بیوگرافی محمد چراغعلی از بازی در سریال در خانه تا مهاجرت +‌عکس جدید میانسالی

بیوگرافی محمد چراغعلی

محمد چراغعلی بازیگر خردسال سریال در خانه بوده که در حال حاضر در سینما فعالیتی ندارد. او متولد سال ۱۳۵۷ در تهران بوده و سالها پیش از ایران مهاجرت کرده و در خارج از کشور زندگی می کند. جزئیات بیشتر بیوگرافی محمد چراغعلی بازیگر با عکس های جدید اینستاگرام وی و فیلم و سریال های جدیدش در مجله حرف تازه می خوانید

بیوگرافی محمد چراغعلی از بازی در سریال در خانه تا مهاجرت +‌عکس جدید میانسالی

به گزارش حرف تازه,محمد چراغعلی بازیگر خردسال سریال در خانه بوده که در حال حاضر در سینما فعالیتی ندارد. او متولد سال ۱۳۵۷ در تهران بوده سالها پیش از ایران مهاجرت کرده و در خارج از کشور زندگی می کند.

فعالیت ها

محمد چراغعلی زمانی که ۹ سال داشت با بازی در نقش مرتضی در سریال در خانه به شهرت رسید. این سریال خاطره انگیز و نوستالژی در سال ۱۳۶۵ به کارگردانی بیژن بی‌رنگ و مسعود رسام ساخته شد و حالا پس از گذشت سالها سرنوشت عجیب بازیگر این سریال مورد توجه قرار گرفته است.

محمد چراغ‌علی در اولین تجربه حرفه ای خود در سریال در خانه با بازیگران مطرحی چون اکبر عبدی، شهلا ریاحی، رویا افشار و … همبازی بود

محمد چراغعلی الان کجاست

محمد چراغعلی بازیگر خردسال سریال در خانه الان کجاست

اقای چراغعلی در حال حاضر در خارج از کشور زندگی میکند. او سالها پیش از ایران مهاجرت کرده است.

ازدواج و همسر

محمد چراغعلی که حالا در سن میانسالی قرار دارد احتمالا در دارای همسر و چند فرزند می باشد. اما خبری از ایشان در دسترس نیست. زیرا وی پس از بازی در این سریال در بنا به دلایلی بازیگری را ادامه نداد و در هیچ فیلم و سریالی حضور پیدا نکرد.

مسعود رسام و بیژن بیرنگ در دهه ۶۰ از کارگردانان پر کار بودند و در بازیگر شدن ایشان نیز نقش مهمی را دارند. اما گویا به خاطر بازیگر شدن از مدرسه عقب مانده و به همین دلیل تصمیم می گیرد تا حرفه دیگری را ادامه دهد.

منبع: اختصاصی حرف تازه

source

توسط salamathyper.ir