وحید ماجد به تازگی به عنوان سرپرست معاونت سیاستگذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب شده است. او در این سمت، مسئولیت پیشبرد اهداف اقتصادی دولت چهاردهم را بر عهده دارد. برای اطلاع از سوابق کاری و زندگی شخصی وی با حرف تازه همراه باشید.

بیوگرافی وحید ماجد سرپرست معاونت سیاستگذاری اقتصادی + زندگی شخصی و عکس

وحید ماجد یکی از چهره های برجسته در حوزه اقتصاد و سیاستگذاری اقتصادی در ایران است. او به عنوان سرپرست معاونت سیاستگذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب شده است. مراسم معارفه او با حضور عبدالناصر همتی، وزیر امور اقتصادی و دارایی، و دیگر مقامات ارشد وزارتخانه برگزار شد.

سوابق کاری وحید ماجد

زندگی شخصی

وحید ماجد علاوه بر فعالیت های حرفه ای خود، در زندگی شخصی نیز فردی متعهد و خانواده دوست است. او دارای تحصیلات عالی در رشته علوم اقتصادی از دانشگاه تهران است و به عنوان استادیار در دانشکده اقتصاد این دانشگاه فعالیت می کند. او همچنین در زمینه های مختلف علمی و پژوهشی فعالیت های گسترده ای داشته و در همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المللی شرکت کرده است.

بیوگرافی وحید ماجد

سوابق کاری

وحید ماجد دارای سوابق کاری متعددی در حوزه های مختلف اقتصادی و مدیریتی است. او به عنوان مدیر گروه رشته کسب و کار و رشته بیمه در مرکز علمی کاربردی بازرگانی تهران فعالیت کرده و همچنین سرپرست گروه پژوهشی مطالعات اقتصادی و مالی بیمه در پژوهشکده بیمه بوده است. او همچنین مشاور گروه بیمه و مالی مرکز تحقیقات بانک ملت و عضو شورای راهبردی مجله تازه های جهان بیمه بوده است.

اهمیت نقش وحید ماجد در اقتصاد

نقش وحید ماجد به عنوان سرپرست معاونت سیاستگذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی بسیار حائز اهمیت است. او مسئولیت های مهمی در زمینه تدوین و اجرای سیاست های اقتصادی کشور بر عهده دارد و تلاش می کند تا با بهره گیری از تجربیات و دانش خود، به بهبود وضعیت اقتصادی کشور کمک کند. انتصاب او به این سمت نشان دهنده اعتماد و اطمینان وزیر امور اقتصادی و دارایی به توانمندی ها و شایستگی های اوست.

source

توسط salamathyper.ir