ساعت کار مدارس فردا یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ / تعطیلی مدارس یکشنبه ۱ مهر

ساعت کار و تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ در تهران و فارس، اصفهان، کرمان، یزد، البرز، تبریز، ایلام، قم، زاهدان، زابل، خوزستان، اهواز، بوشهر، زنجان، رشت، سقز ، سنندج، کردستان و شیراز اراک سیستان و بلوچستان و زاهدان و مشهد را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

ساعت کار مدارس فردا یکشنبه 1 مهر 1403 / تعطیلی مدارس یکشنبه 1 مهر

تعطیلی مدارس یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

با توجه به پایان تابستان، مدارس سراسر کشور از روز یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳، از ساعت ۷:۳۰ صبح دایر خواهد بود و خبری از تعطیلی نیست. به روی دانش‌آموزان باز خواهند شد. دانش آموزان راس ساعت ۷:۳۰ دقیقه باید در مدارس و کلاس های خود حاضر شوند.

همچنین در مهر ماه (۱۴۰۳) تعطیلات رسمی وجود ندارد و این ماه برای دانش اموزان بدون تعطیلی و صرفا تعطیلی جمعه ها سپری خواهد شد.

ساعت شروع مدارس اول مهر

تمامی مدارس در روز ۱ مهر ۱۴۰۳، از ساعت ۷:۳۰ دایر است. به دلیل اینکه اول مهر ماه اولین روز سال تحصیلی می باشد احتمالا مربیان و مدیران مدارس برنامه های خاصی در روز اول و برای خوش آمدگویی به دانش آموزان تدارک دیدند تا خاطره خوشی در اولین روز مدرسه داشته باشند.

هواشناسی شهرها فردا

از فردا اول مهر ماه ۱۴۰۳ روند افزایشی دما تشدید شده و تا روز چهارشنبه شاهد گرمتر شدن هوا خواهیم بود که روزهای گرمی را در منطقه رقم خواهد زد ، این در حالی است که همه فکر می کنند دیگر خبری از گرما نخواهد بود.
از اواخر هفته جاری با تغییر شرایط جوی همراه خواهیم بود که کاهش دمایی حدوداً ۱۰ تا ۱۲ درجه ای را در منطقه رقم خواهد زد و در فاصله چند روز بیشینه هایی با این اختلاف و یا حتی بیشتر، رقم خواهد خورد .

source

توسط salamathyper.ir