رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی تولید، تامین، توزیع و صادرکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی و دارویی در نامه ای به رئیس جمهوری منتخب نوشت: امیدوارم در دولت شما بر خلاف دولت های گذشته از تغییرات اتوبوسی در سطح مدیران میانی و کارشناسی پرهیز شود.

به گزارش ساعت سلامت، متن پیام دکتر علیرضا چیذری به دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری منتخب به این شرح است:

جناب آقای دکتر  پزشکیان

رئیس جمهور محبوب و منتخب مردم ایران

با سلام

 برادر عزیزم، امید دارم انفاس قدسیه مولی علی(ع) در سایۀ توجهات فرزند ناجی ایشان حضرت قائم(عج) گشایش این راه شیرین خدمت به مردم شریف و بزرگوار ایران عزیز باشد.

هرچند می­دانم رضایت خالق جز با توجه به آسایش خلق و مخلوق حاصل نمی­شود لاکن رجا واثق دارم جناب عالی که مرشد و مرادتان مولی الموحدین امیرالمومنین(ع) و جملات گهربار حضرت است، حتماً بهتر از حقیر بر حقوق حاکمان بر مردم آگاهید وامت را نور دیده خود می­دانید.

چهار حق اساسی حاکم بر مردم که نصیحت کردن و پرداخت حقوق و جهل­زدایی و مودب به آداب کردن است چراغ راهی که این یگانه زمان به ما آموخت.

حتماً رعایت همین چهار اصل اساسی باعث وفاداری و خیرخواهی و اجابت و اطاعت امت از حاکم که حقوق مردم به والی است خواهد شد.

پس سهل گیریم و سخت کوشیم.

در پایان عرض می­کنم امروز و پس از تنفیذ شما برادر بی ریا و بزرگوارم رئیس جمهور همۀ مردم ایران هستید شایسته است دستور و ارشاد فرمایید که بر خلاف تمامی دولتهای گذشتۀ وزرا و مصادر دولت شریفتان از تغییرات اتوبوسی و کلی در سطح مدیران میانی خادم و پاکدست که سرمایۀ انسانی و دانش و کارشناسی هستند در کوتاه مدت پرهیز کنند و معیار انتصابات چون مرام حضرتعالی، شایستگی و خدمت به مردم باشد.

با تجدید احترام
علیرضا چیذری
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی تولید، تامین، توزیع و صادرکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی و دارویی
و رئیس ستاد انجمن تولیدکنندگان و تامین­ کنندگان تجهیزات پزشکی و کالای سلامت محور حامی دکتر مسعود پزشکیان

source

توسط salamathyper.ir