فیلم همدم : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این سریال با اسامی و عکس ها و نقش های آن همراه با اسامی عوامل با بازی مینا نوروزی،اسماعیل محرابی،سیوش قاسمی و… در ادامه مطلب میخوانید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم همدم با نقش + خلاصه داستان و معرفی عوامل فیلم همدم

فیلم همدم به کارگردانی حمیدرضا لوافی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی است. این فیلم در زمان پخش یکی از پر مخاطبین ها بود و طرفداران زیادی داشت به همین دلیل مجدد از شبکه نمایش در ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۱ پخش می شود.

خلاصه داستان

فیلم همدم مشکلات و داستان های قنبر علی را روایت می کند…

فیلم همدم

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم همدم با نقش

  • مینا نوروزی در نقش بلقیس
  • اسماعیل محرابی دز نقش قنبرعلی
  • فریدون امیرعبدالهیان در نقش قربانعلی
  • سیاوش قاسمی
  • و…

مینا نوروزی

متولد ۱۰ فروردین ۱۳۴۴ در گیلان، بازیگر است.بعد از تئاتر اولین بار با سریال مزد ترس در سال ۱۳۷۱در شبکه دو وارد قاب تلویزیون شد. مینا در سال ۱۳۷۷ بازی زیبای وی در سریال دنیای شیرین دریا بکه ارگردانی بهروز بقایی و با حضور زنده یاد پوپک گلدره و پخش و تکرار این سریال در سال های سال وی را به شهرت رساند.

بازیگران فیلم همدم

اسماعیل محرابی

زادهٔ ۱۳۲۳ بازیگر ایرانی است. او بازیگری در سینما را از سال ۱۳۵۹ با کرکس‌ها می‌میرند آغاز کرد. دیگر نقش‌های او شامل بازی در مجموعهٔ تلویزیونی تاریخی سربداران و فیلم درام کیک محبوب من می‌شوند. ناگفته نماند بازی در سینما را از سال ۱۳۵۹ با کرکس‌ها می‌میرند به کارگردانی جمشید حیدری آغاز کرد. آشا محرابی و میشانه محرابی به همراه عاطفه محرابی فرزندان او هستند. این بازیگر برجسته در تله تئاتر هم ایفای نقش کرده است. در تله تئاترهای گوناگونی بازی تاثیرگذار او را شاهد بوده ایم که می توان به تله تئاتر «پیک نیک» در سال ۱۳۴۵ اشاره کرد که با عزت الله انتظامی در آن هم بازی بود. همچنین کلبه ای در جنگل، استثناء و قاعده، استپان و سوزنبان برخی دیگراز تله تئاترهایی هستند که در آنها نقش آفرینی داشته است.

خلاصه فیلم همدم

اسماعیل محرابی بازیگر نقش اصلی فیلم ایرانی همدم

دیگر عوامل

متاسفانه اطلاعات بیشتری در دسترس نیست

source

توسط salamathyper.ir