ایده ژست عکس کودک در منزل : در کودکی مخصوصا ماه های اول تولد ، والدین از کودک خود عکس می گیرد ، پس باید ژستی را انتخاب کنید که هم زیبا باشد هم اینکه راحت باشد و با وسایل خانه بتوان راحت عکس گرفت.در ادامه همراه ما باشید.

ایده ژست عکس کودک در منزل + آموزش گرفتن عکس نوزاد در خانه

ایده ژست عکس کودک در منزل + آموزش گرفتن عکس نوزاد در خانه

آموزش ژست عکس کودک در منزل

با ایجاد بازی ‌ها و سرگرمی ‌های ساده، کودک را ترغیب به ابراز احساسات و حالات مختلف کنید. مثلاً در حین انجام بازی های مختلف می‌ توانید از صورت خندان، عصبانی، شاد یا هیجان زده کودک خود عکس های جالبی بگیرید.

اگر کودک به یکی از اسباب ‌بازی هایش علاقه زیادی دارد، می ‌توانید از آن اسباب ‌بازی به عنوان عنصری در عکس استفاده کنید. این عکس ها معمولا خاطرات کودکی را به بهترین شکل در خود حفظ می کنند و تماشای آن ها در بزرگسالی بسیار جذاب است.

با قرار دادن کودک در نزدیکی پنجره و استفاده از چشم ‌انداز خارج از آن، می ‌توانید عکسی زیبا و طبیعی از او بگیرید. مثلاً بازی با قطره‌ های باران روی شیشه یا تماشای پرندگان در بیرون از زیباترین ایده های عکس کودک در منزل می باشند.

با استفاده از اکسسوری های ساده مانند کلاه، عینک، شال و غیره می ‌توانید به عکس ‌ها جذابیت بیشتری ببخشید.

از نور مستقیم یا نور طبیعی در منزل به عنوان منبع نور استفاده کنید. می‌ توانید با بازی با سایه‌ ها و نورهای مختلف، تصاویری جالب و زیبا ایجاد کنید.برخی از عکس ‌ها می ‌توانند بر اساس جزئیات کوچکی از کودک گرفته شوند، مثلاً دست‌ ها، پاها، لبخند یا چشمان او. توجه به این جزئیات می‌ توانند حس زیبایی را به تصویر بکشند.

خواب کودکان نیز لحظاتی آرام و زیباست. می ‌توانید در زمان خواب کودک، عکس ‌های زیبا و آرامش ‌بخشی از او بگیرید. عکس‌ برداری در زمان خواب یکی از پرطرفدار ترین ایده ها در راهنمای ژست عکس کودک در منزل است.

آموزش ژست عکس کودک در منزل

ژست عکس کودک در منزل

استفاده از حیوان خانگی

استفاده از آلبوم ‌های خانوادگی

استفاده از تم ‌ها و دکوراسیون‌ مختلف مثلا از یک کارتون ایده بگیرید

استفاده از آینه

ایجاد داستان

ژست عکس کودک در منزل

ایده ژست عکس کودک در منزل

همراه ما باشید

source

توسط salamathyper.ir