بیوگرافی کامل و زندگینامه نیکو ویلیامز بازیکن فوتبال و همسرش + عکس های جدید

بیوگرافی نیکو ویلیامز

نیکو ویلیامز : نیکولاس ویلیامز آرتور  زادهٔ ۱۲ ژوئیهٔ ۲۰۰۲ بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی نیکو ویلیامز بازیگر و همسرش و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

نیکو ویلیامز

سوابق

نیکو و برادر خود از کودکی به فوتبال علاقه داشتند به همین دلیل سال ۲۰۱۲ به اوساسونا پیوستند و نیکو یک کودک درخشان در آکادمی اوساسونا بود اما آن‌ها مجبور شدند هر دو برادر را به یک آکادمی قوی‌تر و یکی از بهترین‌های دنیا یعنی اتلتیک بیلبائو، واگذار کنند.اتلتیک بیلبائو هر دو برادر را می‌خواست اما بنا به دلایل اقامتی و خردسال بودن نیکو، امکان هم‌بازی شدن دو برادر وجود نداشت. در نهایت باشگاه اتلتیک بیلبائو به خانواده ویلیامز یک خانه در نزدیکی باشگاه داد تا هر دو برادر بتوانند در این آکادمی به فوتبال‌شان ادامه دهند. در نهایت از میان دو برادر نیکو موفق شد و  ستاره درخشان اسپانیا در قهرمانی یورو ۲۰۲۴ بود. او برای باشگاه فوتبال اتلتیک بیلبائو در لا لیگا و تیم ملی اسپانیا بازی می‌کند. نا گفته نماند او برادر اینیاکی ویلیامز است. اکنون او کسی است که بارسلونا مایل است برای داشتنش تمام تلاشش را با وجود بی‌پولی به‌کار گیرد و قرار است قراردادی ۵ ساله با او بسته شود.

همچنین وی رکورد بیشترین دریبلی را که (از سال ۱۹۸۰) توسط یک بازیکن اسپانیایی در یک دوره از مسابقات قهرمانی اروپا ثبت شده بود، ارتقا داد. او ۳۷اقدام به دریبل (۱۳موفق) داشت و بالاتر از لوبو کاراسکو در یورو۱۹۸۴و یامال در یورو۲۰۲۴(هر دو با ۳۳دریبل) قرار گرفت

بیوگرافی نیکو ویلیامز

همسر ایشان کیست

متاسفانه از وضعیت تاهل و زندگی شخصی ایشان چیزی در دست نیست.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیگر عزیز در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

دیگر عکس های نیکو ویلیامز

نیکو ویلیامز کیست

عکس های نیکو ویلیامز

اینستاگرام نیکو ویلیامز

نیکو ویلیامز بازیکن بارسلونا

سوابق نیکو ویلیامز

زندگینامه نیکو ویلیامز

حواشی نیکو ویلیامز

خانواده نیکو ویلیامز

همره ما باشید

source

توسط salamathyper.ir