مراسم خاکسپاری سعید راد : متاسفانه سعید راد بازیگر سینما و تلوزیون عزیز در سن ۷۹ سالگی در ۱ مرداد ۱۴۰۳ به علت کهولت سن و بیماری در گذشتند. در مراسم خاکسپای ایشان که امروز ۳ مرداد ۱۴۰۳ برگزار شد بازیگران زیادی حضور داشتند. در ادامه همراه ما باشید.

مراسم خاکسپاری سعید راد

مراسم تشییع او در ۳ مرداد در حیاط خانه سینما برگزار شد. جالب است بدانید ایشان او وصیت کرده که پیکرش در کنار فردین در قطعه هنرمندان بهشت زهرا دفن شود.مراسم یادبود ایشانجمعه ۵ مرداد ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در مسجد الرسول در میدان کاج سعادت آباد برگزار می‌شود.

تصاویر بازیگران در مراسم تشییع سعید راد

در این مراسم بازیگران زیادی به بهشت زهرا آمدند تا در مراسم وداع با ایشان حاضر باشند.

پژمان بازغی،ساره بیات،علی اوجی،رضا توکلی،محمد علی زم، احمدرضا درویش، تهمینه میلانی، مازیار میری، مجید قناد، منوچهر شاهسواری، هومن حاجی‌ عبداللهی ، علی اوجی ، محمود خوردبین، سید غلامرضا موسوی، جمشید گرگین، علی قائم مقامی، حمید استیلی و…. به این مراسم آمدند.

بازیگران در مراسم تشییع سعید راد

حواشی

در مراسم ایشان دختر مرحوم ،نگار راد فرزند این بازیگر قدمی برای پدرش متنی را خواند که در میان آن بغضش ترکید . او در ستایش پدرش گفت : همه چیز را برای نفس کشیدن در این خاک به جان خریدی و چه حرف هایی که نشنیدی، هیچ چیز این دنیا به کام ما نبود و نشد، حتی مرگ هم به مساوات و عدالت تقسیم نشد.تو را به همین خاکی که از تو به ما به ارث رسید می سپارم.

محمد مهدی عسگرپور رییس هیات مدیره خانه سینما نیز در سخنانی بیان کرد: سعید راد فردی عاشق وطن و جدی در کار بود که این معجون بسیار ارزشمند است. تقریبا آرزوی دست نیافتنی شده که با سینماگری وداع کنیم که به دلایل مختلف سختی نکشیده باشد مثل آقای راد که به عشق وطن و مردم به ایران برگشت.

پژمان بازغی رییس انجمن بازیگران خانه سینما هم بیان کرد: تعجب می‌کنم که چرا چهره‌های جوان را در این مراسم کمتر میبینم و امیدوارم همدلی بیشتری وجود داشته باشد چون چنین هنرمندانی الگوی راه هستند.
همچنین تشکر ویژه می‌کنم از باشگاه پرسپولیس که برای این مراسم و بدرقه آقای راد، چهره‌های این تیم حضور دارند.

حواشی مراسم سعید راد

همراه ما باشید

source

توسط salamathyper.ir