند که کار از کار گذشته بود.

هنوز مشخص نیست ویدا چند قرص خورده است اما در ماشین تویوتایش باز هم قرص برنج پیدا شده است و تحقیقات در این زمینه و علت اختلاف ویدا با شوهرش که فرضیه خیانت در آن قوی است ادامه دارد.

علت خودکشی بلاگر معروف زن ایرانی

درباره علت مرگ ویدا زن پیمان آدیداس امده او با قرص برنج خودکشی کرده و در یک استوری از هواداران خود طلب حلالیت کرده است.

بیوگرافی ویدا افشار همسر پیمان آدیداس

پیمان کوچکی معروف به پیمان آدیداس متاهل بوده و همسرش ویدا نام دارد ویدا همسر پیام آدیداس در زمینه موسقی فعالیت میکند و به شدت مشوق پیمان بود و در ساخت کلیپ های کوتاه اینستاگرامی او را همراهی میکرد.

پیمان‌آدیداس و همسرش ویدا در چهره های معروف اینستاگرام و از بلاگرهای اینستاگرامی بوده و ویدا همسر پیام آدیداس در زمینه موسیقی نیز فعالیت دارد ویدا خیلی تلاش کرده تا پیمان بتواند در ساخت کلیپ های کوتاه موفق عمل کند و در اینستاگرام فالوئرهای زیادی به دست اورد. این زوج آهنگ های و کلیپ های دو نفره نیز اجرا کردند که جدیدتدین آنها همین چند روز اخیر منتشر شد.

بیوگرافی آبراهام خواننده و همسر ویدا افشاری کیست؟+ اسم اصلی آبراهام خواننده همسر دوم ویدا

آبراهام دوست پیمان آدیداس بلاگر مشهور بود که بعد از مرگ او با ویدا همسر پیمان آدیداس ازدواج کرد. نام اصلی آبراهام خواننده، فامیلی آبراهام، خواننده آبراهام اهل کجاست،آبراهام خواننده متولد چه سالی است؟ در فضای مجازی اطلاعاتی وجود ندارد و فقط می توان گفت این اینفلئونسر معروف، خواننده خط خاموش، دختر مهندس، خداحافظ پایین شهر، عشق بی وفا، بچه پایین ۳ و… است.

آبراهام همسر ویدا بلاگر جوان که به تازگی خودکشی کرد، نیز خواننده بوده و خط خاموش، دختر مهندس، خداحافظ پایین شهر، عشق بی وفا، بچه پایین ۳ و… از آثار هنری او هستند.

source

توسط salamathyper.ir