چانه یکی از تاثیرگذارترین اعضای صورت بر زیبایی چهره بوده و داشتن یک چانه خوش‌فرم و زاویه‌دار، می‌تواند جذابیت فرد را چندین برابر کند. افرادی که به هر دلیل از فرم چانه خود راضی نیستند، می‌توانند نسبت به جراحی چانه اقدام کرده و تغییرات دلخواه‌شان را اعمال کنند. دکتر مانی آرش راد به‌عنوان یکی از بهترین جراحان فک و صورت، این توانایی را دارد که چهره‌ای زیبا را برای مراجعان رقم زده و عملی موفقیت‌آمیز را به انجام برساند. اگر شما نیز می‌خواهید برای جراحی چانه اقدام کنید، پیشنهاد می‌کنیم که ادامه این مطلب را از دست ندهید.

جراحی چانه با دکتر راد

جراحی چانه چیست؟

همان‌طورکه از اسم این نوع جراحی مشخص است، هدف آن اصلاح چانه است. چانه می‌تواند دچار اختلالات متعددی ازجمله جلوآمدگی، عقب‌رفتگی، عدم تقارن، پهنای کم یا زیاد و … بوده و دکتر مانی آرش راد برای حل هر کدام از این معضلات، روش جراحی به‌خصوصی را پیش می‌گیرند. شما هم می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت drmaniarash.com، ضمن آشنایی بیشتر با جراحی چانه، با رزومه و توانایی‌های متعدد دکتر مانی آرش راد نیز آشنایی پیدا کنید؛ همچنین، تمامی راه‌های ارتباطی مطب نیز در وب‌سایت قرار داشته و با برقراری تماس و رزرو نوبت، می‌توانید از مشاوره تخصصی دکتر بهره‌مند شوید.

انواع جراحی‌ چانه

روش‌های متعددی برای ایجاد تغییرات مختلف روی چانه وجود دارند و هر کدام از آن‌ها دارای مزایا و معایب به‌خصوص خود هستند. دکتر مانی آرش راد با بررسی شرایط هر کدام از مراجعان، مناسب‌ترین روش برای وی را انتخاب کرده و جراحی را به انجام می‌رساند. انواع جراحی‌های چانه را در ادامه شرح خواهیم داد.

ژنیوپلاستی

ژنیوپلاستی، مرسوم‌ترین نوع جراحی برای تغییردادن فرم چانه است. در این جراحی، پزشک به‌طور کامل روی آناتومی چانه تسلط داشته و می‌تواند اغلب تغییراتی که مدنظر هستند را اعمال کند. نتایجی که ژنیوپلاستی به‌همراه دارد دائمی بوده و نیازی به تمدید وجود ندارد. البته این موضوع را نیز باید در نظر داشت که هزینه این جراحی می‌تواند از سایر روش‌ها بیشتر باشد.

تعبیه پروتز

برای افرادی که با مشکلاتی همچون کوچک‌بودن بیش از حد چانه دست‌وپنجه نرم می‌کنند، جراحی چانه به روش تعبیه پروتز بهترین انتخاب است. در این روش، یک پروتز از جنس سیلیکون، پلی‌اتیلن یا آلوپلاستیک در محل موردنظر جای‌گذاری می‌شود. دکتر مانی آرش راد به‌عنوان یکی از بهترین جراحان فک و صورت، این توانایی را دارند تا نه‌تنها جراحی به روش تعبیه پروتز، بلکه جراحی به سایر روش‌ها را نیز به بهترین شیوه ممکن پیاده‌سازی کنند.

تزریق فیلر یا چربی

یکی دیگر از روش‌های جراحی چانه، تزریق فیلر یا چربی است. این روش که به‌عنوان کم‌عارضه‌ترین متد جراحی نیز شناخته می‌شود، بسیار سریع انجام شده و هزینه کم‌تری نیز نسبت به سایر انواع جراحی دارد؛ اما متاسفانه نتایج آن دائمی نبوده و بعد از مدتی باید مورد ترمیم قرار بگیرد.

عمل چانه برای چه کسانی مناسب است؟

بااین‌که نظر نهایی بعد از معاینه و بررسی‌های دکتر مانی آرش راد مشخص می‌شود؛ اما به‌طورکلی می‌توان افراد زیر را کاندیدای مناسبی برای جراحی چانه دانست:

  • افرادی که از فرم چانه خود راضی نیستند و به تغییر آن تمایل دارند.
  • افرادی که در ناحیه چانه یا فک خود احساس درد می‌کنند.
  • کسانی که به مواد بیهوشی حساسیت ندارند.
  • کسانی که سیگار و الکل مصرف نمی‌کنند.
  • افرادی که می‌توانند دوره نقاهت را با رعایت تمامی دستورالعمل‌های آن پشت‌سر بگذارند.

