غرور نازی‌ها: هیندنبورگ بر فراز نیویورک

هیندنبورگ، زپلین معروف نازی‌ها، در روز ۶ می ۱۹۳۷ بر فراز نیویورک پرواز می‌کند. چند ساعت بعد، این وسیله در منهَستِر، نیوجرسی دچار حادثه‌ای مهیب می‌شود.

مرگ در فضا: ولادیمیر کماروف

بدن فضانورد شوروی، ولادیمیر کماروف، که در ماموریت فضاپیمای سایوز ۱ جان باخت. او اولین انسانی بود که بیش از یک بار به فضا رفت و در سال ۱۹۶۷ اولین کسی شد که در مأموریت فضایی جان خود را از دست داد. البته مرگی به سبب پرتاب با موشک و سفینه‌ای که مشکلات فنی متعدد داشت، اما دخالت سیاسی باعث دادن مجوز پرتاب به آن و مرگ این فضانورد شد.

کافه جهنم: کاباره دو لنفِر داخل کافه کاباره دو لنفِر، یک کافه با تم جهنم در پاریس در دهه ۱۹۲۰.

 بابون : جک، دستیار جیمز واید

در اواخر دهه ۱۸۰۰، جک، یک بابون دست‌آموز متعلق به کارمند مخابرات فلج به نام جیمز واید، به عنوان یک سیگنال‌چی رسمی در آفریقای جنوبی استخدام شد. جک روزانه ۲۰ سنت و نیم بطری آبجو دستمزد می‌گرفت.

سرهای تتو شده:

ژنرال هوراتیو گوردون روبلی تصویری از ژنرال هوراتیو گوردون روبلی که در سال ۱۸۹۵ مجموعه‌ای از سرهای تتو شده مائوری‌ها را در اختیار دارد.

ستوان هرمان و عروسک او

ستوان هرمان در سال ۱۸۸۰ با عروسک ونتریلوکویست (Ventriloquist) خود در حال نمایش.

تصویری از چهار دانشجوی پزشکی که در سال ۱۹۰۱ با یک جسد برای پژوهش ایستاده‌اند، با شعار «مفید بودن انسان با مرگ پایان نمی‌یابد.»

پذیرایی برای مجرمان نورنبرگ:

ژنرال آمریکایی هاپ آرنولد، میز غذاخوری را برای متهمان محاکمه نورنبرگ آماده کرده است، با طناب‌هایی که برای اعدام آن‌ها استفاده می‌شود!

اعضای کوکلوکس کلان

اعضای کوکلوکس کلان (Ku Klux Klan) در حال سوار شدن بر چرخ‌وفلک یک کارناوال مسافرتی در سال ۱۹۲۶ در کانن سیتی، کلرادو.

یواخیم کرول، قاتل زنجیره‌ای و آدم‌خوار آلمانی، پس از دستگیری در سال ۱۹۷۶، یکی از جنایات خود را برای پلیس بازسازی می‌کند.

فرار از سونامی:

هیلو، هاوایی – مردم در حال فرار از سونامی‌ای که در ۱ آوریل ۱۹۴۶ به هیلو، هاوایی نزدیک می‌شود؛ موج را می‌توان در سمت چپ تصویر دید.

مردی که از چشمانش دود خارج می‌کند:

آلفرد لانگوین می‌توانست از چشمانش پیپ دود کند. او در دهه ۱۹۳۰ در دیترویت، میشیگان زندگی می‌کرد و در کارتون‌های «باور کنید یا نه» از ریپلی و همچنین در «اودیتوریوم» مشهور ریپلی حضور داشت.

نمایش جسد گانگستر:

پس از آنکه گانگستر -جان دیلینگر- در سال ۱۹۳۴ توسط FBI کشته شد، جسد او در یک سردخانه در شیکاگو به نمایش عموم گذاشته شد.

 آخرین هدیه: جو آرِدی و قطار اسباب‌بازی‌اش

جو آرِدی، قبل از اینکه در سال ۱۹۳۹ به اتاق گاز برده شود، قطار اسباب‌بازی خود را به یکی از زندانیان دیگر هدیه می‌دهد. او که به عنوان «خوشحال‌ترین زندانی در صف اعدام» شناخته می‌شد، ضریب هوشی ۴۶ داشت و ۷۲ سال پس از اعدامش، با افشای اجبار پلیس محلی برای اعتراف، تبرئه شد.

source

توسط salamathyper.ir