شیرین پرهام متولد ۲۸ شهریور ۱۳۶۷ در تهران، مدل ایرانی، بازیگر فیلم های تبلیغاتی و همچنین اینفلونسر محبوب  ساکن دبی  می باشد.

 شیرین پرهام

او فارغ التحصیل کارشناسی ارشد معماری می باشد.

کودکی

شیرین پرهام از همان دوران کودکی و نوجوانی همیشه علاقه زیادی به عکس های مدل که درمجله ها، بیلبوردها و ویدیو هایی که در تلویزیون از آنها پخش میشد نشان می داد و رویاپردازی مدل بودن را در ذهن خود تجسم میکرد.

شیرین پرهام

خانواده

شیرین پرهام در یک خانواده کم جمعیت درشهر تهران به دنیا آمده است و قبل از مهاجرت به دبی در محله ولنجک در خانه پدری اش به همراه خانواده زندگی می کرده. او فقط یک برادر بزرگتر از خود دارد.

مهاجرت

شیرین پرهام هم مثل سایر چهره های شناخته شده مدلینگ ایران، مقصد مهاجرت آن کشور امارات بوده که با امنیت بالا و پیشرفته بودن و فضای آزاد در حوزه مدلینگ و تبلیغات، افراد مستعد را به خود جذب می کند.

شیرین پرهام

همکاری با اولکر

شروع فعالیت

او از سال ۲۰۲۰ فعالیت خود را در این زمینه شروع کرده و تا به الان موفقیت های زیادی را کسب کرده و به یکی از چهره های شناخته شده در امارات تبدیل شده هست.

علایق

وقت گذراندن در ساحل و جزیره ها، اقامت در هتل های ساحلی در تعطیلات از علایق او میباشد که به گفته خودش در مصاحبه ها، از وقت گذراندن درطبیعت و مدیتیشن انرژی زیادی میگیرد.

شیرین پرهام

وضعیت ازدواج

شیرین پرهام هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

همکاری ها

شیرین پرهام با بازی در فیلم های تبلیغاتی دبی پلیس و نشنال دی کویت و دبی هلدینگ که یکی از مهم ترین هلدینگ های امارات و یکی از بزرگترین هلدینگ های خاورمیانه می باشد افتخار بزرگی برای مدلینگ ایران به همراه داشت و همچنین همکاری اخیر او با شرکت عمار که عکس ها و ویدیو ها این مدل معروف در اسکرین ها و بیلبوردهای دبی مال دیده می شود جزو افتخار آفرینی های این مدل معروف ساکن امارات می باشد. همکاری های او در سال های گذشته بسیار زیاد بوده که در این مقاله نمیتوان به همه آنها اشاره کرد. پخش مهمی از همکاری های وی:

بی ام و

شورلت

هتل ورساچه

لوریال

جنسیس

مرسدس بنز

تی سی ال

پاناسونیک

دیور

مرکز خرید سیتی سنتر

تلویزیون دبی

هواپیمایی امارات

تویوتا

شیرین پرهام

پوستر تبلیغاتی شیرین پرهام

حواشی

برخلاف خیلی از چهره ها در این حوزه، شیرین پرهام همیشه سعی در بهبود کیفیت کار خود بوده و از هرگونه حاشیه دور بوده.

صفحات مجازی و فعالیت های اینستاگرامی شیرین پرهام

شما می توانید این مدل شناخته شده را با نام ShirinParham_ در این پلتفرم پیدا کنید و کارهای او را به واسطه ی همین صفحه پیگیری نمایید.

شیرین پرهام

مصاحبه با شیرین پرهام

گفت و گوی صمیمانه ایی با شیرین پرهام خبرنگار ما داشته که بخشی از آن در این مقاله برای شما آورده ایم.

آیا تا به حال با شکست مواجه شده اید؟ چگونه آن را پشت سر گذاشتید؟

خوب تو همه کارها شکست رو تجربه می کنی تو کار مدلینگم همینطور، شکست ها باعث می شن که تو قویتر بشی و موفقیت های بزرگتر را بدست بیاری فقط باید همیشه هدف داشته باشی و برای هدفت تمام تلاشت را بکنی و بدونی که این شکست ها پایان کار نیست و تو موفق‌ خواهی شد و اینها مراحل رسیدن تو به اون موفقیت هست.

شیرین پرهام

لایف استیل شما چگونه است؟

من سالم خوری انجام می دم و ورزش چندین سال هست که میکنم. مدیتیشن هم عضو جدا نشدنی از روزمرگی من هست.

برای فعالیت در این حوزه دوره خاصی را گذرانده ایید؟

من وقتی شروع کردم فقط دنبال علاقه ام رفتم ولی بعد از استارت کارم به صورت حرفه ای برای آپدیت خودم و بدست آوردن مهارت های جدید بعضی وقت ها دوره های اینتر نشنال می گذرونم.

شیرین پرهام

مهم ترین هایلایت زندگی کاری تان در یک سال اخیر چه بوده؟

من کارهای خیلی زیادی با برندهای بزرگ داشتم ولی یکی از اون ها رو که خودم خیلی دوست داشتم کار کردن من با شرکت بزرگ emar و وایرال شدن فیلم وعکس های من در تمام اسکرین ها و بیلبوردهای دبی مال بود.

بهترین و بدترین خصوصیت شما از نظر خودش؟

اعتقاد خیلی زیاد من به خدا همیشه پشت و پناه من تو همه مراحل زندگی بوده و البته من آدم با پشتکاری هستم و همیشه امید به آینده چیزی هست که موانع رو برای من از بین می بره فکر می کنم اینها دلیل بزرگی که من همیشه به فکر حرکت به سمت جلو هستم.

اگر مدل نمیشدید چه شغلی داشتید؟

من انتخاب دیگه ایی نداشتم. خواست و باور من بدست آوردن جایگاه فعلی من بوده.

source

توسط salamathyper.ir