زمان پخش سریال گردن زنی : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار این سریال برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال گردن زنی از پلتفرم فیلم نت کی پخش میشه ؟ + زمان پخش سریال گردن زنی

این مجموعه به کارگردانی سامان سالور و تهیه‌کنندگی علی قربانزاده محصول سال ۱۴۰۳ در ژانر معمایی،خانوادگی و اجتماعی است. این سریال قرار است ز ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ از پلتفرم فیلم نت پخش شود. پیش بینی می شود این مجموعه بسیار پر طرفدار باشد.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به الیکا ناصری،کیسان دیباج،حسن معجونی،مهران غفوریان،سمیرا حسین پو،ترلان پروانه،رویا نونهالی،پژمان بازغی و…. اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده : باران و نیما در شب عروسی‌شان هستند که آزادی خلافکار سابقه‌داری به نام شاهرخ سرنوشت آن‌ها را تغییر داده و راز‌های خانوادگی را فاش می‌کند و….

بیوگرافی سامان سالور

زاده ۲۳ مرداد ۱۳۵۵ در بروجرد کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است. نخستین فیلم بلند او ساکنین سرزمین سکوت برنده جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره بین‌المللی فیلم صوفیه شد. او با ساخته بعدی خود، چند کیلو خرما برای مراسم تدفین جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم لوکارنو ۲۰۰۶ و بالن طلایی بهترین فیلم جشنواره سه قاره ۲۰۰۶ را برای ساخت این فیلم به دست آورد و همچنین چند جایزه دیگر نیز برای کارگردانی این فیلم به دست آورد و این فیلم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. سامان سالور با فیلم ترانه تنهایی تهران به‌عنوان تنها نماینده سینمای ایران در بخش ۱۵ روز با کارگردانان به جشنواره فیلم کن ۲۰۰۸ راه پیدا یافت.[۱]فیلم سینمایی «سه کام حبس» تازه‌ترین ساخته سامان سالور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اکران شد، فیلمی که به گفته سازنده برای تاثیرگذاری بر جامعه ساخته شده است. این فیلم پرفروش ترین فیلم اجتماعی نیمه اول سال ۱۴۰۲ شد.

زمان پخش سریال گردن زنی

ساعت تکرار و زمان پخش سریال گردن زنی از پلتفرم فیلم نت

این مجموعه از جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲ ظهر از پلتفرم فیلم نت پخش می شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و زیبا لذت ببرید.

همراه ما باشید.

source

توسط salamathyper.ir