بیوگرافی حسین حمیدی همسر زهره حمیدی +‌سوابق و عکس

حسین حمیدی همسر زهره حمیدی بازیگر است که در حال حاضر در ایران زندگی می کند. این زوج ۴ فرزند دو دختر و دو پسر دارند. در ادامه بیوگرافی حسین حمیدی همسر زهره حمیدی را می خوانید

بیوگرافی حسین حمیدی همسر زهره حمیدی +‌سوابق و عکس

بیوگرافی حسین حمیدی

به گزارش حرف تازه، حسین حمیدی همسر زهره حمیدی بازیگر است که در حال حاضر در ایران زندگی می کند.

بیوگرافی و اطلاعات شخصی از حسین حمیدی در جایی منتشر نشده است. فقط عکس های عروسی و ازدواجش با مرحومه زهره حمیدی در حال انتشار است.
زهره حمیدی متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۳۶ در اراک بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون بود که در ۴ شهریور ۱۴۰۳ درگذشت.

همسر زهره حمیدی کجاست

همسر زهره حمیدی کجاست

حسین حمیدی با زهره حمیدی که در آن زمان ۱۶ ساله بود ازدواج کرد. صمره این ازدواج و چهار فرزند است، حمید و مهتا خارج از ایران زندگی می کنند و دخترش بیتا در ایران ساکن هستند. پسرش حامد در ۲۷ سالگی بر اثر ایست قلبی در خواب درگذشت

بیوگرافی حسین حمیدی

سوابق

همسر زنده‌یاد زهره حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا درباره زمان تشییع پیکر این هنرمند گفت: پیکر خانم حمیدی‌ صبح چهارشنبه ۷ شهریور در بی‌بی سکینه کرج دفن خواهد شد. طبق صحبتی که داشتیم قرار است ایشان را در قطعه هنرمندان بی‌بی سکینه کرج دفن کنند.

وی افزود: به‌علاوه در یکی از باغات حوالی کرج، مراسم یادبودی برای ایشان برگزار خواهد شد. این مراسم مختصر خواهد بود و خانم حمیدی تاکید داشتند که بیشتر خرج مراسم تدفین او به مستمندان اختصاص یابد.

همسر زنده یاد حمیدی با بیان اینکه این هنرمند تمایلی نداشت در قطعه هنرمندان بهشت زهرای تهران دفن شود، گفت: خواست خودشان این بود که در گلزار هنرمندان تهران دفن نشود و در بی‌بی سکینه کرج آرام بگیرد.

او درباره ازدواجش میگوید: در ابتدای شروع بازیگری ، همسرم خیلی تمایلی به این انتخاب نداشت و موافقت نمی کرد ، اما هنگامی که متوجه علاقه من به این کار شد و با توجه به احترامی که برایم قایل بود ، نه تنها مخالفت نکرد بلکه از من حمایت نیز کرد.
من معتقد هستم که انسان به تمام آرزوهای خوبش می رسد و بازیگری برای من جزو آرزوهایی بود که من به آن دست پیدا کردم. دوران کودکی من ، با دوران کودکی بچه های امروز خیلی متفاوت بود ، سرگرمی ما با بچه های همسایه یا خواهر و برادرهایمان بود و بهترین بازی های ما «لی لی» یا «گرگم به هوا» بود…

source

توسط salamathyper.ir