بازیگر نقش سیفی در سریال داریوش کیست عکس و بیوگرافی

سیفی در سریال داریوش

وحید حجازی فر بازیگر نقش سیفی در سریال داریوش می باشد که متولد خوی و برادر هادی حجازی فر بازیگر و کارگردان است. در ادامه با بیوگرافی ایشان را می خوانید.

بازیگر نقش سیفی در سریال داریوش کیست عکس و بیوگرافی

بیوگرافی وحید حجازی فر

وحید حجازی فر متولد خوی و برادر هادی حجازی فر بازیگر و کارگردان است.

او به تازگی در سریال داریوش در نقش سیفی و فیلم موقعیت مهدی در نقش حمید باکری خوش درخشیده است.

نقش سیفی در سریال داریوش پیچیده است و وحید حجازی فر به خوبی توانسته این نقش را ایفا کند. او همسر سابق لیلا دختر داریوش است و یک پسر به نام سینا دارد. سیفی نوچه بهرام است و یک مرد لا اوبالی می باشد که با ازدواج با لیلا دردسرهای زیادی برایش اتفاق افتاد. سینا پسر سیفی و لیلا در سریال داریوش است.

سیفی در سریال داریوش

وحید حجازی‌فر بازیگر است که توسط برادرش وارد سینما شد. او برای اولین بار با فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» در «حمید باکری» خوش درخشید. شباهت وحید حجازی‌فر و برادرش هادی حجازی فر مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

وحید حجازی‌فر در جدیدترین کار هنری خود در سریال داریوش نیز به کارگردانی برادرش هادی حضور دارد. نقش سیفی را آقا وحید بازی می کند. او با حضور در کنار برادرش هادی حجازی‌فر، قدم به عرصه بازیگری گذاشته و توانسته است با بازی‌های درخشان خود، جایگاهی ویژه در سینما و تلویزیون ایران پیدا کند.

بازیگر نقش سیفی در سریال داریوش

سریال داریوش به کارگردانی و نویسندگی هادی حجازی فر و تهیه کنندگی نوید محمودی محصول سال ۱۴۰۳ نمایش خانگی است. وحید حجازی فر درباره بازیگر شدنش می گوید: خیلی اتفاقی برای بازی در این نقش انتخاب شدم و هیچ قرار قبلی در کار نبود. گویا هادی جان و شهرام جان خلج کلی تست گریم زده بودن برای این نقش ، منتهی از نتیجه راضی نبودن. در نهایت به توصیه یکی از دوستان نزدیک ، و جناب خلج روی بنده هم تستی زده شد و نتیجه کار شد عکسی که می بینید. خود من حداقل تا مدت ها شباهت رو حس نمی کردم و تردید داشتم که از پس این نقش مهم بربیام که با دلگرمی های اطرافیانم ، خاضعانه سعی کردم بپذیرم و البته که اعتماد کردم به انتخاب و اعتمادِ هادی.

source

توسط salamathyper.ir