بیوگرافی زهرا سزاوار بازیگر نقش پریزاد در سریال طوبی + معرفی، عکس ها

بیوگرافی زهرا سزاوار

بیوگرافی زهرا سزاوار بازیگر نقش پریزاد در سریال طوبی می باشد. او متولد دهه ۷۰ در تهران است سزاوار که از هنرجویان موسسه بازیگری ابراهیم ابراهیمان است و تجربه بازیگری در آثاری مانند میدان سرخ، ستایش را دارد در ادامه بیوگرافی زهرا سزاوار را در این صفحه از مجله حرف تازه می خوانید

بیوگرافی زهرا سزاوار بازیگر نقش پریزاد در سریال طوبی + معرفی، عکس ها

بازیگر نقش پریزاد در سریال طوبی کیست

زهرا سزاوار‏ متولد دهه ۷۰ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است

سوابق

زهرا سزاوار‏، بازیگر سینما و تلویزیون، از اوایل سال ۱۳۹۰ وارد حرفه بازیگری شد. او از هنرجویان موسسه بازیگری ابراهیم ابراهیمان است و تجربه بازیگری در آثاری همچون سریال میدان سرخ، سریال ستایش و نمایش عمارت قدیمی و فیلم دو کیلومتر به کردان را در کارنامه هنری خود دارد.

بیوگرافی زهرا سزاوار

جدیدترین اثر بازیگری وی سریال های میدان سرخ در نقش سروین و سریال طوبی در نقش پری خواهر طوبی است که اینروزها مورد توجه قرار گرفته است.
او در سریال طوبی ایفا گر نقش دختر سوم خانواده هامون و خواهر طوبی است. سریال «طوبی» روایتی است از سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۲ با مضمون خانواده و پیاده‌روی اربعین پیوند خورده است.

بازیگر نقش پریزاد در سریال طوبی کیست

سزاوار برای اولین بار با بازی در سریال ستایش وارد حوزه هنری شد. او پیشتر در چند نمایش تاتر مانند نمایش عمارت قدیمی و دو کیلومتر به کردان ایفای نقش کرده است. اما بیشترین شهرتش با حضور در سریال طوبی در سال ۱۴۰۳ که از شبکه ۳ پخش شد برمیگردد.

بیوگرافی و عکس های زهرا سزاوار

فیلم سینمایی و سریال های این بازیگر

زهرا سزاوار‏ به واسطه حضور در کارگاه آوا ابراهیم ابراهیمیان برای بازی در سریال نمایش خانگی میدان سرخ دعوت به همکاری شد و نقش سروین خوش درخشید حالا با بازی در سریال طوبی به کارگردانی سعید سلطانی در تلویزیون دومین همکاری خود را با این کارگردان رقم زد. نمایش عمارت قدیمی و سریال میدان سرخ از کارهای بازیگر جوان و تازه کار می باشد که در سریال طوبی نیز نقش آفرینی کرده.

بیوگرافی زهرا سزاوار بازیگر نقش پریزاد در سریال طوبی + معرفی، عکس ها

او در سریال میدان سرخ با بازیگراتی مانند حمید فرخ نژاد ، مهتاب کرامتی، امیرحسین آرمان ، بهرام افشاری، علی مصفا ، ستاره اسکندری، مسعود کرامتی، کاظم سیاحی، سعید داخ، لیندا کیانی، سوگل قلاتیان، مهدی رکنی، بهزاد خلج، سحر نظام دوست، بهدخت ولیان , آرمین رحیمیان همبازی بود

زهرا سزاوار بازیگر نقش پری در سریال طوبی خارج از قاب تلویزیون

زهرا سزاوار در سریال طوبی در کنار بازیگرانی مانند رحیم نوروزی، فریبا متخصص، پرویز فلاحی پور، هومن برق نورد، امین زندگانی، فرهاد آییش، شبنم قربانی، رامین راستاد، مهدی سلوکی، سودابه بیضایی تجرلب خوبی را کسب کرد.

ازدواج و همسر زهرا سزاوار

این بازیگر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

source

توسط salamathyper.ir