بیوگرافی و زندگینامه هادی خانیکی مشاور رئیس جمهور و همسرش + جزئیات بیماری

بیوگرافی هادی خانیکی

هادی خانیکی : ایشاان زاده ۱۳۳۰ در روستای خانیک از توابع شهرستان گناباد است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی هادی خانیکی سیاستمدار و همسرش و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

هادی خانیکی

وی در سال ۱۳۴۸ از دبیرستان شاهرضا مشهد مدرک دیپلم خود را اخذ کرد و همان سال در رشته ریاضی مقطع کارشناسی در دانشگاه شیراز قبول شد اما ناتمام رها کرد.خانیکی همچنین در رشته عمران ملی و راه و ساختمان قبول شد، اما باز هم به اتمام نرساند.سرانجام وی در سال ۱۳۶۴ مدرک کاشناسی خود را در رشته جامعه‌شناسی از دانشگاه شهید بهشتی تهران دریافت کرد.وی در سال ۱۳۷۴ موفق شد رشته علوم ارتباطات مقطع کارشناسی ارشد را در دانشگاه علامه طباطبایی به پایان برساند و در سال ۱۳۸۱ از همان دانشگاه دکترای خود را اخذ کند.

سوابق

او بعد از اینکه تحصیلات خود را تمام کرد توانست در دوران ریاست جمهوری سید محمد خاتمی، مشاور رئیس‌جمهور در امور رسانه و مطبوعات شود، و سپس مشاور رئیس‌جمهور در امور فرهنگی هم شود.  نا گفته نماند او سردبیر نشریه آیین و همچنین آیین گفت و گو بود که هر دو در سال ۱۳۹۰ توقیف شدند. ایشان نیز در دوران تصدی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، پایه گذار کانون های فرهنگی، هنری اجتماعی دانشجویی در دانشگاه ها بود. ایشان همچنین مولف کتاب‌های متعددی همچون «قدرت، جامعه مدنی و مطبوعات»، «عوامل اجتماعی توسعه‌نیافتگی مطبوعات در ایران» و «وضعیت زنان در مطبوعات و مطبوعات زنان در ایران» و مترجم آثاری در حوزه علوم ارتباطات اهستند. او اکنون عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران نیز می‌باشد. هم چنین او سابقه عضویت در شورای مرکزی جبهه مشارکت را نیز دارد. ایان به تازگی دچار بیماری سرطان شدند اما خوشبخاته توانستند بیماری را شکست دهند.

هادی خانیکی کیست

همسر ایشان کیست

متاسفانه از وضعیت تاهل و زندگی شخصی ایشان چیزی در دست نیست.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیگر عزیز در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

دیگر عکس های هادی خانیکی

بیوگرافی هادی خانیکی

هادی خانیکی مشاور رئیس جمهور

هادی خانیکی قبل بیماری

بیماری هادی خانیکی چیست

همسر هادی خانیکی

سوابق هادی خانیکی

عکس های هادی خانیکی

اینستاگرام هادی خانیکی

همراه ما باشید

source

توسط salamathyper.ir