خانم شیرزاد پس از ۱۳ سال با چهره‌ای تازه به سریال “ساختمان پزشکان” بازگشته است. این بازگشت باعث هیجان و استقبال فراوان طرفداران این سریال شده است.

بازگشت خانم شیرزاد بعد از 13 سال

خانم شیرزاد پس از ۱۳ سال با چهره‌ای تازه به سریال محبوب “ساختمان پزشکان” بازگشته است. این بازگشت باعث شور و هیجان زیادی در میان طرفداران این سریال شده است. تغییرات در ظاهر و شخصیت او، داستان سریال را جذاب‌تر کرده و انتظارات زیادی را برای ادامه ماجراها ایجاد کرده است. حضور دوباره خانم شیرزاد در این سریال، نویدبخش فصل جدیدی از ماجراها و اتفاقات هیجان‌انگیز است که مخاطبان را به دنبال خود خواهد کشاند.

چهره جدید شقایق دهقان

بیوگرافی شقایق دهقان بازیگر ساختمان پزشکان

شقایق دهقان، بازیگر و نویسنده ایرانی، در ۴ اسفند ۱۳۵۷ در شهر گیسن آلمان به دنیا آمد. او به دلیل تحصیلات پدرش در آلمان متولد شد و سه ماه پس از تولد به ایران بازگشتند. خانواده او به مدت شش سال در شهر ساری زندگی کردند. شقایق دهقان دارای دو خواهر و یک برادر کوچکتر است و از سمت مادر اصالتاً بختیاری است.

شقایق دهقان در سال ۱۳۷۶، در سن ۱۷ سالگی، برای شرکت در کلاس‌های عروسک‌گردانی در فرهنگسرای امیرکبیر ثبت‌نام کرد و از آنجا به تئاتر عروسکی معرفی شد. او در سال ۱۳۷۷ با بازی در نمایش‌های تئاتر حرفه‌ای و نوشتن برای برنامه کودک فعالیت خود را آغاز کرد.

بازگشت خانم شیرزاد

او در سال ۱۳۷۹ با سریال «مثل زندگی» ساخته بهروز بقایی برای گروه کودک و نوجوان به تلویزیون معرفی شد و چند ماه بعد در فیلم «زیر نور ماه» بازی کرد. شقایق دهقان با نقش یاسمین در سریال «پاورچین» ساخته مهران مدیری در سال ۱۳۸۱ به شهرت رسید و با سریال «شب‌های برره» در سال ۱۳۸۴ به اوج شهرت خود دست یافت.

یکی از نقش‌های معروف او، شخصیت خانم شیرزاد در سریال «ساختمان پزشکان» به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ است. این نقش باعث شد تا او به یکی از چهره‌های محبوب تلویزیون تبدیل شود. شقایق دهقان همچنین سه بار نامزد دریافت تندیس جشن حافظ شده است

source

توسط salamathyper.ir