جنیفر آنیستون، بازیگر معروف سریال دوستان (Friends)، در آخر هفته‌ای که گذشت با وضعیتی ناگوار روبه‌رو شد.

عکس‌های جدید نشان می‌دهد که این بازیگر ۵۵ ساله، در حالی که در حال فیلمبرداری فصل چهارم سریال «نمایش صبحگاهی» (The Morning Show) در نیویورک بود، به روغن مشکی آلوده شده است.

صحنه‌ای اعتراضی

در صحنه‌ای که به نظر می‌رسد نمایشی از یک اعتراض باشد، آنیستون که نقش الکس لِوی (Alex Levy) را بازی می‌کند، به طور کامل به مایع سیاه رنگی آعشته شد. این بازیگر به وضوح عصبانیت خود را نشان می‌داد،  بازیگران دیگران صحنه از محل ریختن مایع دور می‌شدند.

آغاز تولید فصل چهارم

اوایل این ماه، آنیستون تأیید کرد که تولید فصل چهارم این سریال آغاز شده است. او با انتشار عکسی در کنار همبازیان خود ریس ویدرسپون (Reese Witherspoon) و تیگ نوتارو (Tig Notaro) با لباس‌های جین یکسان این خبر را اعلام کرد.

در اولین عکس، هر کدام از آن‌ها کارت نام خود را در دست داشتند و به نظر می‌رسید که از بازگشت به نقش‌های خود خوشحال هستند. عکس دوم نیز فیلمنامه‌ی آنیستون برای فصل آینده را نشان می‌داد.

داستان فصل چهارم «نمایش صبحگاهی»

سریال «نمایش صبحگاهی» که زندگی شخصی و حرفه‌ای گویندگان خبری در شبکه‌ی تخیلی یو‌بی‌ای (UBA) را دنبال می‌کند، از زمان شروع خود در سال ۲۰۱۹ در اپل‌تی‌وی‌پلاس (AppleTV+) محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

در فصل سوم، بازیگر جدیدی به نام جان هَم (Jon Hamm) نقش پل مارکس (Paul Marks) را بازی کرد که برای نجات یو‌بی‌ای از مشکلات مالی استخدام شد. زمانی که شخصیت آنیستون، الکس، رابطه‌ای پنهانی با پل آغاز کرد، طرفداران این سریال منتظر بودند ببینند این داستان عاشقانه چگونه به سقوط احتمالی یو‌بی‌ای منجر می‌شود.

تغییرات و تحولات در فصل جدید

فصل چهارم نیز به روایت داستان‌های پیچیده‌تری از زندگی گویندگان خبری و چالش‌های جدید در شبکه‌ی یو‌بی‌ای می‌پردازد. شارلوت استودت (Charlotte Stoudt)، در فصل چهارم نیز حضور خواهند داشت و شخصیت‌های با پیامدهای تصمیم‌هایشان روبرو خواهند شد.

زمان پخش فصل چهارم

پیش‌بینی می‌شود که فصل چهارم «نمایش صبحگاهی» در اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ به پخش برسد. این سریال از زمان شروع، بیش از ۵۰ نامزدی جایزه را به دست آورده و آنیستون نیز برای نقش الکس در سال ۲۰۲۰ جایزه‌ی SAG را دریافت کرده است.

source

توسط salamathyper.ir