خدمات سئو سایت
موزراتی هالووین مبارک! اوه، راجر از من می خواهد به شما بگویم: “فریب یا درمان!” در واقع، این هفته ما برای شما خیلی بیشتر از ترفندها استفاده کرده ایم. رفتارهای ما حتی به شما کمک می کند تا بر برخی از ترفندهای بد دنیای سئو غلبه کنید! جن لوپز، مدیر انجمن ما در SEOmoz، اینجاست تا در مورد برخی از اشتباهات ترسناک سئو که اگر مراقب نباشید ممکن است برای شما اتفاق بیفتد، به شما بگوید. شما می خواهید این یکی را در تمام طول مسیر تماشا کنید. من می شنوم که در پایان یک ماش موزتر هالووین وجود دارد! راجر حتی ممکن است پس از اتمام فیلم‌ها دست به ترفند یا درمان بزند…

رونویسی ویدیو
سلام به همه به نسخه دیگری از جمعه تخته سفید خوش آمدید. همانطور که می توانید بگویید، رند و دنی هر دو خارج از شهر هستند و من، جن لوپز، مدیر انجمن اینجا در SEOmoz را در دستان خود گذاشته اند. [خنده شوم]

امروز قصد داریم کاری کمی سرگرم کننده انجام دهیم. ما در مورد این صحبت خواهیم کرد که مطمئن شوید که این اتفاقات ترسناک سئو برای شما رخ ندهد. ممکن است برخی از شما متوجه شده باشید که من در واقع دیشب توییتی فرستادم و از همه خواستم که برخی از ترسناک ترین اتفاقاتی که برای سایتشان افتاده است را به من اطلاع دهند. اینها واقعاً سه مورد اصلی هستند که مردم در مورد آنها صحبت کردند و چیزهایی هستند که من شخصاً هم در SEOmoz و هم در مشاغل قبلی دیده ام.

اولین مورد ترس از عذاب حذف نمایه سازی در سراسر سایت است. [فریاد وهم‌آور در پس‌زمینه] این می‌تواند به روش‌های مختلف اتفاق بیفتد. یک توسعه‌دهنده سرکش یا توسعه‌دهنده‌ای که نمی‌داند چیزی چه تأثیر مهمی می‌تواند داشته باشد. میتونه میزبان باشه این می تواند چندین چیز متفاوت باشد، اما راه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد.

اولین مورد، روبات‌هایی است که در robots.txt همه را مجاز نمی‌دانند. من همچنین این را دیدم که در آن بازنویسی‌های عمده تعداد زیادی URL، مجموعه‌ای از تغییر مسیرها انجام دادیم، و توسعه‌دهنده فکر کرد، “اوه، خوب، از آنجایی که ما این URL‌ها را تغییر مسیر می‌دهیم، باید همه این هزاران و هزاران نشانی اینترنتی را تغییر دهیم. صفحاتی از robots.txt زیرا ما دیگر نمی خواهیم آنها خزیده شوند.’ اساساً 301 ریدایرکت هفته‌ها و هفته‌ها را کاملاً از بین برد، زیرا همه آن صفحات ضعیف بودند و دیگر در فهرست ارائه نمی‌شدند.

مورد بعدی، متعارف کردن تمام صفحات به صفحه اصلی است. هفته گذشته، دکتر پیت یک پست عالی انجام داد، یک پست بسیار ترسناک، در مورد اینکه چگونه برچسب rel=canonical را به هر صفحه در صفحه اصلی خود اضافه کرد و همیشه همه آنها را به صفحه اصلی هدایت می کرد. اجازه می‌دهم نگاهی بیندازید، اما اساساً فاجعه‌بار بود. او به اندازه کافی خوش شانس بود که برخی از صفحات را پس گرفت و درخواستی برای درج مجدد بسیار خنده دار نوشت. اما من فکر نمی‌کنم اکثر مردم به نتایج یکسانی دست پیدا کنند. بنابراین، این کار را نکنید.

مورد بعدی اضافه کردن برچسب بدون فهرست به هر صفحه است. من این اتفاق را دیده ام. گاهی اوقات یک توسعه‌دهنده وارد می‌شود و می‌خواهد آن را به گونه‌ای تنظیم کند که برچسب بدون فهرست در صفحات خاصی، مثلاً صفحات صفحه‌بندی شده، نشان داده شود. اما کدی که آنها نوشتند کاملاً درست نیست و در واقع تگ no index در هر صفحه نمایش داده می شود. من به طور خاص این اتفاق افتاد. تقریباً دو هفته طول کشید تا همه صفحات از فهرست خارج شوند و تا موها شروع به بیرون آمدن کنند، مردم هول می‌کنند، می‌دوند، همه صفحات من کجا هستند، تا متوجه شوند که یک تگ کوچک ساده در بالای صفحه صفحه در هر صفحه تمام صفحات را از فهرست حذف کرد.

پس فقط این سه مورد را حتما تماشا کنید. گاهی اوقات این شما نیستید که آن را به روز می کنید. همانطور که گفتم، این یک توسعه دهنده است، یک تیم توسعه است، چیز دیگری است. فقط حتما تماشاش کن مطمئن شوید که در حال بررسی و بررسی آن‌ها هستید.

مورد بعدی این است که اجازه ندهید CMS رتبه شما را از بین ببرد. [خنده شوم در پس زمینه] این ترسناک است. تعدادی کار وجود دارد که CMS شما (سیستم مدیریت محتوا) می تواند روی سایت شما انجام دهد که در واقع رتبه شما را از بین می برد. این را چندین بار دیده ایم. من یک بار روی سایتی کار کردم که در آن websitebuildin.net بود و از چیزی به نام DotNetNuke استفاده کردیم، شاید بسیاری از شما قبلاً از آن استفاده کرده باشید و تعداد زیادی محتوای تکراری ایجاد کرده است. هر صفحه در سایت حداقل سه URL داشت که می توانستید به آنها دسترسی پیدا کنید. برای انجام ریدایرکت و این جور چیزها باید از پلاگین ها و چیزهای مختلف استفاده می کردید. راه اندازی خیلی خیلی سخت بود.

