بیوگرافی علی آتشکار و همسرش + عکس جدید و سرنوشت علی آتشکار بازیگر فیلم چکمه

علی آتشکار، بازیگر سینما و تلویزیون، متولد سال ۱۳۶۵ در تهران بوده که با بازی در فیلم چکمه در نقش پسربچه معلول به شهرت رسید. جزئیات بیشتر بیوگرافی علی آتشکار و همسرش همراه با سوابق و فیلم ها و سریال های ایشان را در رسانه حرف تازه دنبال کنید

بیوگرافی علی آتشکار و همسرش + عکس جدید و سرنوشت علی آتشکار بازیگر فیلم چکمه

بیوگرافی علی آتشکار

علی آتشکار یکی از بازیگران قدیمی ایرانی بوده که در آثاری همچون فیلم چکمه در سال ۱۳۷۱ فعالیت داشته است. اما بنا دلایلی بازیگری را ادامه نداده و در حال حاضر خبری از او در جامعه هنری نیست. این فیلم بر گرفته از داستان چکمه هوشنگ مرادی کرمانی، محصول ۱۳۷۱ به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی طالبی است و درباره سمانه با مادرش و پسرک همسایه که یک پای خود را از دست داده‌است، به دنبال یافتن لنگه گم شده می‌رود..

بیوگرافی علی آتشکار

سوابق بازیگری

آقای علی اتشکار از کودکی وارد حرفه بازیگری شد. او در طوب فعالیت های هنری خود تنها در فیلم چکمه ایفای نقش کرده است. پس از گذشت ۱۳ سال از ساخت فیلم چکمه، خبری از این هنرمند کشورمان نیست. او دچار معلولیت بوده و در همین فیلم نقش پسر بچه ای را بازی کرد که یک پا نداشت. آقای آتشکار الان کجاست و به چه شغلی مشغول است مشخص نیست. شاید هم از ایران مهاجرت کرده و در خارج از کشور زندگی می کند. برخی نیز می گویند که او استاد دانشگاه بوده و به تدریس دروس کنکور و دوره دبیرستان مشغول است.

عکس جدید علی آتشکار بازیگر فیلم چکمه

اگر خبری از آقای آتشکار دارید در پایین این صفحه به ما اطلاع رسانی کنید.

source

توسط salamathyper.ir