سریال مینو از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار این سریال برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

زمان پخش سریال مینو از شبکه آی فیلم از 31 شهریور 1403 + تکرار و ساعت پخش

سریال مینو به کارگردانی امیرمهدی پوروزیری و تهیه کنندگی مهدی همایون‌فر محصول سال ۱۳۹۷ در زانر عاشقانه،اجتماعی و جنگی است. سریال مینو بار اول در همان سال از شبکه یک پخش شد و مورد توجه قرار گرفت. این سریال که در ابتدا «آشوب» نام داشت، قرار بوده که در سه فصل ساخته شود اما در نهایت در یک فصل ساخته شد. بنا بر اظهارات تهیه کنندهٔ این سریال، لوکیشن‌های این سریال تخریب شده‌است.با اینکه این سریال در ابتدا بسیر مورد توجه مخاطبان قرار گرفت ولی در ادامه با ضعف بازیگری و پایان بندی نامناسب نتوانست خود را در دل مخاطب جا کند.

اکنون قرار است بعد مدت ها از شبکه آی فیلم پخش شود. برای اطلاع از ساعت دقیق همراه ما باشید.

از جمله بازیگران سریال مینو می توان به عباس غزالی،سیاوش طهمورث،محمود پاک نیت،پروانه معصومی،مهدیه نساج،ملیکا عبداللهی،سلمان فرخنده،شیوا ابراهیمی،فرزین محدث،نازنین کیوانی،حمیدرضا محمدی و… می توان اشاره کرد.

در خلاصه داستان آمده در ماه‌های منتهی به اشغال شهر خرمشهر در زمان جنگ ایران و عراق، قصهٔ عاشقانه ای بین یک جاسوس عراقی و یک پرستار به اسم «مینو» است اما مینو با عماد و رضا یکدست می شود و به عنوان قهرمان از آن ها یاد می کنند اما به یک باره ….

سریال مینو از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال مینو از شبکه آی فیلم

این مجموعه از چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ، هر روز ساعت ۱۸ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در ۲ بامداد و ۱۰ روز بعد خواهد بود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و زیبا لذت ببرید.

همراه ما باشید.

source

توسط salamathyper.ir