ازدواج بریل پوزام و ارسین آریجی بازیگران سریال چشم چران عمارت +‌بیوگرافی و عکس

بریل پوزام و ارسین آریجی بازیگران نقش سونا و عابدین در سریال چشم چران عمارت با هم ازدواج کردند. این دو بازیگر در سریال چشم چران عمارت با همبازی هستند و بعد از همبازی بودن در این سریال با هم رل زدند و عاشق هم شدند. بریل پوزام ۲۸ ساله و ارسین آریجه ۳۳ ساله در این سریال نقش معشوقه سابق یکدیگر را ایفا می‌کنند.

بیوگرافی و ازدواج بریل پوزام و ارسین آریجی بازیگران سریال چشم چران عمارت

از روز گذشته خبری داغ با عنوان عشق دو بازیگر ترک در یک سریال به واقعیت تبدیل شد در شبکه های مجازی در حال دست به دست شدن است.

بیوگرافی بریل پوزام و ارسین آریجی

بریل پوزام بازیگر نقش سونا و ارسین آریجی بازیگر نقش عابدین در سریال چشم چران عمارت بعد از تجربه عشق در این سریال حالا در واقعیت هم با ازدواج کردند.

جالب است یدانید بریل و ارسین، پس از حدود یک سال رابطه عاشقانه بی حاشیه، با یک مراسم عروسی ساده ورود به زندگی مشترک را جشن گرفتند.

این زوج در گفتگوی خود درباره آشنایی و در پاسخ به سوال «چی باعث شد بعد از یک سال رابطه تصمیم به ازدواج بگیرید ؟؟» ارسین در پاسخ گفت : بگذارید این بین خودمان بماند، خوشحالم که راهمون رو با هم یکی کردیم.

بریل پوزام در مورد پیشنهاد ازدواج گفت: خیلی ساده، همون جوری که خودمون دوست داشتیم، وقتی تنها بودیم و زیر نور ستاره ها پیشنهاد ازدواج رو دریافت کردم.

ازدواج بازیگر نقش سونا و عابدین در سریال چشم چران عمارت

عکس های مراسم ازدواج بازیگر نقش سونا و عابدین در سریال چشم چران عمارت

بریل پوزام و ارسین آریجه، بازیگران سریال ترکیه‌ای «چشم‌چران عمارت» در جشنی صمیمی و خودمانی با یکدیگر ازدواج کردند و به این ترتیب داستان عشق خود را از صحنه فیلمبرداری به دنیای واقعی آوردند. چشم‌چران عمارت مجموعه تلویزیونی پرطرفداری در ژانر درام و عاشقانه ساخت کشور ترکیه است که پخش فصل دوم آن در ماه ژوئن به پایان رسید. بریل پوزام ۲۸ ساله و ارسین آریجه ۳۳ ساله در این سریال نقش معشوقه سابق یکدیگر را ایفا می‌کنند. بریل پوزام و ارسین آریجه، بازیگران سریال ترکیه‌ای «چشم‌چران عمارت» در جشنی صمیمی و خودمانی با یکدیگر ازدواج کردند و به این ترتیب داستان عشق خود را از صحنه فیلمبرداری به دنیای واقعی آوردند. چشم‌چران عمارت مجموعه تلویزیونی پرطرفداری در ژانر درام و عاشقانه ساخت کشور ترکیه است که پخش فصل دوم آن در ماه ژوئن به پایان رسید.

بیوگرافی بریل پوزام و همسرش ارسین آریجی

در مراسم ازدواج بریل پوزام و ارسین آریجه بوسه کاهرامان از همان ابتدای مراسم در آنجا حضور داشت، مرت رمضان دمیر نیز بلافاصله پس از پایان ست فیلمبرداری فیلم سینمایی خود ، به مراسم آمد ، این بازیگر از پارکینگ وارد شد و با خبرنگاران مصاحبه نکرد.

بریل پوزام و ارسین آریجی

دیرن پولات اوعلولاری و سزین بوزاجی، که در سریال نقش پدر و مادر بریل را بازی می کردند، مثل یک پدر و مادر و از طرف خانواده ی عروس در این مراسم شرکت داشتند و عکسی با کپشن دخترمان را دادیم رفت، استوری کردند. سرکای توتونجو و بورجو اوزبرک نیز که از زمان سریال عشق تجملاتی با بریل دوست هستند نیز حضور داشتند.

source

توسط salamathyper.ir