انتشار فیلم سکانس رقص سحر دولتشاهی در سریال داریوش با واکنش های زیادی مواجه شده و خبرساز شده. اما ماجرا چه بوده !؟

رقص جنجالی سحر دولتشاهی در سریال داریوش

فیلم منتشر شده از رقص سحر دولتشاهی در قسمت هفتم سریال داریوش دردسرساز شده و از ساعاتی پیش در فضای مجازی پُربازدید شود. بعد از حرکات موزون سرو گردن سحر دولتشاهی هم در سریال «داریوش» امروز خبری منتشر شده که حکایت از برخورد قضایی با عوامل این سریال دارد. در زیر بینید:

فیلم رقص سحر دولتشاهی در سریال داریوش

 

خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه، سه‌شنبه ۲۰ شهریور خبری درباره برخورد با عوامل سریال «داریوش» منتشر کرده است. در این خبر آمده: «اخیرا بخشی از یک سریال در فضای مجازی منتشر شده است که در آن سحر دولتشاهی، بازیگر، در آن اعمالی خلاف موازین اسلامی انجام می‌دهد. در پی انتشار این بخش از سریال در فضای مجازی با تهیه‌کننده سریال، سحر دولتشاهی به‌عنوان بازیگر آن و سکوی پخش سریال برخورد قضایی شده است.»

ماجرای شکایت

در قسمت هفتم سریال «داریوش»، در یکی از سکانس‌ها سحر دولتشاهی در نقش ساقی مشغول رسیدگی به پیرمردی است که به عنوان پرستار در خانه‌اش زندگی می‌کند. او برای دلخوشی پیرمرد همراه با او سر و دستش را تکان می‌دهد. حالا گویا همین حرکات موزون بسیار محدود هم به چشم آمده و با اعتراض روبه‌رو شده است

در این خبر از اینکه برخورد قضایی با سریال «داریوش» به چه صورت است صحبتی نشده و نمی‌دانیم آیا بخش مورد نظر از این سریال حذف خواهد شد یا خیر.

داریوش مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی نوید محمودی است که در سال ۱۴۰۳ از شبکه نمایش خانگی فیلم نت پخش شد. هادی حجازی‌فر، سحر دولتشاهی، محسن قصابیان، علیرضا کمالی، مهرداد صدیقیان، عباس جمشیدی‌فر و ژیلا شاهی از بازیگران این مجموعه هستند.

داستان

بهرام با داریوش که سال‌هاست در ترکیه زندگی می‌کند، تماس می‌گیرد و به او خبر می‌دهد که از خانواده مقتول رضایت گرفته است. با بازگشت داریوش به ایران، او با پیشنهاد بهمن در مورد بازگرداندن طلاهایی که پانزده سال پیش پنهان کرده است، مواجه شده و در این مسیر درگیر چالش‌هایی می‌شود.

بازیگران

هادی حجازی‌فر داریوش
محسن قصابیان بهرام
سحر دولتشاهی ساقی
مهرداد صدیقیان وحید
ژیلا شاهی لیلا
عباس جمشیدی‌فر کاظم
امیر نوروزی علیرضا
رامین راستاد سهراب
نسرین مقانلو صفیه
سعید امیرسلیمانی زمانی
آتش تقی‌پور
سیدعلی صالحی مرتضی
وحید حجازی‌فر سیفی
کیوان ساکت اف رامین
شیدا خلیق
بهار قاسمی
رایان سرلک سینا
منابع

source

توسط salamathyper.ir