فیلم یک ببر فیلم هندی به کارگردانی کبیرخان در سال ۲۰۱۲ ساخته شده و قرار بر این است از شبکه نمایش پخش شود. در ادامه به معرفی اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم یک ببر (هندی) با نقش آنها همراه با بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران فیلم یک ببر محصول هندوستان و بیوگرافی نقش ها و زمان پخش در شهریورماه ۱۴۰۳ می پردازیم.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم یک ببر (EkThaTiger) +‌خلاصه داستان

توضیحات فیلم

فیلم یک ببر (Ek Tha Tiger) فیلمی اکشن و هیجان انگیز به کارگردانی کبیرخان ساختهٔ کشور هندوستان در سال ۲۰۱۲ است. در فیلم هندی کمین بازیگرانی مانند “سلمان خان بازیگر نقش تایگر، کاترینا کایف بازیگر نقش زویا، رانویر شوری و گریش کارناد” ایفای نقش کرده اند.

بازیگران فیلم یک ببر 2

“فیلم یک ببر” با صحنه‌های اکشن و بازی‌های قوی بازیگرانش، توانست به یکی از موفق‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم‌های بالیوود تبدیل شود. این فیلم با ترکیب داستان عاشقانه و اکشن مهیج، همچنان یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های سینمای هند است که توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است

بازیگران فیلم یک ببر 1

بیوگرافی بازیگران فیلم یک ببر (هندی)

اسامی بازیگران فیلم یک ببر با نقش و عکس و داستان به شرح زیر است:

  • “سلمان خان بازیگر نقش تایگر
  • کاترینا کایف بازیگر نقش زویا
  • رانویر شوری
  • روشن ست در نقش انور کیدوای
  • گریش کارناد در نقش آجیت شنوی، رئیس RAW
  • گاوی چهال در نقش ابرار شیخ
  • سامار جای سینگ در نقش رابیندر
  • راجندر ستی در نقش باگا
  • بوپش سینگ
  • سانجی گوربخانی
  • آران چوداری در نقش توکاس
  • آشوک آواستی به عنوان وزیر خارجه هند
  • زرکسیس خنددیا به عنوان وزیر خارجه پاکستان
  • لیزا برن در نقش املی
  • جاستین فوئنتس در نقش براد
  • آلیسون فلود در نقش پری
  • ریکی مک تیرنان در نقش پینوکیو
  • جوهی پارمار به عنوان خبرنگار خبری در استانبول” که از بازیگران این فیلم سینمایی می باشند.

بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی یک ببر (هندی)

خلاصه داستان

داستان فیلم سینمایی یک ببر درباره یک پلیس به نام تایگر مامور مخفی پلیس هند است که برای از بین بردن تبهکاران وارد جنوب شرقی ترکیه می شود. ولی باز به کشورش باز می گردد و ماموریتی دوباره با او می خورد تا بتواند پروفسور چوپرایر که در کارهای تخصصی اسلحه و بالا بردن کیفیت آن طرح ریزی میکند را دستگیر کند اما…
در ادامه داستان فیلم می بینید: تایگر در مأموریتی برای نظارت بر یک دانشمند هندی که مظنون به فروش اطلاعات محرمانه است، با زویا (با بازی کاترینا کایف) که خود مامور مخفی پاکستان است، آشنا می‌شود. این آشنایی منجر به عشقی ممنوعه و ماجراهایی پرهیجان می‌شود. “یک ببر” با صحنه‌های اکشن نفس‌گیر، جلوه‌های ویژه دیدنی و بازی‌های قوی بازیگرانش، توانست به یکی از موفق‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم‌های بالیوود تبدیل شود. این فیلم با ترکیب داستان عاشقانه و اکشن مهیج، همچنان یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های سینمای هند است که توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است.

