کمتر از یک هفته به شروع بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس مانده است و بسیاری از مردم جهان با هیجان فراوان منتظر آغاز حساسترین و مهمترین رویداد ورزشی دنیا می باشند.

این دوره از بازی های به میزبانی کشور فرانسه و شهر پاریس از تاریخ ۵ مرداد تا ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ (۲۶ ژوئیه تا ۱۱ آگوست ۲۰۲۴) برگزار خواهد شد.

شهر پاریس قبلا سابقه دو بار میزبانی المپیک را در سال های ۱۹۰۰ و ۱۹۲۴ دارد.

در این مسابقات ۱۰۷۱۴ ورزشکار از ۲۰۶ کشور دنیا شرکت خواهند کرد.

مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس به گفته برگزار کنندگان آن جذابترین و متفاوترین مراسم این بازی ها تاکنون خواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات جالبی را در مورد این مراسم به شما ارائه کنیم.

افتتاحیه المپیک 2024 پاریس

مراسم افتتاحیه بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس روز جمعه، پنجم مرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت محلی (ساعت ۲۱:۰۰ به وقت ایران) برگزار خواهد شد.

یک مراسم، فوق العاده

مراسم افتتاحیه بازی های المپیک ۲۰۲۴ جسورانه، بدیع و منحصر به فرد خواهد بود. در ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴، پاریس ۲۰۲۴ یک مراسم افتتاحیه برگزار می کند که مطمئناً به خاطره انگیزترین لحظات تاریخ المپیک خواهد پیوست.

مراسمی بیرون استادیوم

برای اولین بار در تاریخ بازی های تابستانی المپیک، مراسم افتتاحیه در ورزشگاه برگزار نمی شود. پاریس ۲۰۲۴ با وارد کردن ورزش به شهر راه جدیدی را شروع میکند و سنت شکنی خواهد کرد و همین امر در مورد مراسم افتتاحیه که قرار است در قلب شهر و در امتداد شریان اصلی آن یعنی رود سن برگزار شود، صادق است.

رژه مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس روی رودخانه

رژه ورزشکاران با ظاهری جدید با قایق برای هر هیئت ملی در رودخانه سن برگزار می شود. این قایق‌ها مجهز به دوربین‌هایی خواهند بود تا بینندگان تلویزیونی و آنلاین بتوانند ورزشکاران را از نزدیک ببینند. ۱۰۵۰۰ ورزشکار که مسیر خود را از شرق به غرب طی می کنند، از مرکز پاریس عبور می کنند، زمین بازی کلی برای بازی ها که این رقبا در ۱۶ روز آینده در آن قدرت ورزشی خود را به نمایش خواهند گذاشت. این رژه به انتهای مسیر ۶ کیلومتری خود در مقابل تروکادرو می رسد، جایی که عناصر باقی مانده از پروتکل المپیک و نمایش های نهایی برگزار می شود.

افتتاحیه المپیک 2024 پاریس

مراسمی با پذیرش تعداد زیادی از تماشاگران

مراسمی که تا حد امکان پذیرای افراد بیشتری باشد، برای اولین بار است. هشتاد صفحه نمایش غول پیکر و بلندگوهای استراتژیک به همه اجازه می دهند از فضای جادویی این نمایش که در سرتاسر پایتخت فرانسه طنین انداز می شود لذت ببرند. مراسم افتتاحیه بازی های المپیک پاریس ۲۰۲۴ بزرگترین مراسم در تاریخ بازی ها خواهد بود. این برای همه باز خواهد بود: ساکنان پاریس و منطقه آن، و همچنین بازدیدکنندگان از سراسر فرانسه و سراسر جهان.

تهیه و ترجمه اختصاصی از حرف تازه

source

توسط salamathyper.ir