علت پخش نشدن قسمت ۳ جوکر زنان مشخص شد + دلیل توقف پخش جوکر زنان و زمان پخش جوکر ۲ قسمت ۳ را در ادامه میخوانید که همراه با جزئیات پخش نشدن این قسمت جوکر زنان را در ادامه می خوانید

پخش جوکر زنان متوقف شد, علت پخش نشدن جوکر زنان قسمت 3, پخش نشدن جوکر 2 قسمت 3, چرا قسمت 3 جوکر 2 پخش نشد

علت پخش نشدن قسمت ۳ جوکر زنان مشخص شد + زمان پخش

قسمت ۳ جوکر زنان یا جوکر ۲ قسمت ۳ منتشر نمی شود، بر اساس گزارش های رسیده از فیلیمو با توجه به ایام عزاداری ماه صفر استثنائا پخش برنامه جوکر٢ از فیلیمو به مدت دو هفته متوقف می‌شود

جوکر زنان از ۱۵ شهریور مجددا پخش خواهد شد.

با توجه به ایام عزاداری ماه صفر استثنائا پخش برنامه جوکر۲ به مدت دو هفته متوقف می‌شود، به این ترتیب قسمت سوم فصل دوم جوکر «همزمان با آغاز ماه ربیع الاول» پنج‌شنبه، ۱۵ شهریور پخش خواهد شد و بعد از آن نیز طبق روال گذشته، روزهای چهارشنبه هر هفته منتشر خواهد شد.

اطلاعیه فیلیمو:

با توجه به ایام عزاداری ماه صفر استثنائا پخش برنامه جوکر٢ از فیلیمو به مدت دو هفته متوقف می‌شود

به این ترتیب قسمت سوم فصل دوم جوکر «همزمان با آغاز ماه ربیع الاول» پنج‌شنبه، ۱۵ شهریور پخش خواهد شد.

و بعد از آن نیز طبق روال گذشته، روزهای چهارشنبه هر هفته از فیلیمو مهمان خانه‌های شما هستیم.
طی چند هفته گذشته دو قسمت از برنامه جوکر بانوان به نمایش درآمده و این در حالی است که روابط عمومی ساترا می‌گوید که «مجوز انتشار برای برنامه جوکر ۲ صادر نشده است»، تا این لحظه نمایش خانگی جوکر بانوان واکنش‌های متفاوتی را در پی داشته است که نمونه آن راه‌اندازی پویش اعتراض مردمی در خبرگزاری فارس با عنوان «حیازدایی با چاشنی خنده در جوکر» است که بیش‌ از ۱۰ هزار امضا را به ثبت رسانده است.

در این اثنا حضور زنان در برنامه‌های طنز بعد از انقلاب اسلامی همواره وجود داشته است. جرقه حضور فعال‌تر بانوان در برنامه‌های طنز به سال ۱۳۷۳ بر می‌گردد، جایی که سریال «ساعت خوش» مهمان خانه‌ها بود و فاطمه هاشمی و مرحوم پوپک گلدره حضور داشتند. البته در دهه هشتاد، تعداد بازیگران زن کمدی مانند بهنوش بختیاری، شقایق دهقان، بهاره رهنما، ‌ شهربانو موسوی، مریم امیرجلالی، فلامک جنیدی، مرجانه گلچین و سوسن پرور بیش‌تر شد.
منتها با بروز و ظهور پلتفرم‌های تصویری در فضای مجازی این روزها شاهد برخی برنامه‌های طنز هستیم که انگار خطوط قرمزی در آنجا مطرح نیست، خط قرمزی مبتنی بر جایگاه و ارزش یک زن ایرانی مسلمان! ‌ نگاهی گذرا به برنامه‌هایی نظیر «اسکار»، «شب آهنگی»، «تی ‌ان‌ تی» و حتی «جوکر» این ادعا را ثابت می‌کند.

source

توسط salamathyper.ir