عوامل تولید

فیلم سینمایی یک ببر (Tiger 1)

کارگردان: کبیرخان

فیلم سینمایی یک ببر به کارگردانی «کبیرخان»، پنج شنبه ۲۹ شهریور ماه ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

بیوگرافی کاترینا کایف در نقش زویا در فیلم یک ببر

بازیگر نقش زویا در فیلم یک ببر کیست

کاترینا کایف (انگلیسی: Katrina Kaif؛ زادهٔ ۱۶ ژوئیهٔ ۱۹۸۳) بازیگر بریتانیایی است که در فیلم‌های هندی‌زبان فعالیت دارد.[۱] او یکی از بازیگران زن هند با بیشترین دستمزد است و افتخارات گوناگونی از جمله چهار جایزهٔ اسکرین و چهار جایزهٔ زی سین برنده شده و نامزد دریافت چهار جایزهٔ فیلم‌فیر هم بوده‌است. اگرچه بازخوردها نسبت به بازیگری او متفاوت بوده، او برای توانایی رقصیدن در آیتم نامبرهای مختلف و موفق شهرت دارد.

کایف در هنگ کنگ به دنیا آمد و قبل از نقل مکان به لندن، در چندین کشور زندگی می‌کرد. او ابتدا هنگام نوجوانی در زمینهٔ مدلینگ فعالیت می‌کرد و این حرفه را دنبال کرد. در یک نمایش مد در لندن، کایزاد گوستاد، فیلم‌ساز هندی تصمیم گرفت او را برای فیلم بوم (۲۰۰۳) انتخاب کند که از لحاظ تجاری و نظر منتقدان ناموفق بود. زمانی که کایف در هند بود، فعالیت مدلینگ او با موفقیت همراه بود؛ با این حال، فیلم‌سازان به دلیل تسلط ضعیف او به زبان هندی برای انتخاب او دو دل بودند. کایف مدتی بعد با بازی در چند فیلم کمدی از جمله سلام لندن (۲۰۰۷) به یکی از موفق‌ترین بازیگران زن بالیوود تبدیل شد.

بیوگرافی سلمان خان در نقش تایگر در فیلم یک ببر

سلمان خان از بازیگران فیلم یک ببر

سلمان خان متولد ۲۷ دسامبر ۱۹۶۵ در هند، بازیگر است. دانشجوی انصرافی کالج سنت خاویر بمبئی می باشد که از ۲۳ سالگی بازیگری را آغاز کرد و با فیلم «منه پیار کیاً» به شهرت رسید و کار اجرا و خوانندگی هم می کند. این بازیگر مسلمان بوده و ۱۷۴ سانتی متر قد و ۷۵ کیلوگرم وزن دارد و کار مدلینگ نیز انجام می دهد.
عبدالرشید سلیم سلمان خان (Salman Khan) روز ۶ دی ۱۳۴۴ در شهر ایندور ایالت «مادیا پرادش» کشور هند به دنیا آمد. پدرش «سلیم خان» نویسنده مشهور و مادرش «سلما خان» همسر اول پدرش می باشد و پدربزرگش از مسلمانان مهاجرت کرده افغانستانی به هند است. نامادری اش «هلن» از بازیگران صاحب نام هندی است و دو برادر بنام «ارباز خان» و «سهیل خان» و دو خواهر بنام «آلویرا» و «آرپیتا» دارد.

سلمان خان

تحصیلات خود را در دبیرستان «سنت استانیسلاوس» به پایان رساند و پیش از آن هم چند سالی به همراه برادر کوچکترش «ارباز» در مدرسه اسکیندیا تحصیل کرده بود. بعد از اتمام دبیرستان در کالج «سنت خاویر» در بمبئی شرکت نمود اما در ادامه تحصیل را رها کرد.
شروع بازیگری

به واسطه ناماداری اش در سال ۱۹۸۸ وقتی ۲۳ ساله بود در فیلم «یک همسر باید مثل این باشد» برای اولین بار در یک نقش فرعی جلوی دوربین رفت. او یک سال بعد با فیلم «دوست دارم» و سپس سال ۱۹۹۰ با فیلم «یاغی» فعالیت اش را جدی تر ادامه داد.
شهرت

سال ۱۹۸۹ با فیلم عاشقانه «منه پیار کیاً» که از پرفروشترین فیلم های تاریخ هند شد به شهرت رسید و توانست جایزه بهترین بازیگر مرد تازه کار را بدست آورد. سپس سال ۱۹۹۴ در فیلم «من برای تو چه کسی هستم؟» در نقش پرام خود را در بالیوود ثبت کرد.

source

توسط salamathyper.ir