اگر شما هم کت های تک فوق‌العاده زیبا در کمد خود آویزان کرده‌اید، اما وقتی نوبت به استایل کردن آن می‌رسد، متوجه می‌شوید که خود را محدود به چند ست همیشگی کرده اید و دوباره با مسیله قدیمی «چه بپوشم» روبرو شده اید. اما نگران نباشید، ما در این مقاله به بررسی کت سوزن دوزی شده و نحوه ست کردن آنها با انواع شلوار هایی که احتمالا در کمد هر خانم خوش پوشی پیدا میشود میپردازیم تا بتوانیم با دادن ایده های ساده اما کاربردی، استایل کردن را برای شما از همیشه راحت تر کنیم.

کت سوزن دوزی با چی بپوشیم

کت سوزندوزی با دامن

اگر به دنبال ایجاد یک ظاهر رسمی شیک هستید، ست کردن کت خود با دامن انتخاب عالی است. اما این بدان معنا نیست که شما فقط به “ظاهر اداری” محدود شده اید. می‌توانید با تعویض دامن خمره ای خود با یک دامن راحت تر یا حتی پلیسه، به لباس‌هایتان حس و حالی آرام و خودمانی تر داده و آماده یک پیاده روی عصرگاهی بشوید.

کت سوزن دوزی با دامن

ظاهر خود را با کفش های پاشنه دار به پایان برسانید یا برای یک ست ریلکس و درعین حال شیک، چکمه های نیم بوت یا کفش های تخت را انتخاب کنید.

البته در انتخاب ترکیب رنگی دستتان باز است، میتوانید کت سوزن دوزی خود را با دامن به رنگ های خنثی مثل کرم یا سفید ست کنید تا از آنها حس و حالی شیک اما ساده بگیرید، یا حتی جسورانه تر عمل کرده و دامن خود را با تم رنگی سوزندوزی ها ست کرده تا ظاهری بینهایت خاص و با اعتماد بنفس بگیرید.

کت سوزندوزی با شلوار

کت سوزن دوزی با شلوار

شلوار در واقع آیتم تکمیل کننده ظاهر هر شخص به شمار میرود که متناسب با حس و حال و موقعیت اجتماعی که هر کس برای آن لباس می پوشد،انتخاب میشود. به طور مثال برای فضا های اداری یا رسمی تر، انتخاب شلوار های پارچه ای با رنگ های تیره یا نهایتا خنثی (کرم یا سفید) میتواند انتخاب خوبی باشد.

برای ظاهری رسمی تر می توانید از یک بلوز استفاده کنید، اما اگر میخواهید ظاهرتان کمی غیررسمی تر باشد، انتخاب پیراهن پیشنهاد میشود. اما برای دورهمی های دوستانه یا گردش های بیرون از خانه، شلوار های غیر رسمی مثل جین را داریم!

مهمترین نکته برای این انتخاب، تناسب است. شلوار جین‌هایی را انتخاب کنید که اندکی راحت باشند – نه خیلی تنگ یا گشاد. آنها را با کت سوزندوزی مورد علاقه خود و یک تی شرت یقه گرد یا یقه اسکی ست کنید. کفش ها حس و حال کلی ست را تعیین می کنند. تریلر یا اسنیکرز های سفید ظاهری غیررسمی خیابانی ایجاد می‌کنند و کفش‌های پاشنه کوتاه ظاهر را شیک تر می‌کنند. کت های سوزن دوزی تان را با اکسسوری های جذاب مثل جواهرات مورد علاقه و یک کمربند و کیف دستی استفاده کنید تا استایلتان را خاص و با اصالت کنید.

کت سوزندوزی با سارافون

کت سوزن دوزی با سارافون

پیشنهاد بعدی ما برای ست کردن کت سوزن دوزی پیراهن و یا سارافون است. شما برای ست کردن کت های کراپ و کوتاه سوزن دوزی می توانید از پیراهن استفاده کنید، البته که سارافون های بلند با دامن های کلوش می توانند گزینه های مناسبی باشند و شما را از دغدغه انتخاب شلوار رها کنند.

پس اگر قصد دارید برای زیر کت سوزن دوزی خود یک پیراهن و یا سارافون را انتخاب کنید، بهتر است فقط به فکر خرید یک شال (اسکارف یا شال ساده) و کفش مناسب برای استایل خود باشید. فراموش نکنید که اگر برای رفتن به مهمانی آماده می شوید کیف سوزن دوزی کلاچ و کفش پاشنه بلند می توانند استایل شما تحسین برانگیز کنند.

خرید کت سوزن دوزی از تک آرینا

کت های سوزن دوزی شده تک آرینا به خاطر خاصیت و جنس فوق‌العاده راحت و خنک برای فصل های گرم سال و جنس پارچه های پشمی و راحت خود در فصل های سرد سال معروف است که به‌طور بی‌نقصی دوخته شده‌اند. بنابراین، چه به دفتر بروید، چه در میان وعده‌های صبحانه یا صرفاً برای یک روز معمولی، ما ایده‌های زیادی برای کت های سوزن دوزی شده شما برای مناسبت‌های مختلف داریم.

اگر می‌خواهید با کت سوزن دوزی شده توجه ها را به خود جلب کنید، بهتر است از رنگ و طرح و بافت های جسورانه تر استفاده کنید. اگر ظاهری آرام تر را ترجیح می‌دهید، کت‌ های زنانه در رنگ‌های خنثی و سوزندوزی های سبک می‌توانند ظاهری متعادل و اسمارت کژوال ایجاد کنند.

در نهایت تصمیم شما هر چه که باشد، فروشگاه تک آرینا پیشنهاد هایی جذاب و خاص برای شما تدارک دیده که از شما دعوت می کنیم سایت و اینستاگرام ما را برای یافتن لباس های مورد علاقه جدیدتان چک کنید.

 

source

توسط salamathyper.ir