بیوگرافی مهدی رجبیان آهنگساز + زندگی شخصی و سوابق همراه با افتخارات

بیوگرافی مهدی رجبیان

مهدی رجبیان : زادهٔ آبان ۱۳۶۸ اهل ساری آهنگساز، تهیه کننده، نوازندهٔ سه‌تار ایرانی است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی مهدی رجبیان و همسرش و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

مهدی رجبیان

او موسیقی ایرانی را در طی چند سال نزد استادان موسیقی سنتی آموخت و در ضبط و نوازندگی چند آلبوم از جمله آلبوم پژوهشی تاریخ ایران به روایت سه‌تار به عنوان نوازنده و آهنگساز و تهیه‌کننده شرکت داشت. او همچنین در زمینهٔ صدابرداری نیز فعالیت داشته و به عنوان ناظر ضبط موسیقی در صدابرداری چندین آلبوم موسیقی ایفای نقش کرده‌است. رجبیان که دانشجوی رشتهٔ مرتبط با فعالیت حرفه‌ای خود یعنی موسیقی نیز بود از سال ۱۳۹۲ به دلیل مشکلاتی از ادامه تحصیل در این رشته بازماند.

سوابق

او که از اعضای آکادمی گرمی است همچنین اولین آهنگسازی است که جایزه اقلیت سازمان ملل را دریافت کرده است او توسط بنیاد روزنامه‌نگاری تحقیقاتی در سال ۲۰۱۷ جزو ۱۰ هنرمند طغیانگر جهان معرفی شد.

از جمله جوایز ایشان می توان به جایزه بنیاد روزنامه‌نگاری تحقیقاتی جهان برای طغیانگری در هنر ،سازمان ملل در سی و هفتمین نشست سالانه خود نام قمرالملوک وزیری و مهدی رجبیان را به عنوان دو هنرمند که در دو نسل تحت فشار بوده‌اند در پرونده سالانه خود ثبت نمود، در ماه اوت سال ۲۰۱۹ آلبوم اهل خاورمیانه از نگاه مجلهٔ سانگ‌لاینز جزو ۱۰ آلبوم برتر سال ۲۰۱۹ قرار گرفت،جایزه بنیاد هنرمندان مبارز جهان ، جایزه اقلیت سازمان ملل،روزنامه نیهون کیزای رجبیان را یکی از مطرح ترین آهنگساز خاورمیانه در یک دهه معرفی کرد.

مهدی رجبیان سازنده موسیقی تیزر مرسدس بنز

مهدی رجبیان برای تیزر ۲۰۲۴ شرکت ماشین سازی مرسدس بنز موسیقی می سازد. وی در بخش تیزرهای ماشین ها کلکسیونی و قدیمی بنز موسیقی ساخته است که ساعاتی قبل در فضای مجازی حدود ۴۰ میلیون مرسدس بنز منتشر شد، او از این پس فقط برای مرسدس بنز موسیقی خواهد ساخت.

source

توسط salamathyper.ir