بیوگرافی سرباز وظیفه شهید پارسا سوزنی + نحوه شهادت و عکس

بیوگرافی شهید پارسا سوزنی

شهید پارسا سوزنی، متولد دهه ۸۰ اهل شیروان از نیروهای مرزبانی میرجاوه بود که شامگاه پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ در حادثه تروریستی میرجاوه به شهادت رسید او سرباز وظیفه اهل شیروان ایتان خراسان شمالی بوده و در حال گذارندن دوره زیر پرچم بود. پیکر شهید سوزنی پس از مراسم تشییع، جهت خاکسپاری به زادگاهش در شیروان منتقل شد.

بیوگرافی شهید پارسا سوزنی

شهید مرزبان «پارسا سوزنی»اهل شیروان بود که پنج‌شنبه در حمله تروریستی گروه جیش الظلم در میرجاوه به شهادت رسید. طبق برنامه ریزی های انجام شده مراسم وداع با پیکر شهید پارسا سوزنی شنبه ۲۴ شهریور همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهرستان شیروان برگزار خواهد شد.

بیوگرافی سرباز وظیفه شهید پارسا سوزنی + نحوه شهادت و عکس

مراسم تشییع شهید مرزبانی پارسا سوزنی

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام ساعت ۸:۳۰ صبح روز یکشنبه ۲۵ شهریور از مقابل مسجد جامع شیروان به سمت گلزار شهدا بر روی دستان مردم شهیدپرور شیروان تشییع خواهد ش

عکس شهید پارسا سوزنی سرباز مرزبانی میرجاوه

نحوه شهادت

شهید «پارسا سوزنی» سرباز وظیفه، پنج‌شنبه در حمله تروریستی گروه جیش الظلم در میرجاوه به شهادت رسید. او از نیروهای مرزبانی گروهان مرزی میرجاوه استان سیستان و بلوچستان بود که توسط تعدادی از افراد ناشناس مسلح در حال بنزین زدن به شهادت رسید. گروهک تروریستی جیش الظلم در بیانیه ای، مسوولیت تیراندازی شامگاه امروز پنج شنبه به سمت نیروهای میرجاوه را بر عهده گرفت.

جزئیات حادثه تروریستی میرجاوه

گفتنی است شامگاه روز پنج شنبه در یکی از پمپ بنزین‌های شهرستان میرجاوه، تعدادی از افراد ناشناس مسلح به سمت نیروهای مرزبانی که در حال بنزین زدن بودن تیراندازی کردند. در این حادثه تروریستی سه نفر از نیروهای مرزبانی (دو سرباز و یک نیروی کادری) به شهادت رسیدند و یک نفر از مردم عادی که در محل حضور داشت، زخمی شد. سردار سعید مطهری زاده، فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی، با حضور در منزل شهیدِ مرزبان، اظهار کرد: دشمنان بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب دست به هر دسیسه و مکری زده و تلاش کرده‌اند تا آرمان‌های انقلاب ما را مورد هجمه قرار دهند ما به عنوان پلیس و مدافع امنیت سوگند خورده‌ایم و ثابت کرده‌ایم که به عنوان سرباز امنیت تا آخرین قطره خون خود پای نظام ایستاده‌ایم که نمونه آن شهید سوزنی است که در عملیات تروریستی کوردلان در منطقه میرجاوه به شهادت رسید.

source

توسط salamathyper.ir