فیلم روز عزیز فیلم ایرانی به کارگردانی محسن توکلی در سال ۱۳۹۱ ساخته شده و قرار بر این است از شبکه یک پخش شود. در ادامه به معرفی اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم روز عزیز هندی همراه با بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران فیلم فیلم روز عزیز محصول ایرانی و بیوگرافی نقش ها و زمان پخش در مردادماه ۱۴۰۳ می پردازیم.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم روز عزیز (ایرانی) +‌خلاصه داستان

توضیحات فیلم

روز عزیز فیلمی خانوادگی و مذهبی به کارگردانی محسن توکلی و تهیه کنندگی محمدرضا قربان زاده ساختهٔ کشور ایران در سال ۱۳۹۱ است. در تله فیلم روز عزیز بازیگرانی مانند “مینا جعفرزاده، الیزابت امینی، آزاده ریاضی، عصمت رضاپور، نازنین دلرابد، افشین نخعی، محمد علایی، فرهاد بشارتی، مانی‌ حیدری، ‌فرهاد متقی، محمد سراج، جواد زیتون” از جمله بازیگران این فیلم هستند.

بازیگران فیلم روز عزیز 1

بیوگرافی بازیگران فیلم روز عزیز

بازیگران فیلم ایرانی روز عزیز عبارتنداز:

“فرهاد بشارتی کامران
مینا جعفرزاده ملوک
افشین نخعی نادر
داریوش اشرفی حاج محمد
آزاده ریاضی سوگند
الیزابت امینی نفیسه
محمدحسین علایی (محمد علایی) وحید
عصمت رضاپور نجمه
محمود زنجانی
فرهاد متقی بهروز
نوید دانش
نازنین دلرابد هستی
محدثه تقی بیگی
محمد سراج در نقش حاج قاسم” که از بازیگران این فیلم می باشند.

بیوگرافی بازیگران فیلم روز عزیز

خلاصه داستان و بازیگران فیلم روز عزیز

«فیلم روز عزیز» فیلمی در ژانر اجتماعی – مذهبی، به کارگردانی «محسن توکلی» و محصول سال ۱۳۹۱ کشور ایران است. داستان درباره ی پیرزنی به نام ملوک است که آرزو دارد در آخرین روزهای عمرش مراسم پختن غذای نذری را در خانه‌اش برگزار کند اما از طرفی فرزندانش که با هم قهر هستند برآورده شدن این آرزو را با مشکل روبرو کرده‌اند او آرزو دارد یک بار دیگر در حیاط خانه مراسم عزاداری امام حسین را بر پا کند و نوه جوان او محمد هادی در این راه کمک می‌کند.

تله فیلم روز عزیز

در خلاصه داستان فیلم روز عزیز آمده: پیرزنی به نام ملوک است که آرزو دارد در آخرین روزهای عمرش مراسم پختن غذای نذری را در خانه‌اش برگزار کند اما از طرفی فرزندانش که با هم قهر هستند برآورده شدن این آرزو را با مشکل روبرو کرده‌اند و

خلاصه داستان و بازیگران فیلم روز عزیز

عوامل تولید

فیلم روز عزیز
کارگردان محسن توکلی
تهیه‌کننده سید محمدرضا قربان زاده
نویسنده سولماز فرخ منش
موسیقی پیمان ملکی
فیلم‌بردار حسن سلطانی
تدوین‌گر محسن توکلی
تاریخ‌های انتشار ۱۳۹۱
مدیرتولید: محمد رضا نجفی و اکرم رضایی
مدیر صدابرداری: محمد رضا حسینی
طراح گریم: شهرام خاج
طراح لباس: حسن روح پروری،
برنامه‌ریز: نرجس ابراهیمی
دستیار اول کارگردان: قاسم صالحی
دستیار دوم کارگردان: پیمان داورپناه اشاره کرد.

بیوگرافی بازیگران فیلم روز عزیز سینمایی

این فیلم تلویزیونی به تهیه‌کنندگی سیدمحمد رضا قربان‌زاده و کارگردانی و تدوین محسن توکلی تولید می‌شود و از عوامل پشت دوربین آن می‌توان به محمدرضا نجفی مدیر تولید، حسن سلطانی،مدیر تصویر برداری، حسن روح‌پروری طراح صحنه و لباس، شهرام خلج طراح گریم و محمدرضا حسینی مدیر صدابرداری اشاره کرد.

موسیقی این تله فیلم که در گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه یک سیما تولید می‌شود، پیمان ملکی بر عهده داشته است.

بیوگرافی آزاده ریاضی بازیگر نقش سوگند متولد ۱۳۶۷

آزاده ریاضی بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون، متولد آذر ماه ۱۳۶۷ در تهران است که از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز نمود. او لیسانس کامپیوتر گرایش نرم افزار را اخذ کرده است و فعالیت خود را از دوران دبیرستان با تئاتر شروع کرده است. وی برای اولین بار در سریال “آقای گرفتار” به عنوان بازیگر ظاهر شد.

بیوگرافی الیزابت امینی بازیگر نقش نفیسه در فیلم روز عزیز

بیوگرافی مینا جعفرزاده در نقش ملوک

متولد ۱ فروردین ۱۳۲۵ است. او فعالیت‌ خود را از سال ۱۳۴۸ در رادیو آغاز کرد و بازیگری را با حضور در فیلم «فیل در تاریکی» ساخته نعمت حقیقی از سال ۱۳۶۸ آغاز کرده است و در بیش از پنجاه اثر تلویزیونی به نقش‌آفرینی پرداخته است. از تجربه‌های سینمایی جعفرزاده می‌توان به همکاری با کارگردانانی چون ابراهیم حاتمی‌کیا، رسول صدر عاملی، سیامک شایقی،‌ سعید سهیلی و حسن فتحی اشاره کرد، او همچنین حضور پر رنگی در فیلم «اخراجیها» ساخته مسعود ده نمکی داشته است. مینا همسر هنرمند پیشکسوت بهمن زرین‌پور بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما است.

بیوگرافی الیزابت امینی بازیگر نقش نفیسه در فیلم روز عزیز

متولد ۲۹ اسفند ۱۳۵۳ در تهران دانش‌‌آموخته رشته نیمه‌کاره رها شده روان‌شناسی است، او به دلیل علاقه و گرایشی که به بازیگری داشت به ادامه تحصیل در این رشته پرداخت. امینی آموزش بازیگری را از آموزشگاه پویا شروع کرد و بازیگری را از صحنه تیاتر کودک. الیزابت برای بازی در تیاتر سنگین «الکترا» به مدت یک‌سال به تمرین پرداخت، ولی نهایتا این تیاتر موفق نشد تا برای اجرای عموم به روی صحنه بیاید. سال ۱۳۸۰ با «خواب سفید» به کارگردانی حمید جبلی پای بر دنیای حرفه‌ای بازیگری در سینما گذاشت و پس از آن با ایفای نقش در «توکیو بدون توقف» بیشتر دیده شد. امینی تجربه بازیگری در مجموعه‌های تلویزیونی «همسایه‌ها»، «پیدا و پنهان» و «کلانتر» را نیز در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

source

توسط salamathyper.ir