یکی دیگر مسائل موضوع یا طراحی است. میشل رابینز در واقع امروز برای من پیامی فرستاد و گفت: “بسیار خوب، من اینجا دوزی دارم. خیلی بیشتر از 140 کاراکتر است.” او برای من پیامی در مورد یکی از دوستانش که طراحی مجدد سایت را انجام داده بود فرستاد. آنها او را در وردپرس راه اندازی کردند. آنها یک تم عالی را انتخاب کردند و تغییراتی در آن انجام دادند، آن را دوباره طراحی کردند و همه این موارد. سایت بالا می رود و دو سه هفته بعد آنها با تعجب می پرسند “چرا هیچ یک از صفحات ما ایندکس نمی شود؟ من حتی برای نام واقعی سایت رتبه ای ندارم. چه اتفاقی می افتد؟” آنها متوجه شدند که موضوعی که انتخاب کرده‌اند اجازه برچسب‌های عنوان را در صفحه نمی‌دهد. او همچنین تعدادی ویجت و چیزهای مختلف داشت، بنابراین پیوند داخلی خراب شد. در اصل، این موضوع بود که وب سایت او را کشت. او باید وارد می شد و یکسری تغییرات را انجام می داد. بنابراین فقط مطمئن شوید که وقتی آن تم شگفت انگیز را برای وب سایت خود انتخاب می کنید، به رتبه شما آسیب نرساند.

مشکل بزرگ دیگر این است که، اغلب، اگر یک CMS بزرگ دارید، گاهی ممکن است یک سیستم مدیریت محتوای داخلی که پنج، شش، ده سال از عمر آن می گذرد، اجازه تغییر مسیرهای 301 یا حتی تنظیم تگ متعارف را به راحتی نمی دهد. فقط مطمئن باشید، وقتی در حال راه اندازی CMS خود هستید، از برخی از این موارد آگاه باشید، در حال تغییر به یک سیستم جدید، هر چه که باشد.

سومی، سومی واقعا وحشتناک است. مراقب آن بک لینک های وحشتناک باشید. [غرش وهم‌آور در پس‌زمینه] می‌گوید، آن یکی مرا لرزاند. مراقب باشید. اینها برخی از گربه های سیاه هستند، تاکتیک های واقعا ترسناک. اما من در واقع چندین نفر پیش من آمدند و گفتند که آنها این اتفاق را دیده‌اند، که برای تمام عمرم نمی‌توانم انجامش دهم، اما، می‌دانی، افرادی وجود دارند. بنابراین مراقب رقبا، کارمندان انتقام جو، آژانس های بد، هر چه که باشد باشید. آنها می توانند بیرون بروند و خواه بک لینک های شما را ربوده باشند، یکسری بک لینک های اسپم را از محله های بد و غیره می خرند، و ناگهان صفحات شما از فهرست خارج می شوند. متوجه می شوید که پنالتی دارید، نمی دانید چرا. شما فکر می کنید همه چیز شاد و خراب است. و سپس به Open Site explorer می روید، سایت خود را قرار می دهید و همه این لینک های مسخره را می بینید. یکی دیگر از تاکتیک‌هایی که مردم می‌توانند اتخاذ کنند این است که شما را به نوعی برندسازی کنند، درست است. خوب، این صدا واقعا بد بود. اما فکر می کنم منظور من را می دانید. آنها وارد می شوند و شروع به رتبه بندی برای نام شما در آن SERP های برتر می کنند.

من می دانم که این یک موضوع کاملاً جداگانه است اما نسبتاً ترسناک است. این فقط چیزی است که وقتی شما هستید، همه ما روی رتبه بندی وسواس داریم، بنابراین هر روز تجزیه و تحلیل خود را بررسی می کنید، بررسی می کنید که آیا رتبه بندی شما هنوز سر جای خود است یا خیر، همه این موارد را بررسی می کنید، اما این کار را انجام ندهید. این سه چیز را فراموش نکن فراموش نکنید که اینها ممکن است اتفاق بیفتد و فراموش نکنید که دوباره چک کنید. شاید این یک فرآیند هفتگی یا ماهانه باشد که وارد شوید و یک چک لیست داشته باشید، “بیایید مطمئن شویم که این چیزهای بد برای من اتفاق نمی افتد.” شما در راه شاد خود خواهید بود.

امیدوارم همه هالووین خوبی داشته باشند. همانطور که می بینید، راجر اینجا در حال ترفند کردن است. اینجا در دفتر SEOmoz، امروز یک جشن بزرگ هالووین داریم. امیدوارم آخر هفته فوق العاده ای داشته باشید. هفته آینده، من قول می دهم، رند یا دنی، بچه های واقعاً باحال، آنها برمی گردند. هفته آینده می بینمت. خداحافظ

[پارتی رقص عالی]

[ترفند یا درمان راجر]

بو!

رونویسی ویدیو توسط SpeechPad.com

SEOmoz را در توییتر دنبال کنید! خوشحال می شوم اگر شما هم مرا دنبال کنید: آرون ویلر.

اگر ترفند یا روشی دارید که در این مسیر یاد گرفته اید، مایلیم در نظرات زیر در مورد آن بشنویم. نظر خود را ارسال کنید و شنیده شوید! هالووین مبارک!

توسط salamathyper