کیف مدرسه دخترانه ابتدایی : داشتن یک کیف فانتزی و شیک آرزوی هر دختر دبستانی است،کیف هایی با انواع طرح های کارتونی و خاص . در ادامه مجله حرف تازه راهنمای خرید و مدل های انواع کیف دخترانه را برایتان آماده کرده. همراه ما باشید.

مدل های جدید کیف مدرسه دخترانه ابتدایی فانتزی 1403 + راهنمای خرید کوله پشتی

مدل های جدید کیف مدرسه دخترانه ابتدایی فانتزی ۱۴۰۳ + راهنمای خرید کوله پشتی

وزن مناسب کیف مدرسه :

کودوک شما نباید وزنی بیش از ۱۰ تا ۱۵ درصد را بر شانه خود تحمیل کند. رخی کودکان کیف‌های سبک‌وزنی می‌خرند؛ اما مجبورند تعداد زیادی کتاب و دفتر یا وسایل سنگین نقاشی و کاردستی را درون آن بگذارند. برخی دیگر نیز با وجود حمل لوازم سبک، مدلی را استفاده می‌کنند که در حالت خالی هم وزن زیادی دارد. برای این‌که خیالتان از این بابت راحت باشد، به سراغ محصولات نایلونی یا برزنتی بروید و کیف‌های ساخته‌شده از چوب، فلز، پلاستیک سخت و… را نخرید.

کیف مدرسه دخترانه

سایز کیف مدرسه برای ابتدایی ها

آنچه در انتخاب سایز استاندارد کیف‌ها مهم است این است که کودک شما بتواند به سادگی آن را بلند کرده و بر دوش خود بیندازد و در مسیرهای طولانی، راحت آن را حمل کند. اندازه استاندارد کوله پشتی حرف تازه می گوید که عرض کوله را بزرگ‌تر از عرض شانه‌های فرزند خود انتخاب نکنید. همچنین مطمئن باشید طول و قد کوله پشتی بیشتر از پایین گردن تا گودی کمر کودک نباشد.

کیف مدرسه دخترانه ابتدایی

دوخت محکم برای ماندگاری کیف مدرسه

ماندگاری کیف به عوامل مختلفی همچون جنس بدنه و نحوه نگهداری از آن بستگی دارد؛ اما کیفیت دوخت و اتصالات هم بسیار مهم است هر نوع نخ‌کش بودن یا دوخت ناصاف می‌توان احتمال شکافته شدن و پارگی کیف را افزایش دهد. حتما از اتصال محکم دسته و بندهای رودشی آن به بدنه هم مطمئن شوید.

کیف مدرسه

سن کودک برای انتخاب کوله پشتی مدرسه

هر چه فرزند کوچکتر باشد، وسایل کمتری باید در کیفش بگذارید و هر چه کودک بزرگتر باشد، وسایل بیشتری باید در کیفش بگذارد. بنابراین، سن و مرحله کودک شما باید اندازه کیف مدرسه‌ای را که برای آن می‌روید تعیین کند. شما باید اطمینان حاصل کنید که یک کوله پشتی بزرگ برای یک کودک خردسال خریداری نکنید، زیرا برای قاب کوچک آن‌ها ناراحت کننده است.

کوله پشتی دخترانه ابتدایی

کوله پشتی مدرسه دخترانه

کیف دخترانه ابتدایی

راهنمای خرید کیف مدرسه دخترانه ابتدایی

راهنمای خرید کیف مدرسه دخترانه

راهنمای خرید کوله پشتی دخترانه

همراه ما باشید

source

توسط salamathyper.ir