ساعت کشتی رحمان عموزاد در فینال المپیک ۲۰۲۴ پاریس: بر اساس زمان بندی مسابقات امروز یکشنبه ۲۱ مرداد حوالی ۱۳:۵۰ تا ۲ بعدازظهر خواهد بود. او قرار است به مصاف حریفی از ژاپن برود

کشتی فینال رحمان عموزاد المپیک 2024

ساعت کشتی فینال رحمان عموزاد المپیک ۲۰۲۴ کی هست؟

رحمان عموزاد کشتی آزاد کار کشورمان که در المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارد، تا ساعاتی دپپر قرار است برای کسب مدال طلا روی تشک برود. ساعت بازی فینال رحمان عموزاد، فردا ۲۱ مرداد، حدود حوالی ۱۳:۵۰ یا ۲ بعدازظهر خواهد بود.
عموزاد در نیمه‌نهایی وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ پاریس مقابل اسماعیل موسوکایف از مجارستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد حالا امروز قرار است برای قهرمان شدن و کسب مدال طلا با حریف ژاپنی مسابقه دهد

عموزاد در مرحله مقدماتی کشتی آزاد المپیک پاریس در وزن ۶۵ کیلوگرم موفق شد قاطعانه از سد زین رترفورد از آمریکا، اسلام دودائف از آلبانی و اسماعیل موسوکایف از مجارستان عبور کند و به فینال بازی های المپیک ۲۰۲۴ برسد.

بر اساس زمان بندی مسابقات، امروز از ساعت ۱۲:۳۰ مسابقات شانس مجدد اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم برگزارمی شود و در ادامه از ساعت ۱۳:۳۰ دیدارهای رده بندی و فینال این اوزان برگزار می شود که رحمان عموزاد حوالی ساعت ۱۳:۴۵ تا ۱۴ به روی تشک خواهد رفت.

source

توسط salamathyper.ir