مشاوره سئو سایت
از سال 2003 تا 2005، من چندین کمپین مختلف را برای مشتریان در تمام پلتفرم‌های تبلیغاتی اصلی – Yahoo!، Google، حتی یک کمپین Ask.com مدیریت کردم. با این حال، از آن زمان، من از بازی خارج شده‌ام و مهارت‌هایم بسیار زنگ زده است. در این پست، می‌خواستم نه تنها نشان دهم که چقدر به یک بازاریاب جستجوی پولی با تجربه نیاز دارید (حتی اگر شما هم مثل من یک جستجوگر باهوش هستید)، بلکه این که قطعات کوچک چقدر می‌توانند تفاوت ایجاد کنند.

من کمپینی را برای درایو عضویت ممتاز SEOmoz در اواسط ژوئن راه‌اندازی کردم و از آن زمان در حال اصلاح و بازنویسی هستم (شبی را که کمپین خود را به Mystery Guest نشان دادم به خاطر دارید؟). من با شرایطی مانند "مشاوره سئو"، "ابزارهای سئو" و "آموزش سئو" پیشنهاد دادم و حدس زدم که اینها مرتبط ترین عبارات مربوط به خدمات ارائه شده هستند.

فرآیندی که من به طور کلی با خلاقیت های AdWords دنبال می کنم چیزی شبیه به این است:

* نویسنده 3-5 آگهی با عناوین و توضیحات مختلف، به طور کلی سعی در استفاده برجسته از عبارت جستجوی هدف و ترغیب جستجوگر به کلیک کردن دارد.

* تبلیغات را با جایگزین کردن هر چیزی که کمتر از 1٪ CTR دریافت می کند (بسته به متغیرها پس از 2-600 کلیک اندازه گیری می شود) هرس کنید.

* به جایگزینی تبلیغات CTR کمتر با خلاقیت های جدید ادامه دهید

* منتظر بمانید تا یکی از تبلیغات "خارج شود" یا با CTR بسیار بالاتر از تبلیغات قبلی دست یابد. آن وقت است که می دانم به چیزی برخورد کرده ام که با مخاطب ارتباط برقرار می کند.

* آن آگهی را انتخاب کنید و آن را با سرفصل‌ها، توضیحات و نشانی وب نمایش کمی اصلاح‌شده اصلاح کنید، و هر کدام را در برابر یکدیگر (و نسخه موفق اصلی) آزمایش کنید.

* برای همیشه به آزمایش، اصلاح و تکمیل آگهی overachiever ادامه دهید (شما نمی توانید روی موفقیت های خود استراحت کنید)

* فرآیند را هر چند ماه یکبار از نو شروع کنید تا تازه و مرتبط بمانید – حتی بهترین تبلیغات برای همیشه کلیک نمی کنند (و به خصوص نه در صنایع با تغییر سریع مانند SEO)

منظورم را با چند مثال فعلی از کمپین ما به شما نشان خواهم داد:

_

_

من تازه با گروه تبلیغاتی بالا شروع کردم. من در یافتن عنوان مناسب یا خلاقیت برای "مشاوره سئو" موفقیت چندانی کسب نکرده ام، بنابراین تعدادی از بدترین عملکردهای خود را کشتم و تعدادی جدید اضافه کردم، در حالی که دو تبلیغ برتر CTR خود را حفظ کردم (می دانم، 0.74٪ بسیار غم انگیز است. ) در چرخش.

_

_

مثال بالا من را در فاز 4 نشان می دهد – من به تازگی یک تبلیغ را پیدا کرده ام که واقعاً از بین مردم متمایز است، بنابراین چندین نسخه برای آزمایش با یکدیگر ایجاد کرده ام. معمولاً، یکی از اینها یک رهبر واضح خواهد بود و من می‌توانم بیشتر اصلاح کنم (و تیتر جدید و اصلاحات توصیفی را نیز آزمایش کنم).

_

_

من در مراحل پایانی خود هستم – 5 و 6 – بالاتر. CTRهای بیش از 5% من را بسیار خوشحال می کند، اما من فکر می کنم که می توانم حتی بهتر از آن هم انجام دهم، بنابراین من چندین نسخه از یک فرمول موفق را امتحان می کنم. می‌توانید ببینید که آن تفاوت‌های کوچک در کپی می‌تواند تأثیری هیولا‌آمیز بر CTR داشته باشد – تنها تفاوت بین بهترین و بدترین عملکرد، خط دوم متن است، اما تفاوت CTR کامل 2٪ است. اجازه ندهید کسی به شما بگوید تغییرات کوچک نتایج بزرگی ندارند.

بدیهی است که من یک کمپین فوق‌العاده دقیق را اجرا می‌کنم، فقط با چند شرط پیشنهاد می‌دهم و با وسواس مدیریت خرد می‌کنم. با این حال، در تجربه قبلی من، این روش باید انجام می شد – چشم خود را از توپ بردارید یا آزمایش را برای یک ثانیه متوقف کنید و متوجه خواهید شد که هزینه های خود افزایش یافته، ترافیک شما کاهش یافته و رقبای شما با بازدیدکنندگان فرار می کنند.

من اولین کسی خواهم بود که اعتراف می‌کنم که احتمالاً تکنیک‌های بهتری نسبت به تکنیک‌هایی که در بالا به کار می‌برم وجود دارد، بنابراین مایلم دیدگاه شما را هم در مورد فرآیند آزمایش و اصلاح و هم در مورد راه‌هایی که در آن به موفقیت دست یافته‌اید بشنوم.

BTW – متاسفم که نتوانستم داده‌های تبدیل را به اشتراک بگذارم – خیلی حساس است. در موارد بالا، باید فرض کنید که نرخ‌های تبدیل همگی برابر هستند (زیرا CTR بالا همیشه به معنای تبدیل بهتر نیست، اگرچه اغلب همبستگی وجود دارد).

توسط salamathyper