زمان پخش مسابقه گل یا پوچ : گل یا پوچ یک مسابقه سرگرمی و خانوادگی و البته اصیل و قدیمی است که امروزه  یک مسابقه در نمایش خانگی به کارگردانی مهران مدیدری به همین نام برگزار می شود. برای جزئیات بیشتر همراه ما باشید.

زمان پخش مسابقه گل یا پوچ

مسابقه گل یا پوچ  یک بازی گروهی است که در قسمت‌های مختلف تیم‌های متفاوت در قالب رقابت‌های نفس‌گیر و مدل حذفی به مصاف هم می‌روند. در هر دوره بازی گل یا پوچ دو تیم ۳ نفره روبروی هم قرار می‌گیرند و بازی گل یا پوچ را با قوانین مخصوص این مسابقه تصویری انجام می‌دهند. نا گفته نماند این مسابقه به کارگردانی و اجرای مهران مدیری است.

قوانین بازی گل یا پوچ

هر بار که گل دست یک تیم باشد تیم مقابل باید با سه «خالی بازی» گل را حدس بزند. اگر گل را حدس بزند می‌تواند بازی کند و اگر جدس نزند یک امتیاز به تیمی داده می‌شود که گل را حفظ کرده است. اما اگر تیم مقابل که می‌خواهد حدس بزند یک ضرب گل را بگیرد و هیچ دستی را پوچ نکند ۲ امتیاز می‌گیرد. همچنین دکور مسابقه گل یا پوچ برگرفته از قهوه‌خانه‌های قدیمی با نقاشی‌های قهوه خانه‌ای است که فضای ایرانی و جالبی را به مسابقه داده است.

نحوه شرکت در مسابقه

مسابقه گل یا پوچ یک مسابقه مردمی است که از میان افرادی انتخاب شدند که از طریق فراخوان مهارت خود را به سازندگان مسابقه نشان دادند. البته در فصل اول خبری از حضور خانم‌ها نیست چون هیچ خانومی در این مسابقه تقاضای شرکت نکرده است. اما احتمال حضور تیم‌هایی از خانم‌ها در فصل‌های بعد وجود دارد.

مسابقه گل یا پوچ

زمان پخش مسابقه گل یا پوچ از فیلیمو

این مسابقه یکشنبه ها ها ساعت ۸ از فیلیمو پخش می شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

source

توسط salamathyper.ir