معرفی عطر زنانه پاییزی : در فصل های پاییز عطر های خاص هم باید زد که مناسب با هوای پاییزی و سرما باشد. در ادامه همراه ما باشید تا عطر های پاییزی برای بانوان را ببینید.

معرفی عطر زنانه پاییزی با ماندگاری بالا و رایحه های دلنشین برای خانم های شیک پوش

معرفی عطر زنانه پاییزی با ماندگاری بالا و رایحه های دلنشین برای خانم های شیک پوش

انتخاب عطر مناسب پاییز چیست :

عطرهای آب‌ و هوای گرم‌ همیشه با رایحه‌هایی لطیف‌، میوه‌ای و سرزنده‌ همراه است و این در حالی است که در فصل پاییز عطرها به‌طور عمده حامل روایح تلخ‌تر، سنگین‌تر و با احساسات قوی و دراماتیک است. بهترین ادکلن های پاییزی به‌طور عمده عطرهایی با گروه‌های بویایی چوبی، ادویه‌ای، چرمی، شرقی و… هستند و با طبع گرم خود، سعی می‌کنند تا با خنکای پاییز متعادل شوند

ادکلن پاییزی زنانه

ادکلن لیبره

یکی از عطرهای پاییزی زنانه است که در سال ۲۰۱۹ وارد دنیای عطر و ادکلن شد. این عطر، محصولی جوان پسند بوده و یک عطر شرقی زنانه محسوب می شود. این عطر برای بانوانی که می خواهند اغوا گرد باشند و همین طور جذابیت آن ها چند برابر شود، گزینه مناسبی است. عطر زنانه ایوسن لورن لیبره رایحه خوبی نیز دارد.

تام فورد بلک ارکید

یک عطر برای شرکت تام فورد است که احساس جوانی را در شما فراهم می کند و باعث می شود تا احساس لذت کنید، اگر شما در روزهای ناراحتی از این عطر استفاده کنید، احساسات شما را تحت تاثیر خودش قرار می دهد و می توانید از آن ها بهره بگیرید. در واقع تام فورد بلک ارکید، تام فورد بلک ارکید برایشان گزینه خوبی است.از نظر ماندگاری هم لازم به ذکر است که این عطر ماندگاری بالایی دارد و شما می توانید از آن ها بهره بگیرید.

کوکو شنل مادمازل

یک عطر زنانه است که دارای رایحه شیرین و ملایم می باشد. این ادکلن در سال ۲۰۰۱ میلادی وارد بازار شد و امروزه جزء بهترین عطرها محسوب می شود. پراکندگی و ماندگاری عطر کوکو شنل مادمازل بسیار فوق العاده است و می تواند چند روز روی لباس های شما باقی بماند.

ادکلن مون پاریس

عطریست که از دوشنبه های پاریس الهام گرفته است و یک عطر واقعا متفاوت است چرا که هر کسی که از آن ها استفاده کرده است، سبب شده تا حس جادویی آن را حس کنند. این عطر یک تفسیر مدرن بویایی دارد و ترکیبی از نت های مختلف است.

 

source

توسط salamathyper.ir