مرتضی خائفی، هوادار کهنه کار تیم ملوان، در جریان بازی مقابل سپاهان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان بر اثر ایست قلبی جان باخت. او با وجود بیماری قلبی، برای حمایت از تیم محبوبش به ورزشگاه رفته بود.

مرتضی خائفی هوادار ملوان

مرتضی خائفی در جریان بازی تیم های ملوان و سپاهان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان دچار ایست قلبی شد و جان باخت. او با وجود توصیه های اطرافیان برای عدم حضور در ورزشگاه به دلیل بیماری قلبی، تصمیم گرفت تا برای حمایت از تیم محبوبش به اصفهان برود. در نیمه اول بازی، او دچار حمله قلبی شد و تلاش های تیم پزشکی برای احیای او بی نتیجه ماند.

علت فوت مرتضی خائفی هوادار ملوان

بیوگرافی

مرتضی خائفی، هوادار کهنه کار تیم ملوان بندر انزلی، با بیش از شصت سال سن، یکی از طرفداران پرشور و وفادار این تیم بود. او با وجود بیماری قلبی، همیشه در کنار تیم محبوبش حضور داشت و برای حمایت از ملوان به ورزشگاه ها می رفت. مرتضی خائفی به عنوان یکی از تیفوسی های ملوان شناخته می شد و عشق و علاقه اش به این تیم زبانزد همه بود.

بیوگرافی مرتضی خائفی هوادار ملوان

واکنش و پیامدها

فوت مرتضی خائفی واکنش های زیادی را در پی داشت. باشگاه ملوان و سپاهان هر دو پیام تسلیت صادر کردند و از این اتفاق تلخ ابراز تاسف کردند. غلامرضا امینی، مدیرعامل باشگاه ملوان، ضمن تسلیت به خانواده و هواداران ملوان، اعلام کرد که این ضایعه بسیار ناراحت کننده بوده و حال و هوای شهر انزلی و حتی باشگاه سپاهان را اندوهگین کرده است. همچنین، مازیار زارع، سرمربی ملوان، در کنفرانس مطبوعاتی خود از عدم قطع بازی در زمان وقوع حادثه انتقاد کرد و خواستار بررسی دقیق این موضوع شد.

مقصر حقیقی کیست

در مورد مقصر بودن یا نبودن افراد و نهادها در این حادثه، نظرات مختلفی وجود دارد. برخی از شاهدان عینی معتقدند که تأخیر در رسیدن آمبولانس و عدم حضور به موقع پزشک تیم ملوان در سکوها، از عوامل موثر در فوت مرتضی خائفی بوده است. همچنین، مازیار زارع به ناظر بازی انتقاد کرد که اجازه قطع بازی را نداده است. با این حال، نیاز به یک تحقیق جامع از سوی فدراسیون فوتبال و مراجع دست اندرکار وجود دارد تا اگر کوتاهی ای در کار بوده، مورد بررسی قرار گیرد و از تکرار چنین حوادثی جلوگیری شود.

این حادثه تلخ نشان دهنده اهمیت توجه به سلامت هواداران و فراهم کردن امکانات پزشکی مناسب در ورزشگاه ها است. امیدواریم که با بررسی دقیق این موضوع، از وقوع حوادث مشابه در آینده جلوگیری شود و هواداران بتوانند با خیال راحت به حمایت از تیم های محبوب خود بپردازند.

source

توسط salamathyper.ir