اگر شما نیز جزو این دسته از افراد قرار می‌گیرید، به احتمال زیاد بعد از معاینه دکتر مانی آرش راد نیز شرایط شما تایید شده و می‌توانید برای انجام جراحی اقدام کنید.

بهترین عمل چانه

بهترین روش برای عمل چانه چیست؟

همان‌طورکه گفته شد، هر کدام از روش‌ها برای شخص به‌خصوصی مناسب بوده و دکتر مانی آرش راد باتوجه‌به شرایط مراجعه‌کننده، یکی از این راه‌ها را پیشنهاد خواهد کرد؛ اما اگر بخواهیم ازلحاظ میزان تاثیرگذاری و حجم تغییراتی که هر کدام از آن‌ها توانایی ایجاد آن را دارند به این مسئله نگاه کنیم، می‌توان گفت که ژنیوپلاستی بهترین روش برای جراحی چانه است.

ژنیوپلاستی در کنار داشتن عوارضی کم، این توانایی را دارد که چانه را به بهترین فرمی که می‌تواند داشته باشد نزدیک کرده و زیبایی آن را چندین برابر کند؛ همچنین، نتایج آن نیز کاملا دائمی بوده و هیچ نیازی به تمدید جراحی وجود ندارد. اگر شما نیز می‌خواهید از این روش برای بهبود فرم چانه خود استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم که به وب‌سایت drmaniarash.com مراجعه کرده و با استفاده از راه‌های ارتباطی که عنوان شده‌اند، با مطب دکتر مانی آرش راد تماس بگیرید.

هزینه جراحی چانه چقدر است؟

یکی از سوالاتی که ممکن است در ذهن هر فرد ایجاد شود، این است که هزینه جراحی‌ چانه چقدر است؟ درواقع، هزینه هر کدام از روش‌های این جراحی با یکدیگر متفاوت بوده و گاهی‌اوقات شرایط به‌خصوص مراجعه‌کننده نیز می‌تواند روی این هزینه تاثیرگذار باشد؛ بااین‌حال، دکتر مانی آرش راد همواره در تلاش است تا با کاهش هزینه‌های جانبی، امکان انجام عمل چانه برای تمامی متقاضیان با توانایی‌های مالی متفاوت را ایجاد کند.

به‌طورکلی، هزینه جراحی به عواملی ازجمله اختلالی که قرار است با جراحی حل شود، دستمزد جراح، خدمات کلینیک، پوشش یا عدم پوشش بیمه و …، بستگی دارد. برای این‌که بتوان تخمین دقیقی را از هزینه جراحی چانه داشت، بهتر است تا نسبت به رزرو نوبت اقدام کرد و از مشاوره‌های تخصصی دکتر مانی آرش راد بهره‌مند شد. برای برقراری ارتباط با مطب، می‌توان به وب‌سایت دکتر مانی آرش راد مراجعه و سپس با شماره‌هایی که عنوان شده‌اند، تماس حاصل کرد؛ همچنین، توضیحات زیادی در مورد انواع روش‌های جراحی در این وب‌سایت وجود دارند که با مطالعه آن‌ها می‌توان اطلاعات خوبی را کسب کرد.

عمل چانه قبل و بعد

جمع‌بندی؛ آیا انجام عمل چانه توصیه می‌شود؟

باتوجه‌به مطالبی که گفته شد، این‌که جراحی چانه برای یک فرد مناسب باشد یا خیر، تا حد زیادی به شرایط وی بستگی دارد. توجه داشته باشید که عمل چانه ممکن است برای اهداف درمانی نیز انجام شده و هدف آن صرفا زیبایی نباشد. متقاضیانی که قصد انجام این عمل برای زیباترشدن صورت را دارند، بهتر است تا شرایط خود را به‌طور کامل تشریح کرده و بعد از ارائه توضیحات توسط دکتر مانی آرش راد، نسبت به اخذ تصمیم نهایی برای انجام یا عدم انجام جراحی چانه اقدام کنند. اگر شما نیز می‌خواهید از خدمات مشاوره بهره‌مند شده و شرایط خود را بسنجید، پیشنهاد می‌کنیم که به وب‌سایت drmaniarash.com مراجعه کرده و ازطریق راه‌های ارتباطی، نوبت خود را رزرو کنید.

source

توسط salamathyper.ir